- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
ph A hét légkavaróval árusított, félkörpanorámás megoldás kompatibilis a "lopakodó" ASUS/MSI alaplapokkal is.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
Lexusban sincs. Szerintem vér ciki. De ők azt állítják (lexus) hogy azért mert nem biztonságos...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Puma K
veterán
"... 2019-ben úgy piacra dobni egy középkategóriás, legalább 5 millióba kerülő autót, hogy abban nincs sem Apple CarPlay, sem pedig Android Auto, az állati ciki..."
Az meg még cikibb, hogy full rektes az autó
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Neck
veterán
Nem tudom, min csodálkoztok. Ezerszer leírta már minden autós újságíró is: a Toyotánál évtizedes hagyomány, hogy minimum 3, de inkább 5 éves lemaradásban vannak a beltér funkciói / ergonómia / user interface tekintetében. Az infotainment rendszerük sem lóg ki ebből
Aki Toyotát vesz, nem ezért veszi, hanem a gazdaságos működtetés miatt (amiben benne van az is, hogy megbízható. Lehet, épp ez a titka?) De ez mindig is így volt, és így is lesz.
A Lexusnál viszont már tényleg ciki.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Ixion77
őstag
touché!
Nem lévén autóbuzi, nem tudom mennyire normális ez mostanában, de számomra úgy am block az egész középkonzol kiképzése gusztustalan. Azok a krómkeretes lapos gombok azon fekete csillogós műanyagon... Mintha 20 évvel ezelőttről tévedt volna ide valami "minihifi" rendszerről. Nem fér össze a fejemben a Toyotáról létező képpel.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
osztraksajt
őstag
Hagyjuk már ezt a Toyota megbízhatóságot, lehet 10-20 éve igaz volt, de itt a céges flottában a személyautók megbízhatósága tragédia, olyan alkatrészárakkal megspékelve hogy még a szervizes is szégyellte bemondani a telefonba az összegeket, pedig normál (1.4-1.6) köbcentis szívó benzin corollákról beszélünk. Majd kikopik ez is idővel mint a megbízható német autó mítosz aminek egykor volt valóságalapja, de manapság már köszönőviszonyban sincs a realitással.
Szóval aki azért akar toyotát venni mert az milyen jó autó ajánlom olvasson először utána, tájékozódjon és ne a keveset futott beszámolók alapján írt ömlengéseknek higgyen hanem a 200k felett futott példányok szériahibáinak nézzen utána. De nem kell nekem hinni, a szakmai fórumok erre (is) tökéletesek.
-
batai15
félisten
válasz osztraksajt #5 üzenetére
Hát azért a csoportok,meg a taxis közösségek sem így látják .
-
kokler
aktív tag
A taxis az hibrid és az valahogy megbízhatóra sikerült
Egyébként autót max. 150e km-re terveznek, utána vegyél újat a régit meg bontasd el. Ez a filozófia...A régebbi rendszerek még cikisebbek a Toyotánál egyébként, mivel abban csak Mirrorlink 1.0 van, tehát semmilyen modern készülékkel nem működik együtt
[ Szerkesztve ]
''Mindenhol jó, de nem vagyok otthon...
-
HUNgabus
senior tag
Azert azt ne felejtsuk el hogy a vilag masik vegen mukodik, vagyis ott nem fontos a biztonsag? Lofaszt! Csak ott ezek nelkuk SENKI se venne meg barmilyen jo jocsi is. Epp kint nyaralunk es a kolcsonzoben van vagy 10 marka 30 tipusa. MIND tudja az AA es az ACP! Szeria! Es muxik is az olyan elavult szar kocsikon is mint a GMC, Dodge, stb.
