Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Squirrel #150 üzenetére

    Na itt látszik meg mennyire nem értesz a témához, és még te személyeskedsz
    Ugyanis bármennyire is meglepő lehet egy abszolút kezdő számára a hattótáv NEM A MINIMÁLISAN MEGTEHETŐ ÚT. Azt ugyanis bármyennyire meglepő úgy hívják hogy minimum hatótáv.

    City - Cold Weather420 kmHighway - Cold Weather320 kmCombined - Cold Weather370 kmCity - Mild Weather635 kmHighway - Mild Weather415 kmCombined - Mild Weather510 km

    Tessék itt vannak a tesla model 3 long range adatai ha már ezt a példát veszed elő:
    Azaz a hatótáv 445km
    Tessék. Ezt te hoztad nem én, a saját számaid mondanak ellent neked nem én.

    Audi etronnál meg megint megakarod mutatni, csak hogy nem egy laikussal beszélsz. Belinkeled a kisebb aksis verziót, mert ez téged "igazolna". Ügyes trükk, csak nem működik.

    [link]

    City - Cold Weather350 kmHighway - Cold Weather255 kmCombined - Cold Weather300 kmCity - Mild Weather495 kmHighway - Mild Weather315 kmCombined - Mild Weather395 km

    És kiadja hogy 351.5km megtehető hatótávú az e-tron. Basszus, hát csak nem az van hogy nem teljesen valós amit mondtál. Hát hogy lehet ez kérem....

    A sok félrevezető kamu adatoddal csak tovább erősíted az emberekben a villanyautózással kapcsolatos félelmeiket, még ha nem is szeretnéd. Tehát akkor nem tudom miről beszélünk.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Squirrel

    őstag

    válasz Noukoum #151 üzenetére

    Basszus te teljesen remenytelen eset vagy. Soha életedben nem ültél elektromos autóban, nyilván én látom rosszul, hogy mennyit tudok a saját autómmal menni. A linkelt oldalon a cold weather high way fölé oda van ugye biggyesztve, hogy real range amit akárhogy csűr-csavar az ember mégiscsak azt jelenti, hogy hatótávolság (szótárt linkeljek?) Az összes eddigi hozzászólásomban arról írtam, hogy hidegben akárki, akármit gondol, nem megy el a model 3-as 400 km-t se, autópályán meg inkább kicsit 300 felett. Az 50-es e-tron-t, meg azért linkeltem, mert azt használtam és az bizony hidegben 200 körül tudott pályán. Abban igazad van, hogy nem írtam korábban pontos típust. De basszus, én legalább vezetek napi szinten EV-t, te meg max interneten látsz ilyet. És a linkben a real range cold weather highway-nél az 50-es e-tronnal annyi van. De az 55-ös e-tronnál is csak 255. Azt én sehol egy büdös szóval nem mondtam, hogy nem tudnak ezek többet menni ennél, nyáron remélem fog is ez javulni, dehogy normális használattal nem hozzák a gyári adatokat, az biztos. Ez pontosan olyan, mint a hybrid X5 hivatalos gyái fogyasztása 1.2-1.9 liter. Azt is elhiszed? Hmm? A Tesla a hivatalos autópálya hatótávot 45 mph sebességgel számítja. Hol mész te 65-70-nel autópályán??? De korábban írtam, direkt a te kedvedért megnéztem, hogy mennyit ír ki és mekkora tartalék marad. Mínusz 5 fok volt ma, garázsban a tesla 7 fokot jelzett benti hőmérsékletnek. Telefonról elindítottam a fűtést, 5 percet ment. Mínusz 7 km a hatótávban. Irány a munkahely, 200 méter lefele, 4.5 km kb vízszintesen, parkológarázs, 2. emelet. Ott pihent az autó mínusz 2-3 fokban, aztán hazafele ugyanez az út, csak a végén felfele. Cirka 10 km, hatótávban mínusz 25km!!! Plussz a reggeli 7 mínusz hozzá a fűtés miatt. De én láttam rosszul. Szerinted. Holnap másik helyre megyek dolgozni, kb 100 km oda vissza. Komolyan készítek róla fotót. Szerintem a 100 km csökkenti a hatótávot minimum 150-nel.

    Komolyan mondom, hogy komoly gondok vannak ott nálad a limbikus rendszeredben, teljesen ávette a hatalmat a neocortex normális működése felett. De persze elfogadom, ha azt mondják neked a hangok, hogy márpedig senki másnak nem lehet igazság a vélemenyében, tapasztalatában, akkor az úgy is van. Axioma amit gondolsz.

    Én itt befejezem, mert lassan ugy viselkedsz EV témában, mint egy bizonyos politikai párt lelkes követői, de ebbe inkább nem megyek bele, mert ban-t kapok.

  • -Faceless-

    őstag

    válasz Squirrel #152 üzenetére

    Teljesen fölösleges érvelni, és az ilyen cikkek kommentjeibe belemenni. Trendet csináltak az EV-ből amit az emberek tátott szájjal hólapáttal nyomnak lefelé.
    Nézz a Tesla árfolyamokra, divat lett a közemberek között is a részvény vásálás, és az lett a vége, hogy ott csücsülnek a történelem egyik legnagyobb lufiján.

    Mesterségesen gerjesztve lett ez az őrület, és mivel sok ember benne van bukkannak felfelé mindenféle youtube szakemberek akiket messiásként követnek mindenki más meg rosszul tudja. Ez van fogadd el, hogy a te véleményed rossz, és majd ők megmondják hogy mit gondolj.

  • dabadab

    titán

    válasz -Faceless- #153 üzenetére

    Nézz a Tesla árfolyamokra, divat lett a közemberek között is a részvény vásálás, és az lett a vége, hogy ott csücsülnek a történelem egyik legnagyobb lufiján.

    Izé, ami IGAZÁN divat lett egy időben, az a Tesla shortolása volt. Gondolom ez nem illett bele a gondolatmenetedbe, azért sikerült kifelejtened :)

    DRM is theft

  • Squirrel

    őstag

    Csak nem bírom ki, hogy ne tegyek be egy kis matekot:

    Tudomásom szerint a model 3 akku pakkja 75kWh kapacitású.

    Ennyit evett az elmúlt cirka 110 km-en, amiből kb. 70km volt autópálya, max 115-120 kmh-val (120 felett büntetnek elég rendesen). 110 km-en 22 kWh a fogyasztás, ha ezt a 75kWh-ás akkura felszorozzuk, akkor kijön 370km. És ez csak 2/3-ad autópályahasználattal és 115-120kmh-s max sebességgel, valamint a teljes kapacitás kihasználásával, vagyis fullra töltve az utolsó kóboráram elgogyasztásáig, amit sehol, senki nem ajánl. Tehát továbbra is fenntartom, hogy a realis hatotáv pályán remélem nyáron meglesz 350, telen ennél jóval kevesebb. Ez a hatotavolsag persze függ a hőmerseklettől, nyári vagy téli gumiktól, a felni mintájátol, van-e fedő a felnin, hogy megy a klima, ülésfűtés, stb.

    Kedves fórumtárs, mutassál legyszives egy fotót, hogy nálad mennyit tud elmenni egy töltéssel az elektromos autód, ha a tied elmegy 440 km-t, mint korabban kvázi lehülyéztél a link miatt (ahol továbbra is csak az aktuális állitásomat szerettem volna támogatni, hogy tapasztalatom szerint télen, autópályán rendesen csökken a megtehető távolság, nyáron fogalmam sincs, mert szeptembertől van meg a tesla és etront november vegén hajtottam, tehát azt is hidegben), akkor meghallgatom a tanácsodat, hogy mit csináljak másként. Egyébként meg azt tanácsolom, tartsad fenntartással ezeket a hivatalos gyári hatótávolságokat. Mint fentebb irtam, gondolom (remélem) az említett hybrid X5-ös 1.2-1.9 liter közötti fogyasztását sem hiszed el vakon.

Új hozzászólás Aktív témák