Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totron

    addikt

    A vágás egyre silányabb, pont a munka dandárjának bemutatását fejezi le, bizonyos termeléseket jól előkészít (sok vágókép, ismertetés, emberek bevágása amint beszélnek róla, készülnek rá), majd hirtelen a felétől kezdődően összecsapja, alig van infó vagy nincs is, nincs katarzis, végkicsengés, illetve ugyanez fordítottan is, felesleges belehelyezkedni akarni, a készítők úgy sem érzik a témát vagy csak szarnak bele. Vagy új volt a gárda ezen része vagy belefáradt a meglévő az addig megszerzett tudásába. Mindkét esetben aranymálna (olló) díjat érdemel ez a nagyívű teljesítmény.

    Zsuzsa egy ló, a Zsoltival való, végekre bevágott/oda komponált szolid udvarlások, csipkelődések dramaturgiája viszont prímán működött, az előző évadokból átvéve fejlesztették tovább ezt a kis légies könnyedséget.

    Vikike már régebben is egy agresszív elrontott 5 éves szintjén tolta, de szomorúan látni, hogy ezt tokosodó tyúk korára sem sikerült kinőnie. Jó ember - szar ember tengelyen mozog a gondolattya (my gád). Nőnek hiszi magát, de csak a külső burka az. Nyertes Zsuzsa mamával szemben semmilyen körülmények között nem szabadott volna az erőt választania párbajozásul.

    Névmemória_error ON: a duci képű, Csuti szereplővel főnöki posztért való versengésben is jeleskedő gyerek személyisége erősen toxikus, persze hát egy showba ez kell, csak azt ne higgye senki, hogy ez rendben van. Nem olyan látványosan kiugró, mint Viktória babánál, hanem itt szókinccsel vegyes magas intelligencia is van önmagát teríteni, a közösséget-közönséget kőkeményen eszközként, ballasztként használni saját magához. Bájos is lehetne, hiszen ő csak kapcsolódást keres az embertársakkal (aha), csak hát mindig felszínre tör az a fránya elnyomóösztön, ami szakmai tudás mellett még bocsánatos is lehetne, de főleg a főnökposztos nyígáskor jött ki az, hogy ő inkább terhel mindenkit saját kínjával és személyével, mint nem. Mivel beszélőkéje és orgánuma is akad ehhez a jól kiművelt nárcizmushoz, ezért a köznek rendszerint csak annyi jön le, hogy az ilyet követni kell. ÉS minden rezzenésnyi szarával, lelki bánatával foglalkozni kell. Nem kell. Hol marad a többi szereplő egy közösségben, ők hogyan és mikor bontakoznak ki? Mert az is lényeg ám (farmshowtól függetlenül).

    A finish előtti befolyásolás - agyonütése az egész játékmenetnek és izgalomnak - már az előzőekben is megfigyelhető volt, ez is kapott egy update-t. Kíváncsi vagyok hánymennyi instrukció hangzott el a vissza-beérkező biztatók részére, hogy milyen irányba tereljék a kimenetelt. A valószínűségeket ilyen látványosan tologatni egyszerűen nem ér, a műfaj halála. Már gondolkodó néző részére. Nem látványosra akarták, a szimpatizánsok párosainak viszonylatát gondolták felerősíteni az irányított megdumálás alkalmával is, mintegy folytatásaként az addigi alakulásoknak, de itt-ott erősen kilógott azért az a lóláb. Így utólag forgatókönyv-szerű volt a dobogósok sorrendje és kieséseinek oka is. Valahogy ki kell fizetődnie a produkciónak. Enélkül és a kritikán aluli szintre sem benevezhető vágás-rendezés színvonala nélkül nézhető lett volna. Érteni és átélni bármit úgy 2.5x ennyi anyaggal lett volna esély.

    A többit elfelejtettem, de erre talán ennyi bötű is elég.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák