Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Peak #17 üzenetére

    Nem írtam olyat hogy gagyi!

    Gari ügyintézést írtam nem ugyanaz!

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Peak #19 üzenetére

    Hát az szerintem elég nagy baj lenne, ez persze eléggé magánvélemény, az, hogy elviszik Brno-ba az eleve nem jó egy olyan eszköznél, amiben vannak üzleti jellegű adatok. Ha meg kiveszed a HDD-t, akkor azt ugye nem teheted meg, mint egy Dell, vagy HP esetében.

    Tehát potenciális üzleti titok kikerülhet. Ez nagyon nem jó.

    Nem tudsz kivel kommunikálni ha esetleg probléma van, vagy ha igen, akkor az macerás. Ezt nem vállalja be egy kisebb nagyobb cég sem, én sem vállalnám be.

    A harmadik, hogy hivatalosan az Acer-nél a gép megbontása gari vesztéssel jár, most az mindegy is, hogy előtte visszateszem, amit kivettem stb, de ugye az is teljesen mindegy mit mond bárki, hivatalosan a Dell, HP megengedi, hogy bontsd a gépet, az Acer nem.

    Szóval ezek mind a gari problémájába tartoznak nálam. Ha ma viszik holnap hozzák, és 100 %-os a gari ügyintézés akkor nincs ilyen probléma, de ugye azért ilyen nincs.

    A HP, Dell esetébe helyszínre jön a szervizes előttem teszteli le, és ha látok problémát, akkor ott helyben a szeme előtt meg tudom mondani mi a baj, nincs olyan, hogy az Acer "véletlenül" nem (akarja) vette észrevenni mi a baj, és már 3-orra küldöm vissza a notebookot, aztán vagy elfogadja vagy nem a hibát, nincs olyan, hogy 2 év múlva nincs alkatrész, és levásárolhatom stb.

    Azért az Acer ezen láthatóan sokat spórol. Ami egy cég életében sem biztonsági sem pedig idő, sem pedig semmilyen szinten nem biztos, hogy belefér.

    Persze ez is magánvélemény, illetve tapasztalat.

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

  • hallador

    addikt

    válasz Peak #21 üzenetére

    Az összes dolog amt irtál, hamis vagy félinformáció, a tájékozatlanságodból eredő dezinformálás, merő feltételezés vagy szimplán rágalom.

    Figyelj én ötször küldtem vissza egy Acer Aspire gépet. És a végén kiderült nincs hozzá már alaplap, akkor ezzel mi a helyzet. Igaz ez 2013-ban volt, de ha ez nem így van, akkor kérlek írd le hogyan van, mert én örülnék, ha az Acernek lenne azonnal helyszínre érkező szervizese. Van ilyen azóta? Be tudom vinni a garanciális gépemet magyar szervizbe, ahol magyar szervizessel tudom megbeszélni mi a problémám? Írd meg mert érdekel, és tényleg érdekel!.

    Javaslom járj utána pontosabban, mert ez a teljesen hibás félretájékoztatás súlyos károkat okoz a vásárlók számára, és érdemes volna majd egy helyesbítő posztot is kitenned.

    2. A jótállás kizárása és korlátozása 39. oldal.

    http://static.acer.com/up/Resource/Acer/Docs/StandardWarranty/20160905/WY_Acer_NB_EMEA_NC.20811.07M_v1.pdf#_ga=1.211719958.2016708816.1474049852

    Nekem világos. Melyik része volt félrevezető?

    (Helyetted én nem szeretném pontról pontra cáfolni és javítani a posztod.) Köszönöm együttműködésedet.

    Ha van ilyen garancia én pl szívesen venném meg ennek a gépnek a 14"-os verzióját. Mert nekem tettszik az a gép. És persze nem úgy hogy majd az Acer külön köt velem egy business szerződést hanem ez alaphelyzetben is jár....

    Én is köszönöm az együttműködésedet....

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Hozzászólok Aktív témák