Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • yerico

    senior tag

    Úgy 14 évvel ezelőtt vettünk egy Acer gépet. Itthoni szervíz, hurrá. Kb. két hónap múlva már abban maradtunk, hogy akkor saját költségen elkezdem hirdetni mindenhol az országban, hogy az Acer nem tud vagy nem akar megjavítani egy vásárláskor alaplaphibás készüléket. Akkor jöttek azzal, hogy majd jól beperelnek rágalmazásért, hitelrontásért, stb.. Mondtuk, hogy ennek szívesen állunk elébe, a notebook egy ügyvédi iroda használatában van. Érdekes módon másnap jött a telefon, hogy akkor garancia keretén belül inkább kicserélnék. Mondjuk a gép azóta is megvan, és működik.
    A Technotrade-ről meg annyit, hogy vettem tőlük anno Toshiba notebookhoz garanciakiterjesztést. Csak mint kiderült, sikerült olyan eladniuk, amit már előtte beaktiváltak maguknak. Persze aztán kaptam újat, de azért kérdés, hogy ezt hogyan sikerült mégis felbontás után úgy visszazárni, hogy újra eladásra alkalmas legyen.

    Más szóval, lényegtelen, hol van a szervíz, az egyetlen fontos dolog, hogy mennyi idő alatt kapja vissza az ember megjavítva a gépet. Ebben pedig tavaly a HP-t dicsérték a boltosok, akikkel akkor beszéltem, így a Toshiba egy HP-re lett lecserélve.

    Kívánságműsor a rádióban: -Kérnék egy számot a BKV-soknak. Rhiannától kérném a Shut up and drive-ot!

  • yerico

    senior tag

    A Technotrade volt a Toshiba hazai képviselete.

    Kívánságműsor a rádióban: -Kérnék egy számot a BKV-soknak. Rhiannától kérném a Shut up and drive-ot!

Hozzászólok Aktív témák