Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Peak #19 üzenetére

    Hát az szerintem elég nagy baj lenne, ez persze eléggé magánvélemény, az, hogy elviszik Brno-ba az eleve nem jó egy olyan eszköznél, amiben vannak üzleti jellegű adatok. Ha meg kiveszed a HDD-t, akkor azt ugye nem teheted meg, mint egy Dell, vagy HP esetében.

    Tehát potenciális üzleti titok kikerülhet. Ez nagyon nem jó.

    Nem tudsz kivel kommunikálni ha esetleg probléma van, vagy ha igen, akkor az macerás. Ezt nem vállalja be egy kisebb nagyobb cég sem, én sem vállalnám be.

    A harmadik, hogy hivatalosan az Acer-nél a gép megbontása gari vesztéssel jár, most az mindegy is, hogy előtte visszateszem, amit kivettem stb, de ugye az is teljesen mindegy mit mond bárki, hivatalosan a Dell, HP megengedi, hogy bontsd a gépet, az Acer nem.

    Szóval ezek mind a gari problémájába tartoznak nálam. Ha ma viszik holnap hozzák, és 100 %-os a gari ügyintézés akkor nincs ilyen probléma, de ugye azért ilyen nincs.

    A HP, Dell esetébe helyszínre jön a szervizes előttem teszteli le, és ha látok problémát, akkor ott helyben a szeme előtt meg tudom mondani mi a baj, nincs olyan, hogy az Acer "véletlenül" nem (akarja) vette észrevenni mi a baj, és már 3-orra küldöm vissza a notebookot, aztán vagy elfogadja vagy nem a hibát, nincs olyan, hogy 2 év múlva nincs alkatrész, és levásárolhatom stb.

    Azért az Acer ezen láthatóan sokat spórol. Ami egy cég életében sem biztonsági sem pedig idő, sem pedig semmilyen szinten nem biztos, hogy belefér.

    Persze ez is magánvélemény, illetve tapasztalat.

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés