- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Megvan az első leégett NVIDIA tápadapter
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- SONY LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
Csak az a baj, hogy 1-2 címért nem éri meg egy ennyire eltérő felépítést megjátszani, ha hagyományos felépítéssel és kicsivel több erővel minden multiplatform játékban el lehetne érni annyival többet a konkurensnél, amennyivel a HW erősebb. Értelem szerűen az egy-két exkluzív cím még a multiplatformokra is rátenne egy lapáttal.
Nem hiszem, hogy a Sony még egyszer belelépne ugyanabba a folyóba...
Ł-IceRocK-Ł: Biztosra vehető, hogy a konzolok megújulása jótékony hatással lesz a PC-s játékokra is. Ráadásul a DX11.1 újra engedélyezni fogja a VSC haszálatát, ami lehetővé teszi, hogy a kompatibilis VGA-kon/APU-kon olyan kódok fussanak le, amik nem részei az alap DX-nek. Ezzel gyakorlatilag kiskaput nyitnak a programozóknak, egyúttal a HW-gyártóknak is jó, mert az esetleges új kódok csak a kompatibilis HW-en fognak engedélyeződni.
Javítsanak ki a szakértők, ha tévedek!
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A unified shader talán nem olyan érvágás egy konzolnál, mert erősen lehet építeni a hardver képességeire. A fő baj szerintem az RSX-szel az volt, hogy a dynamic branching 880 pixelre volt végezve, míg a Xenos 16 pixellel dolgozott. A hatékonyság itt összemérhetetlen. Az Xbox fényévekkel jobb volt, és ez a modern grafikában nagyon számít.
Jó megfigyelés ... pont az UE3 a nagy dynamic branching kedvelő. Emlékszem, hogy amikor megjelent az UT3, akkor az új DX10-es kártyáknak jól ment, de a régi X1000 és a GeForce 7 esetében egy pite X1600 elvert egy GeForce 7900 GTX-et. Ez tipikusan a dynamic branching hatékonyságára vezethető vissza.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fűnyíró topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mr Dini: NotYet kiegészítő EPG beállítása Kodi alól
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Formula-1
- További aktív témák...