-
K0vasz
aktív tag
1. A fizikai gombok/tekerő praktikus a kocsiban, mert nem kell a műszerfalat bámulni, ha matatsz valamit, ez plusz pont
2. Mi ez a kijelző?? Az 5 forintos orion hordozható DVD-lejátszó jut róla eszembe. Ide látszik, hogy ha kicsit is rásüt a nap, már semmi se látszik belőle. Meg valahogy... olyan ótvarul néz ki az egész, tényleg a 10+ évvel ezelőtti paneleket idézi
3. Nem lehet rendesen csatlakoztatni a telefont? Ez valami vicc??És akkor mindezt úgy, hogy:
- ez egy új kocsi
- nem is a legolcsóbb fajta
- de gondolom legalább pár százezres felárat elkértek ezért az extráért, amire bármelyik 3rd party fejegység köröket ráverEgyszerűen vicc.
-
tixem
addikt
válasz osztraksajt #5 üzenetére
300+ ezret futott Priust vettünk áprilisban, 11 éves. Minden porcikája gyári. Minden. Örök, mint a nyomorúság. A fék lassan cserés, mert a hajtásból adódóan előbb rohad el, mint elkopik.
Lehet itt festeni a fingot a falra, csak nem érdemes. A tesztben szereplő hibrid Corolla 10 év múlva is autó lesz. Lehet nem tud OTA-n frissíteni rendszert, na bumm. De amire gyártva lett annnak a legteljesebb mértékben megfelel. Szép meg csillivilli az A Merci, de 10 év múlva azt fenntartani anyagi csőd lesz, ebben meg ennyi idő alatt fogod ledobni a gyári fékeket, hajtómű és motorolajcsere viszlát. Újabb párszázezer gondtalan km.
Amerikai elégedettségi felméréseken is rendre az élvonalban végeznek, az sem lehet véletlen. Ja és ha valami gebasz van, visszahívják az autót, nem baszakodnak. Épp tavasszal, vásárlás előtt cseréltek a miénken inverterköri pumpát mert kiderült, hogy lehet velük baj. 11 éves autó, ingyen megcsinálták.
Teszem azt a BMW ilyet mikor csinál? Remek cikk van a Totalcaron arról - nem is régi -, hogyan próbálnak kibújni a kigyulladó motorok javítása alól. Pedig el is ismerték, hogy konstrukciós hibáról van szó. És mégis hárítanak.
Hát köszönöm, de akkor inkább élek carplay meg android auto nélkül, de cserébe az autóm autó és nem guruló okostelefon, amiben ráadásul maradéktalanul meg is bízhatok. A Toyota, mint gyártó pedig szintén garancia arra, hogy nem hagynak szarban. És ez nem levegőbe beszélés, nyugodtan utána lehet járni a felhasználói tapasztalatoknak akár itthon, akár külföldön.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
Én is nézegettem olyan Priusokat ami beépített navis + bt-s de aztán letettem róla. Sokkal fontosabb a jó műszaki állapot. A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál.
A BT kapcsolatot meg megoldottam egy 15 dolláros szivargyújtós BT FM transzmitterrel, úgyhogy ez a része is kipipálva. Tudok vele telefonálni, zenét hallgatni. Navigációra szintén ott a telefon, wireless töltőpados tartószerkezettel a merülés dolga is meg van oldva. Mi más egyébre is van még vezetés közben szükség? Semmire. Minden egyéb már csak 21. századi #firstworldproblems körömaggatás.
Pláne úgy, hogy egyébként lesz majd benne. Csak még nincs. De már megy a hüledezés jajj-jajj. A Toyota sosem volt a technokrata réteg márkája. Akinek feltétlen szüksége van arra, hogy a fedélzeti rendszeréből is telefont gyártson és folyton a kijelzőt buzerálja, az vegyen VW csoportos autót. Minden másra ott a Mastercard.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Gabor tm
tag
Én tettem egy android auto-t (és apple carplay-t) támogató fejegységet a gyári rádió helyére és kész. Még csak nem is arról szól, hogy azt kell nyomkodni mert hanggal megmondod neki hova navigáljon vagy milyen zenét játsszon.
Meg igazából pont azért, hogy ne azt nyomkodd állandóan, kb lehet vele navigálni, zenét hallgatni, telefonálni meg üzeneteket fogadni és küldeni (csak meghallgatni és bediktálni, olvasni nem).Áldás, békesség, Túró Rudi mindenkinek!
-
tixem
addikt
Ezt mind megoldom telefonnal. Hangvezérlésre meg ott a Bixby. De persze az androidos fejegység sem rossz dolog, bár nekem elég ormótlannak hat beépítve olyan autókban, amik műszerfala anno nem ilyenekre lett tervezve.
A lényeg ugyanaz. A Carplay / AA miatti vernyákolás kissé túl van tolva szvsz.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
=Mentor=
őstag
válasz osztraksajt #5 üzenetére
Inkább a félrevezető hozzászólásokat hagyjuk, itt egy friss lista a megbízhatóságról:
A top 29 legmegbízhatóbb új autó márka a Consumer Reports felmérése alapján:
1. Lexus
2. Toyota
3. Mazda
4. Subaru
5. Kia
6. Infiniti
7. Audi
8. BMW
9. Mini
10. Hyundai
11. Porsche
12. Genesis
13. Acura
14. Nissan
15. Honda
16. Volkswagen
17. Mercedes-Benz
18. Ford
19. Buick
20. Lincoln
21. Dodge
22. Jeep
23. Chevrolet
24. Chrysler
25. GMC
26. Ram
27. Tesla
28. Cadillac
29. VolvoA legmegbízhatóbb típusok:
1. Lexus GX
2. Toyota Prius C
3. Toyota Prius Prime (plug-in-hibrid)
4. Mazda MX-5
5. Toyota Corolla
6. Lexus NX
7. Toyota Prius
8. Honda Fit (nálunk Jazz)
9. Kia Sedona
10. Toyota Highlanderforrás: [link]
-
HUNgabus
senior tag
Ugy latom paran nem latnak a sorok kozt. Igen a Toyota - Lexus kurva jo es megbizhato kocsikat gyart, es nem genyo ha baj van. A gond az hogy ha egyszer TUDJA a fejegyseg akkor faszert tiltjak le. Mint irtam jelenleg USA-ban vagyok es mukodik a toyotakban az AA es az ACP. Vagy hazudik a kereskedo, elado.
Lesz idom tuttira kiprobalom es linkelek kepet, videot. -
fatal`
titán
"A gyári navigációk zöme még mindig egy kalap kaki, a Waze vagy a Google Maps ezerszer funckiógazdagabb és felhasználóbarátabb bármilyen gyártói built-in megoldásnál. "
Ezért is kéne android auto/carplay support, hogy a vadi új autót ne kelljen összebarmolni mindenféle okádmány tartóval. Ja, de a Toyotán az ugye nincs...
És szerintem is vér ciki.
Az meg, hogy koszos, hát istenem. Használati tárgy, nem ruha. Az én autóm is koszos, majd megy a mosóba. -
Gabor tm
tag
Nekem már egy kijelző beégett az S8-ban, így jobb ha nem azon megy a navigáció (bár amíg garis addig kb mindegy). Androidos fejegységet nem vennék, ez egy rendes pioneer rádió ami önmagában is elég jó.
Mondjuk ha a kocsiban nem romlott volna el a gyári rádió akkor valószínű én sem cserélem le, annyira szerintem sem fontos (amúgy ez is prius, csak a gyári gagyi rádió volt benne, de ugye sokban eleve navis van gyárilag, így a képet nem rontja szerintem).
A cikkben szereplő autóra meg be van ígérve, úgyhogy gondolom majd lesz neki.
Meg ha ennyire fontos akkor szerintem lehet venni más típust is, amiben van, gondolom nem akkor derült ki amikor már átvette az autót.Áldás, békesség, Túró Rudi mindenkinek!
-
Bog
HÁZIGAZDA
"Az meg, hogy koszos, hát istenem. Használati tárgy, nem ruha. Az én autóm is koszos, majd megy a mosóba."
Köszönöm.
Ez egy olvasó autója, amit igen, napi szinten használ és vidékre jár vele. Örülök, hogy volt ideje arra, hogy megnézzük a fedélzeti rendszert, nem az importőr / márkaképviselet adta, hogy egy hétig használjam, akkor nyilván fotózás előtt le van mosva.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Az a baj, hogy ez egy amerikai statisztika. Nálunk Európában ez nem jelent sokat. Gyakorlatilag semmit. Az amerikai autókat nem Európában gyártják. A kontinensek járművekre vonatkzó előírásai eltérőek.
Ráadásul az elégedettséget csak több éves járművek esetén lehet mérni. De az nem jelent semmit az új járművek esetében.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Feketelaszlo
senior tag
Valószínűleg nem direkt maradnak le, hanem a vásárlóközönség igényeihez igazítják a bevezetést. Ugyan csak amerikai statisztikákat ismerek, de ott az átlagos új autó vásárló életkora ~55 év körüli, a Toyotáknak még ennél +5 évvel magasabb, az átlag Lexus vásárló meg már 60 felett jár (az a tipikus floridai nyugdíjas jármű) - csak pár öreg amerikai márka rendelkezik idősebb célközönséggel.
Európában is hasonló lehet a helyzet - vagy az öregedő népesség miatt még rosszabb - egy szedán Toyotával valószínűleg itt is az öregebb vásárlókra lőnek, akiknek nem fontos, hogy legyen Android meg iPhone támogatás. Nem lepne meg egyébként, ha az 5 ajtós verzió magasabb felszereltségében már lenne okostelefont kezelő szórakoztató elektronika. -
őstag
válasz Feketelaszlo #27 üzenetére
A legfullosabb szinten sincs benne AA és Carplay.
A Corolla szedánt nálunk inkább céges kocsinak veszik, szemben a kombi és az 5 ajtós verzióval. Előbbi egyébként Törökországban készül, míg az utóbbiak a briteknél (vagy japánban?).
"Less but better" - Dieter Rams
-
mozso
senior tag
Bog!
Szerintem fontos, hogy írsz erről. Azonban ha publikálsz egy írást, a PH nevében, ahol a képi nyersanyag 3rd party, akkor minimum megkérem a "beszállítót", hogy mossa le a verdát, ha ilyenek a képek. Ha nem teszi ezt meg, akkor megteszem én helyette mielőtt publikálom. Te sem ma kezdted az ipart! :-)
Mégis csak az látják az olvasók, amit.
Bár több dolog még hiányzik az új Corollából, de összehasonlítottam a vezetés élményt és mindent ami nem a kijelzőkről szól, hátha akar valaki venni autót azért mert jó vezetni.........................
Az új Corolla ilyen, csak sokan nem hiszik el, tegyetek egy próbát!https://corolla-club.hu/forum/viewtopic.php?f=7&t=2224&start=60#p138877
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Hieronymus #26 üzenetére
A vevő elègedettsèg a Toyoták èrtèktartásában jelentkezik nálunk . Meg bárhol .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
mjani1172
addikt
válasz osztraksajt #5 üzenetére
Az autóiparban dolgozom, a Toyota Hibrid autók nem ellenfelei semmilyen BMW - nek, vagy Mercedes - nek.
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja. -
tixem
addikt
válasz Hieronymus #26 üzenetére
Meg kell nézni egy 5 éves Astrát, Golfot, Octaviát mennyibe kerül, majd ezek után egy 5 éves hibridet, mondunk Aurist. Vagy Priust. Nyilván újabban drágább, de pl egy közepesen felszerelt Golf simán van annyi, mint egy hibrid Corolla. Direkt konkurens, 5 év elteltével a VW sokkal többet fog veszteni az árából.
A jelenleg 4-5 éves plugin Priusok ára a használtpiacon megy felfelé. Mutass olyan fiatal használt autót ami ugyanezt tudja. Nekünk 2es Prius van, az elmúlt 2 évben a használtpiacon lévő P2-k átlagára is megugrott. 2 millió alatt nem igazán van 10 éves, megvigyázott példány. Némelyikért 2.5-öt is elkérnek. Nyakamat merném tenni rá, hogy carplay / AA ide vagy oda, ezt is vinni fogják, mint a cukrot és 5-10 évesen is jó biznisz lesz mind a vevőnek, mind az eladónak.
Ezek nem véletlen dolgok.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
No.01
őstag
OFF de azert nem annyira. 10 eves P2-t hajtunk. 2. tulajok vagyunk es garantalt 46e km-el vettuk. Most van benne 159e km. Ezalatt az ido alatt az egyetlen dolog amit nem kopo alkatresz volt (bar egyesek ezzel is vitatkoznanak) az a kerekcsapagy volt. Az elmult ~50e km atlaga 5.2l/100km.
Igen valoban nem elmenyauto, van nala, jobb, szebb, kenyelmesebb, de a gondtalan utazas es a lerobbanastol valo para nelkuli embernek viszonylag kis kerettel ennel jobbat meg a Becsuletesnepper sem tud ajanlani.
Hogy kicsit ON is legyek mindentol fuggetlenul most tervezunk uj Corollat venni. Minden amit az elobb emlitettem pipa. Az egyetlen "valodi gond" amit fel tudok hozni ellene az az AA es az ACP hianya. Azert ha ezt v.ki vegiggondolja elejetol a vegeig akkro valoban bosszanto, de inkabb legyen ez, mint a kollegam bo masfel eves Volvojaval ami mar 3x vagy 4x volt szervizben ilyen olyan aprosagokkal.
Persze nem vagyunk egyformak es ez igy van jol.
-
batai15
félisten
Halistennek az itteni vissza jelzések is igazoljnak hogy egy p3 vagy auris hibriddel jól fogok járni .
-
Neck
veterán
válasz osztraksajt #5 üzenetére
A hibridjük nagyon megbízható. Pont.
Tixem: +1
Hungabus: asszem legalább 3x írták le a cikkben, hogy szoftver update után ez is tudni fogja.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
burgatshow
veterán
Szerintem is ciki, hogy egy 5-6-7 milliós kocsiban ma már nem széria az AA/ACP. Már csak azért is, mert számos, ugyanebben a ligában játszó kocsiban a legtöbb esetben már széria, de max. feláras extra.
Én egy dolog miatt nagyon szeretem, mégpedig az, hogy nem kell telefontartókkal telecsűrni a szélvédőt és/vagy a műszerfalat. Korábban volt egy '15-ös Mondeom, abban gyárilag csak Bluetooth volt és tök frankón működött a telefon / zenekezelés is. Cserébe ott lógott a telefon a szélvédőn amit tökre utáltam mert a fél látóteret kitakarta.
AA/ACP-vel nincs ez. Plusz, olyan dolgokat is elérek a kocsin keresztül a telefonon, ami egy mezitlábas Bluetooth-al nem anélkül (például Podcast appból Spotify-ra váltás), hogy meg kéne fognom a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Mi is azt vadasztuk sokaig… Menj el es ulj bele. Mi ezt sajna nem tetuk meg csak amikor verge szembejott a megfelelo peldany. (km, felszereltseg, szin)
Oriasi hiba volt es baromi nagy csalodas is egyben. Mindenesetre ahogy mondtam nem vagyunk egyformak. Ha viszont tenyleg Auris akkor probald meg a frissitett verziot felteve ha az meg belefer a keretbe. -
batai15
félisten
Mit volt a problémád az aurissal ?
P3 amúgy tetszik is és néztem elég sok videót nagyon praktikus .
Viszont panoráma is nagyon tetszik , illetve aurisbol könnyebb kifogni fiatalabbat. Gyűjtünk még kicsit aztán meg látjuk ,de a kocsi kora mindenképp számít ,már nagyon elegem van hogy 13 14 éves autókat használ az ember , mindenképp egy 3 -6 éves lenne jó amit lehetne gondtalanul kb évig használni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igazából az hogy 2019-ben csak ML-t tud az vércikki. Anno a Vitarán szarakodtam vele én is, de annyira fos és használhatatlan, hogy többen a fórumon agyvérzést kaptak tőle, főleg aki nem kocka és szeret játszani ezekkel.
Valami olyasmi volt a Toyotánál, hogy azt mondták nem biztonságos a Google szolgáltatása ezért nem tudja. Számomra az is új hír, hogy a kereskedésben azt mondják lesz rajta, eddig csak vakargatta a hoka-moka a fejét, hogy ez ilyen.
Van a családba egy tavalyi corolla előtti Auris az is 1,8 hybrid és ez touch 2 van benne és nagyon jó kocsi, csak hát ezeket nem tudja. Mikor Bécsbe átépítették a fél várost, megálltam a Suzival és elindítottam az AA-t és pillantok alatt eljuttatott oda ahova mentünk...Az a lista amit valaki linkelt és az első 29 márkába nincs bent a Suzuki az meg maga a kabaré. Nem prémium autó, de az olaj+szűrő+levegőszűrő+pollenszűrőn kívül még semmit nem kért 4 év alatt 80.000 km. Jah de két évesen fékolajat cseréltek benne ami 5k volt...
ha ez nem megbízható akkor bocs...
-
Dare2Live
nagyúr
bokmárk
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
2019-es es ujabb modellekben lesz CarPlay, Android Auto elvileg abszolut nem lesz.
amúgy Toyotanal évek óta felmerül, hogy lesz és frissítéssel, de évek óta nem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
3-6 éve Prius helyett akkor mért nem vmi új megbízható?
akármilyen jó is a prius, auris nem tudod milyen előélete volt. gari hibrid hajtás, hajtásláncon kívül már ~nincs.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gilberto
aktív tag
Ha minden jol megy, akkor augusztus vegen kapom a Hatchbacket. Nem a radio miatt vettem, hibridet, hanem mert szeretnek takarekosan közlekedni, no meg a tesztvezetesen leesett az allam a 180 lovas varianstol. Amugy meg ott a BT. Egyebkent a kereskedö azt mondta, hogy elöbb-utobb jön az update a rendszerhez, amivel menni fog az Android Auto meg a carplay is. A tesomnak van egy Aygoja, amiben benne van az AA, de borzalmas, mar eleve a kabel miatt.
PSN: Gilberto2k10 (PS4)
-
"...benne van az AA, de borzalmas, mar eleve a kabel miatt."
Az AA következő generációjában jelenik meg kábelmentes kapcsolat lehetősége. A kényelem viszont nem lesz "ingyen" vélhetően több sebezhetőséget is fognak találni. A kábel mindig biztonságosabb marad.
Nekem nem a kábellel van a bajom. A gyári megoldások képesek olvasni a az autó diagnosztikai rendszerének adait, de nem adnak információt a felhasználó felé.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
tixem
addikt
A Prius tágasabb, kényelmesebb ezerszer, mint az Auris. Abban nem vagyok biztos, hogy van e panorámás tetős belőle. Én is a Priust ajánlanám, hands down.
#50 Dare2Live
Toyota hibrid esetén a 3-6 év semmi. Ha mondjuk olyan 20-30 ezer között raktak bele évente, akkor az még bejáratós 6 évesen is. Ezeknél a 300 ezer km teljesen elfogadható és megbízható állapot. 500 ezerrel is megvenném gondolkodás nélkül. Feljebb írtam is, hogy a miénkben 305 ezer km van és gyári rajta minden fő alkatrész. Ami nem az visszahívás keretében lett cserélve, gyári alkatrésszel.
Mondj még egy olyan autót 5-10 évesen ennyire költségmentes úgy, hogy komolyabban nem volt sose hozzányúlva. Én nem tudok ilyet mondani.
Persze ez nem azt jelenti, hogy más autó szar lenne, távolról sem. De a Prius és a többi hibrid Toyota valami egészen más liga.Amíg nem ült benne az ember és/vagy nem vezette annak ez csak ömlemgés. Nekem is az volt eleinte, aztán megtértem.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Kovi1987
tag
Priusból a harmadik generációnál nyitható solartetős létezik, kivéve a Plugin változatok (nem gyakori extra) A PriusPlus csak panorámatetős kivitelben létezik. A sima 5 ajtós Auris széltében és hátsó lábtérben szűkebb, mint egy Prius3, de a kombi Aurisnak a csomagtartója nagyobb.
(nekem 2011 Prius van, 312 000 kilométerrel, komolyabb hibák nélkül) -
alexandrosz
aktív tag
válasz osztraksajt #5 üzenetére
350e km, soha semmi baja nem volt, a 15e-s szervizt, benne az Eneos 5w30-as olajjal megkapja és csak megy, megy és megy.
(Corolla 1.4, 2007).
Az újakat nem ismerem, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ennyit romlott volna a megbízhatóságuk. -
Dare2Live
nagyúr
"Mondj még egy olyan autót 5-10 évesen ennyire költségmentes úgy, hogy komolyabban nem volt sose hozzányúlva. Én nem tudok ilyet mondani. "
Sokat tudnék. Direkt márkán belűl maradva ott a pl 1sz-fe, 2sz-fes yaris. De sorolni lehet.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vzozo
senior tag
válasz mjani1172 #31 üzenetére
A Toyota tökéletesre csiszolta, egyszerűen nincs párja.
Ezt most úgy érted, hogy hibrid téren? Mert az lehet, igazából nem értek a kocsikhoz, csak vezetem őket.
Réges-régen volt Priusom cégautóként, hát oké, működött.
Most nézegetem az új Corollát, múlt héten voltam tesztvezetni a full-fullos modellt. Most egy 2014-es (5 éves!!!) PUG 308-at hajtok, ahhoz tudom hasonlítani - ami ugye sokaknál eleve a mínusz végtelenből indul, lévén francia autó. Mégis:
- Kézikönyv nélkül csak úgy forgalomban nem tudtam rájönni hogyan kell aktiválni a tempomatot. Úgyértem a dashboard szerint aktiválva volt, de amint leléptem a gázról, csökkent a sebesség. WTF.
- Elvileg lóerőben a Corolla több (180 vs. 150), de mégis érezhetően lomhábban gyorsult, bár autópályán végül kiadta magából a 160-170-es tempót (Németországban élek, ez itt legális.)
- Biztonsági rendszereket (pl. ESP) egy rövid gombnyomással lehet kikapcsolni, ehhez képest a PUG-ban hosszan kell nyomni, aminek azért több értelme van...- Automatikus visszagurulás gátló nincs, ellenben kézzel tudnék aktiválni a Corollában valami rögzítőféket. Ha jól értem, ez akkor kapcsol be, ha hosszan nyomom a féket. De hát automata lévén eleve nyomon a féket, akkor ennek mi értelme van?
- Sávtartó automatika: mivel erős forgalom volt, nem nagyon engedtem át neki az irányítást, de akkor is inkább én nyúltam bele, mielőtt gond lett volna - hát nem győzött meg.
- Tolatókamera: ez WTF 2019-ben? Valami fos kásás kép, ideális ívek nélkül. A PUG-on ezek jelölve vannak, és szinte miliméterre pontosan tudok parkolni a felni ledarálása nélkül. Kissé szkeptikus vagyok a Toyota megoldásával kapcsolatban...
- Lámpa: nálam alap, hogy felkapcsolt lámpával közlekedem. Amikor megvettem az autót, felkapcsoltam, és azóta úgy van. Gyújtás levételével a lámpa is lekapcsol. Toyota mit csinál? Nekiáll pampogni (sípolni), hogy kapcsoljam le... Ehh.
- Kéziféket ha elfelejtem aktiválni, a PUG behúzza a gyújtás levételénél. Toyota null, zéró, nix...
- Mivel nappal és napos idő volt, passz hogyan működik az esőérzékelős törlő és a visszapillantó tükör (sötédik-e magától)
Szóval ez így most elég gyenge, pedig szeretnék autót cserélni...
