Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • hallador

    addikt

    válasz Peak #21 üzenetére

    Az összes dolog amt irtál, hamis vagy félinformáció, a tájékozatlanságodból eredő dezinformálás, merő feltételezés vagy szimplán rágalom.

    Figyelj én ötször küldtem vissza egy Acer Aspire gépet. És a végén kiderült nincs hozzá már alaplap, akkor ezzel mi a helyzet. Igaz ez 2013-ban volt, de ha ez nem így van, akkor kérlek írd le hogyan van, mert én örülnék, ha az Acernek lenne azonnal helyszínre érkező szervizese. Van ilyen azóta? Be tudom vinni a garanciális gépemet magyar szervizbe, ahol magyar szervizessel tudom megbeszélni mi a problémám? Írd meg mert érdekel, és tényleg érdekel!.

    Javaslom járj utána pontosabban, mert ez a teljesen hibás félretájékoztatás súlyos károkat okoz a vásárlók számára, és érdemes volna majd egy helyesbítő posztot is kitenned.

    2. A jótállás kizárása és korlátozása 39. oldal.

    http://static.acer.com/up/Resource/Acer/Docs/StandardWarranty/20160905/WY_Acer_NB_EMEA_NC.20811.07M_v1.pdf#_ga=1.211719958.2016708816.1474049852

    Nekem világos. Melyik része volt félrevezető?

    (Helyetted én nem szeretném pontról pontra cáfolni és javítani a posztod.) Köszönöm együttműködésedet.

    Ha van ilyen garancia én pl szívesen venném meg ennek a gépnek a 14"-os verzióját. Mert nekem tettszik az a gép. És persze nem úgy hogy majd az Acer külön köt velem egy business szerződést hanem ez alaphelyzetben is jár....

    Én is köszönöm az együttműködésedet....

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Hozzászólok Aktív témák