Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zotya84

    őstag

    válasz Chaser #3 üzenetére

    Csak elfelejted, hogy a legtöbb kereskedő úgy általában leszerja a gar intézését, így lehet, hogy oda visszavive bő egy hónapig nem géped, míg háztól-házignál jellemzően 1 hét alatt lezavarta az Acer a mutatványt. Mostanra meg már csak törekedniük kell a mihamarabbi elintézésre. Szóval, ha jót akarsz, akkor ahol van, ott a gyártói gar intézést választod. ;) (Anno én monitorom is a 3 éve vége előtt beszart szerda este, csütörtök reggel elintéztem a két telefont, és szerdára újra volt saját monitorom...)

    Sőt, emlékeim szerint az Acer csoport jótállási jegyein csak az elég apró szövegekben volt leírva a bolti út járhatósága, és kiemelve a közvetlen elérhetőség. És a 3 évnek meg pont ideje volt már, mert szinte minden gyártó adja egy ideje már a 3 évet. (Talán a Dell kezdte, de egy jó ideje a HP is adja a consumerekhez, ugyan ők akciónak álcázzák a dolgot, bár tatyót és egeret is kapol hozzá.)

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

Új hozzászólás Aktív témák