-
addikt
Ezt a szép autót nem kellett volna lemosni így fotózás előtt?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Drizzt
nagyúr
Én kétszer voltam tesztvezetni sedant, nekem nagyon bejött. Ami nem tetszett, az a rádió minősége. Más nálam nem nagyon ütötte meg az ingerküszöböt. Az alapján amit írsz, volt ami nekem nem tűnt fel, de egyetértek, hogy lehetne jobb. A tolatókamerára gondolok. Nekem nem tűnt fel, hogy nem dinamikus a grid, de ha az lenne, jobb lenne. Amiket írtál, azoknak a nagy része szerintem szimplán megszokás kérdése. A rögzítőfék amire gondolsz az a "hold" lenne? Annak az a lényeg pont, hogy automata váltó ellenére ha megállsz, nem kell nyomnom végig a féket, hanem az autó megáll egy helyben, amíg gázt nem adsz. Én ezt nem gondolom, hogy használni fogom, de biztos van aki élvezni fogja. Amúgy sávtartót más autóban használtál már? Ahhoz hasonlítva írod amit írsz, vagy először használtál ilyet életedben? Csak kíváncsiság.
I am having fun staying poor.
-
gekkoXT
senior tag
Azt írják ebben a cikkben, hogy azért nincs android auto mert túl sok információt gyűjt a kocsiról és a felhasználóról és ezt nem akarják.
Ennek ellenére az android auto weboldalán vannak felsorlva toyota támogatott típusok
-
"... azért nincs android auto mert túl sok információt gyűjt a kocsiról és a felhasználóról ..."
Ha csak a kocsiban van a telefon akkor nem?
Akkor is meg van a pontos tartózkodási hely az időpont és a sebesség. Az autóból legfeljebb a seb.váltó aktuális állapotát lehet extraként lehet kérdezni. A többi nagyjából számítható a telefon adataiból.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
osztraksajt
őstag
válasz alexandrosz #57 üzenetére
Aha, mostkörül jön majd a vezérlés/lánc csere, ha szerencséd van csak egyoldali okoskereked van, akkor megúszod 500k-ból. Ha a szívó és kipufogóoldalon is változó szelepvezérlésű akkor 800k.
-
vzozo
senior tag
Sávtartós autót eddig nem vezettem, szóval lehet csak az elvárásaim voltak nagyok, pl. azt hittem majd villog/pittyeg ha index nélkül kimegyek a sávból (kormányt két kézzel tartva), de az elengedett kormánnyal való visszanavigálás is olyan 50-50 volt, néha beavatkozott, néha nem...
A rögzítőfék igen, az a hold opció. Ez lehet szubjektív dolog, de akkor sem tudom értelmezni. biztos valami gyerekkori trauma, de én akár automata, akár botváltós kocsit vezetek, folyamatosan a féken taposok, ha éppen állni/várni kell a kocsival.
-
A sávtartórendszernek, ha úgy van beállítva, ki sem kellene engedni a járművet a sávból, vezetői beavatkozás nélkül. A visszaterelés csak intelligens rendszereknek lehet a feladatuk, amik a cél ismeretében tudnak dönteni az optimális vonal megtalálásáról. De ez már az önvezetés része.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Bal0924
aktív tag
Sziasztok
Lenne egy kérdésem.
A Családban van egy Corolla Hatchback.
Hogyan lehet összekötni a telefont a kocsival, hogy a gugli térképét tudjam használni?
Sajnos a Sygic-el működik a dolog, de én a gugli térképét jobban csípem. (és nem kell megvenni hogy használhassam.)Megjegyzés: Van egy új Yaris is. Az olyan szépen működik az Android Auto-val.. (csak 2napig szívtam vele, mert rossz kábellel csatlakoztattam és csak villódzott a rendszer)
-
Drizzt
nagyúr
No, megjött az én Corollám is. Nekem ezelőtt egy 16 évvel ezelőtti Corollám volt, ahhoz képest totál 22. évszázad van. De igazából ez pusztán a Bluetoothból jön, meg abból, hogy nagyon faszán lehet a touchscreenről vezérelni. Persze ha ki tudnám még a térkép képét is csempészni a touchscreenre, az lenne a Kánaán.
Mirrorlinket még nem próbáltam, de van esély, hogy azzal menni fog minden amit szeretnék. Akkor le is venném a telefontartót.
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- ASUS U-65GA 650W PSU asztali számítógép 80 Plus ATX tápegység