- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sundesz
őstag
válasz TESCO-Zsömle #16 üzenetére
De mostmár - valamennyire - ismerik a Cell-t mind a külsős, mind a belsős fejlesztők egyaránt. A multiplatform nehézségeit szerintem nem a Cell okozta elsősorban, hanem a
gyengeés régivágású RSX (fix pipe-ok meg vertex-ek szemben a Xenos egységesített shader architektúrájával) és a fix 256 VRAM, illetve 256 MB rendszermemória. De ma már nagyon hasonlóan produkál az Xbox és a PS3 is multiplatform címekben, egy-két kivételtől eltekintve (Unreal motort pl. nem szereti a PS3).[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz TESCO-Zsömle #16 üzenetére
Akkor lényegben ismét egy korlátozás is lesz, mármint arra értem hogy a grafikus kártyának támogatnia kell a dx11.1 es verziót, ha az új (régi) kódólást igénybe vegye.
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper