Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GegeWarrior

    senior tag

    Most akkor egy egyszerű kérdésem lenne :)

    Gépvásárlás előtt állok és eddig egy i5-4670 és R9 270X-ben gondolkodtam. De ez a Kaveri koncepció most jó játékra vagy nem?
    Mert tesztek alapján azért csak jobb egy CPU+VGA párosítás.
    Meg a másik hogy az Intel piaci részesedése 70% és ez a kaveri nem hiszem, hogy annyira megdobná az eladásokat, hogy most hirtelen erre kezdenek el eszeveszetten fejleszteni.

    Tehát a lényeg, hogy az elkövetkező években az általam választott párossal fogok tudni játszani nem fullHDben, de mondjuk 1600*900 vagy 720p-ben?
    (elnézést de eléggé laikus vagyok úgyhogy ezért ez a sok hülye kérdés :) )

    [ Szerkesztve ]

    REKVIESZKÁT IN PÁCSE!

  • hibavissza

    veterán

    válasz Prof #245 üzenetére

    nem kell félrebeszélni. jó ez az apu, csak drága. jelenleg egy akármilyen proci és egy 7750 nagyobb teljesítményt nyújt azonos áron vagy olcsóbban. csak a ram 8-10 ezer forinttal drágább a kaveribe mint egy i3-ashoz. ennyi. de szerintem a ph! teszt majd kiderít mindent. remélem lesz benne "mantle on/off" rész és akkor okosabbak leszünk.

    [ Szerkesztve ]

  • SkS7891

    tag

    Épp most akarok venni gépet. Sokat gondolkoztam APUban. Két gépet rakjunk csak össze először APU alapokon dVGA nélkül, majd egy belépő CPUval, plus gVGAval! Lássuk...

    APU
    A10-7850K ~ 50.000Ft
    2400Mhz 8GB RAM - 26.500Ft
    Sum: 76.500Ft
    +erre rájön még egy 'drága' alaplap, hogy vigye a 2400-at, és gond nélkül a A10-et. Bizonytalan DUAL-G. Nehéz bővíthetőség, támogatottság hiánya...stb.

    CPU+dVGA
    Athlon II X4 750K - 17.700Ft
    HD7790 - 32.000Ft
    1333Mhz 8GB RAM - 16.500Ft
    Sum: 66.200Ft
    -akár egy olcsóbb alaplappal is tökéletes...

    Teljesítményben hogy viszonyul egymáshoz a kettő? Sehogy...!

  • Prof

    addikt

    válasz arn #246 üzenetére