Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #4 üzenetére

    Minden eddig bejelentett AAA DX12 játékban lesz async compute. Az AotS esetében csak AMD-n, mert az NV-re van egy inaktiválás. Egyébként a mostani kódban is aktív, de egyelőre még csak a shaderek 20%-a compute, míg a játék kiadásakor már 60% lesz ez az arány.
    A Fable Legends esetében van async compute NV-re és AMD-re is. Ahogy a hírben van taglalva eltérő optimalizálással.
    Az új Deus Ex, új Hitman, új Tomb Raider, Star Citizen, DayZ esetében biztosan lesz async compute, de nem tudni, hogy mikre. Illetve az összes Frostbite motoros új játékban.
    A Caffeine című játékban nincs, de a Descent: Underground esetében elképzelhető, hogy lesz, illetve a The Isle is kap majd.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák