Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Kinder #1 üzenetére

    Hosszabb tavon azert hatranyt is jelent majd hogy tobb markat es akar markankent eltero tipusokat gyartanak, ha azok kozott van atfedes. Az extra marketing koltseg, extra logisztika, gyartas, tervezes, sok sok millio euro extra kiadas a varhatoan erosen zsugorodo autopiacon nem idealis. Szukiteni kellene a palettan, es vagy felretenni pl. a Skoda/Seat markaneveket, vagy szetszorni a modelleket kozottuk. Skoda kaphatna a mini es also-kozep kategoriat, a seat egy sportos, a vw a kozep-felso az audi a premium modelt. A regi tulburjanzo modelvalasztek nem lesz fenntarthato ha atternek mondjuk 15 even belul csak elektromos meghatjasra.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés