Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz ollie #17 üzenetére

    Kell, mert lehetőség van a beépítésére és meg kell mutatnia konkurenciának, hogy mi ilyet is tudunk. Az Asus stratégiája hasonló notebook téren, mint a Samsungé a telefon/tablet vonalon, azzal reklámozzák magukat, hogy mindenféle előremutató technikai dolgot belesűrítenek a termékeikbe. Ezt meg ugye gyorsan kell csinálni, hogy megelőzzék vele a konkurenciát, így meglehetősen kiegyensúlyozatlan "techdemo" gépek születnek.

    Persze, egy pillanatig sem szabad azt gondolni, hogy ezekkel a modellekkel hatalmas eladásokra számítanak. Megcsinálnak egy viszonylag kis szériát (szerintem akár veszteséggel is) és ennyi. Végeredményben könnyen lehet, hogy az ilyen fajta reklám hatékonyabb és olcsóbb(!) mint valami komoly reklámfilmes vagy egyéb marketinget csinálni. Ezt mi innen a monitoraink elől, kelet-európából nem tudjuk megítélni, nincs rálátásunk a globális piac mechanizmusaira.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák