Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz mikk2000 #20 üzenetére

    Mintha én nem ezt írtam volna... maximum nem tudod értelmezni és továbbgondolni a leírtakat.

    Egyébként megsúgom, pl. játéknál van simán amikor nem több 100 file kerül megnyitásra (és mondjuk a program sem 200 dll-ből meg resource fileból tölti be magát mellette), de akkor kifejtem, hogy mire is gondoltam az írásomban. Csak felsorolásképpen:
    1. Hogy sok file megnyitásakor se kéne gondot okoznia egy 4k read-ben gyors SSD-nek a betöltés.
    2. Hogy a beolvasás jellegén sok múlik mivel lehet 100 fileból olvasni meg 1 file-ból is. Lineárisan vagy összevissza.
    3. Hogy a feldolgozáson is sok múlik (ez látszik olyan esetekben amikor semmilyen kiugró load érték nem kimutatható mégis tölt a gép). Mit kezd a betöltött adatokkal a cpu, szétdobálja struktúrákra. Kis blokkokban olvassa be (a 2. ponthoz kapcsolódik). Vagy elég sok esetben van vmilyen kitömörítés, akár ram is lehet szűk keresztmetszet.

    Szóval plz, olvass vissza és gondolkodj.
    Nyugodtan lehet a többi hsz-em is, talán kiderül, hogy némileg értem mi és hogyan történik.
    Köszi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák