- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Hobby elektronika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
Hirdetés
-
Frissítette a DDR5 specifikációját a JEDEC
ph A JESD79-5C kiegészítés nagyobb sebességet és biztonságot hoz.
-
Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
ma Az Ear (2) utódja az Ear lett, a kedvezőbb árkategóriába pedig az Ear (a) érkezett.
-
The Wolf Among Us 2 - Érkezett néhány új kép
gp Elviekben még idén megkapjuk a régóta készülő folytatást, de a pontos dátumot még mindig nem ismerjük.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheLázs
csendes tag
Mátrixos LED panel, előre programozott üzenetekkel.
"Ha közelebb jössz, nem megy gyorsabban"
"Ha elég közel jössz, láthatod a gázpalackot a kalaptartó alatt"
"Lám de szép autód van, kár lenne, ha valaki előtted befékezne"
"Kedves az életed? Az enyém legalább legyen! Tarts követési távolságot!"
"Hogy szállítják a néger rabbit? Sehogy, mert nem tartott követési távolságot"
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
Fecogame
veterán
Autóriszató?
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Syl
nagyúr
válasz andris1602 #3 üzenetére
Univerzális jelet kell rá rajzolni. Például tatabike aláírását: ┌∩┐ (◣_◢) ┌∩┐
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
ncc1701
veterán
A hátsó szélvédő mosó spricnit állítsd be úgy, h egyenesen a mögötted levőre spricnizzen. Azzal majd lefoglalja magát kicsit.
-
-
draco31
veterán
Ha van hátsó ködlámpád, nyomd fel. Az is tud zavaró lenni.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Amúgy mekkora sebességgel előzöl?
Ha jól számolok a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be. Persze van néhány százalék eltérés a példányok között. Ezért szokott elhúzódni az előzés 10 km hosszra is.Ha megvan a 20 százalék sebesség többleted, nem sokáig tartod fel a mögötted jövőket.
Ha nincs meg, akkor többet ér a kamion mögött megtakarított üzemanyag. (Ha nem kell sietni, én szívesen beállok valamelyik mögé. )A megtartott követési távolság nagyon személyfüggő. Pontosabban attól függ, mekkora méretű településen él az autó vezetője.
A nagyon nagy városokban már kicsit öngyilkos távra rövidül a távolság.Nullától - harmincig pontosan akkora, hogy ne látszódjon az útszakasz, a másik autó mögött. A torlódásban nagyon kell figyelni. Egy pillanat alatt kész a koccanás. (Ennek megfelelően gyakoriak a nagyon alacsony sebességű koccanások.)
Hatvanig, pontosan akkora a távolság, hogy egy jármű véletlenül sem férhessen be, a kettő közé.
Nagyjából százig ennél valamivel nagyobb.Gyorsforgalmi út és autópálya. Maximum kettő autónyi szabad hely, a két jármű között.
Ennél nagyobb távolságot csak a 160+ sebességgel közlekedők tartanak. Már megtanulták a követési távolság helyes becslését. (A szerencsésebbek ütközés nélkül.)
Németországban a sebesség mérésen túl a követési távolság mérése, a leggyakoribb ellenőrzési fajta az autópályákon.
Szóval nem minden mögötted haladó kérdőjelezi meg a léted értelmét. Csak a megszokott módon közlekedik a többség.PS:
Az ingyenes ablakmosás ötlete zseniális.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Syl
nagyúr
válasz Hieronymus #8 üzenetére
>a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be
A kamionok autópályán maximum 90-nel mehetnek, a számítógépük általában 85-87-re van belőve.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
lsebestyen
addikt
A legegyszerűbb az, ha egy hangyányit rálépsz a fékpedálra. Ekkor még nem fékez az autó, de a féklámpa felkapcsol. Nekem ez 90%-ban bejön. A duda szerintem nem jó, attól csak idegesebb lesz, rosszabb esetben annyira megijed, h berántja a kormányt, stb. Olyan ledet sem raknék fel ami kiégeti a mögötted levő retináját...
-
Samus
addikt
Anno RSK-n ment az agyalás, végül valaki kitalálta a tutit, mert látta egy Lexuson (?) A ferdehátú (elvileg a Sedan-ban is) régi Swiftben a féklámpa és a ködzárófény mellett van még egy piros rész, ami üreges, nincs benne foncsor, és semmi, de a Japán verzión valami világítási célja volt, tehát maradt. Bekókányoltak egy bajonettes foglalatot (indexé jó például, bontóból olcsón lehet szerezni) mindkét oldalra, a ködzárófényt is átkötötték a fékre, így fékezéskor az autó egész hátulja világított. Pofátlan mód zavaró lehetett, főleg éjjel.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
nemlehet
őstag
válasz Hieronymus #8 üzenetére
Sajnos nem azon múlik mennyire előzöl normális sebességgel. Vannak olyan agyatlan majmok akiknek ha a segge alá kerül 120+ lóerő akkor csak a padlógázt ismeri és mindig siet aztán tol le a fenébe. Akkor is, ha 4 autó van előtted és ha akarnál se tudnál menni.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
andris1602
aktív tag
Köszönöm mindenkinek az ötleteket, az ablakmosón azóta is vigyorgok
A lámpa átalakítása is érdekes ötlet, de ha mindent a féklámpához kötök, szerintem a rendőr a fejemet veszi..
Jut eszembe, már nagyon rég foglalkoztat a kérdés: mi lett a régi Swift klubbal?Az előzésről: 90%-ban úgy zajlik, hogy a 110-es tempómban utolérek egy kamiont, még van egy viszonylag nagyobb távolság, amikor elkezdek gyorsítani, közben nézem a tükröt, hogy milyen gyorsan jön a következő versenyző. Ha minden ok, kb 120-as tempóval megelőzőm viszonylag gyorsan, és ennyi. Nem érzem úgy, hogy feltartanám a forgalmat, nem veszek bérletet a belső sávba.. Aki mögöttem 150-el jön, tuti úgy érzi, hogy feltartom
(#8) Hieronymus: Elég sokat közlekedem Pesten belül is, tudok "pestiesen" menni, főleg ha át szeretnék férni egy zöld lámpán, csökkentem én is a követési távolságot. De nem mászok más nyakára.
-
Sethdobaloah
senior tag
Ha szereted a veszélyt, akkor nem fékezel hanem csak lelépsz a gázról. Esetleg mellé még visszaváltasz egyet, ha nem 20 cm-re hanem 3 m-re van a fenekedben. A mögötted jövő erre beleáll a fékbe, ha csak a lámpát villogtatod, azt kb leszarja az igazi tahó.
Én simán átállok gps 95-ről óra 85-re ha valaki beleáll a seggembe... (autóút), ezzel segítem az előzését. Ha nem tud előzni, akkor meg általában veszik a lapot, és ha már megvan a követési távolság, én is újra rálépek a gázra.
Autópályán meg ne foglalkozz vele. Ha fel tud idegesíteni a mögötted jövő, akkor inkább ne előzz. Az ideges sofőr veszélyes......csak én vagyok helikopter?
-
félisten
Szia!
Tetszett az irasod! Olvastam a javaslatokat, en azt tanacsolom, hogy semmi olyan reakciot ne csinalj, amivel meg tovabb hergeled a seggedben autozot. Egyaltalan ne csinalj semmit, mert csak rontasz a helyzeten. Vezess tovabb ugy, ahogy neked jo, majd eltunik moguled.
[ Szerkesztve ]
-
Laudával értek egyet. Nem szabad ijesztgetni büntetni vagy bármi módon piszkálni a másikat. Ha előzöl ő is rá fog jönni az aranyigazságra hogy előbb volt a kocsiján fék mint rendszám.
Amiket itt egyesek javasolnak, több mint hajmeresztő. Kíváncsi vagyok hogy a fékkel ijesztgetés után egy esetleg bekövetkező ráfutásos balesetnél az ötletgazda pl vállalná-e a felelősséget
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz lsebestyen #17 üzenetére
Belegondoltál hogy ha valóban nagyon közel megy hozzá és feszülten figyel és azonnal satuzik rá mi történik a mögötte jövőkkel? Nem úgy tűnik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
válasz lsebestyen #17 üzenetére
Autopalya temponal feklampat villogtatni. Az tenyleg jo otlet....
-
lsebestyen
addikt
De már ne is haragudj, de ha meglátsz egy felvillanó féklámpát, te azonnal satuzol? Még mielőtt kiforgatnád amit mondok, nem arról beszélek, amikor folyamatosan villog a féklámpa (tehát amikor tényleg satuznak előtted).
-
válasz lsebestyen #21 üzenetére
Aki 100km/h felett nem reagál egy ilyen ingerre annak az úton nincs helye, mert nemcsak ön de közveszélyes. Különösen ha a másiknak a seggében megy.
Igaz én defenzíven vezetek, de bőszen túl vagyok a félmillió kilométeren EU szerte (de még pár km volt USA is), talán van ítélkezési alapom. Mondjuk Te meg meg is érdemled, hogy egy beszélő malaccal vitázol erről.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz lsebestyen #17 üzenetére
És minek provokálni? Minek tovább gerjeszteni a feszkót? Ha nekiállsz szórakozni a másik félnél az csak olaj a tűzre. Sosem tudhatod milyen elmebeteg ül a másik autóban a végén még kiszed és nyakon csapkod. Az meg, hogy ő egy türelmetlen köcsög az téged még nem jogosít fel semmire arra legfőképp nem, hogy villogj neki a fékkel.. Különben is életszerű, hogy egy 1.0 swifttel nekiálljon valaki autópályatempónál önjelölt igazságosztót játszani és féket villogtatni. Még ha padlógázt nyom közben akkor is sebességet veszt ergo még tovább bent van abban a veszélyesnek mondható szituban, hogy egy idegbeteg f*sz ingerülten tolja lefelé az útról. Nem gondoltad te ezt át.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Míg felvillan a féklámpa az bőven fél mp alatt van. A reakcióidő pedig ~1 másodperc. Attól nem lesz gyorsabb a reakcióideje annak, aki közel megy az előtte menőhöz. Még egyszer hangsúlyozom, nem fékezni kell, hanem csak jelezni, h "öreg maradj már le, mert nem fogsz tudni megállni, ha előttem valami gond van, vagy takarodj a belsőbe, ha annyira mennél". Gratulálok a megtett kilométerekhez, ezzel sem lesz számottevően jobb a reakcióidőd. Vagy várj, voltál USA-ban is? Akkor lehet mégis.
8th: egyáltalán nem provokálás. Ezt is csak azok mondják, akik idegbeteg módjára vezetnek.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz lsebestyen #24 üzenetére
Épp azért fog a nyomakodó ijedtében satut nyomni mert közel megy. A hülyéket pedig el kell engedni had menjenek ha olyan sietős, nem poén ezzel szórakozni.
mod: Értem. Taníts még mester.
[ Szerkesztve ]
-
válasz lsebestyen #24 üzenetére
A sok km csak arra lett volna jelzés, hogy sok szituációt volt alkalmam akarva-akaratlanul megélni. De természetesen ez egy komolytalan vitatkozás során, ahol a gúny és a "gondolom" a legerősebb ér, nem számít. Vissza is vonulok, mielőtt kiderülne rólam, hogy ön és közveszélyes vagyok az úton és úgy egyáltalán
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Azért óvatosan kell bánni ezekkel a nevelő célzatú beavatkozásokkal.
Ha a hátulról érkező járműben Dash Cam üzemel, visszafelé is elsülhet az "oktatás".
Én mindig bekapcsolva tartom. Volt már rá eset, amikor tisztán félreértésből kialakult nézeteltérésben abba maradt a pofázás, amikor megnéztük közösen a kamera felvételét.
A félreértés abból állt, hogy többen ültek a másik autóban. A kamera viszont nem képes hazudni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Garanciás AirPods Pro 2
- GAMER PC! Core i5-12400F - ASUS RTX 3060 Ti - 16GB RAM - SSD/HDD
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 95.000.-
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!