Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsip

    addikt

    válasz #90088192 #15 üzenetére

    ugye van 1x a marketing bullshit, ami a reklámban megy le. Itt lehet akkorát hazudni amekkorát a gyártó nem szégyell. És legyünk vele tisztában, hogy vastag bőrt növesztett minden gyártó a pofájára, (gyomorforgató) aktuálpolitikai szóval élve "hazudnak reggel és este". Ezt a területet a GVH v. amerikaban a neki megfelelő szerv felügyeli. Ha nagyon nagyot hazudnak és sok vásárló kezd el panaszkodni, majd megbírságolják a gyártót pár százezer dollárra. Amin a gyártó röhög egyet (ld. Samsung rendszeresen), kifizeti, aztán hazudnak tovább mert még így is megéri nekik anyagilag, ha közben a reklám miatt jól fogy a termék.
    Aztán pedig van a mérnök részleg, akik már leírják az oldal leges leges leges leges legalján, a technikai specifikációknál, h. a fekete szín fényereje pl. 0,005 nit. Innentől kezdve nem 0-val való osztás történiky hanem egy pozitív (tört) számmal, aminek az eredménye bár egy nagyon nagy szám, de messze nem végtelen.

    [ Szerkesztve ]

    -

Új hozzászólás Aktív témák