- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Azonnali fotós kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Mintha én nem ezt írtam volna... maximum nem tudod értelmezni és továbbgondolni a leírtakat.
Egyébként megsúgom, pl. játéknál van simán amikor nem több 100 file kerül megnyitásra (és mondjuk a program sem 200 dll-ből meg resource fileból tölti be magát mellette), de akkor kifejtem, hogy mire is gondoltam az írásomban. Csak felsorolásképpen:
1. Hogy sok file megnyitásakor se kéne gondot okoznia egy 4k read-ben gyors SSD-nek a betöltés.
2. Hogy a beolvasás jellegén sok múlik mivel lehet 100 fileból olvasni meg 1 file-ból is. Lineárisan vagy összevissza.
3. Hogy a feldolgozáson is sok múlik (ez látszik olyan esetekben amikor semmilyen kiugró load érték nem kimutatható mégis tölt a gép). Mit kezd a betöltött adatokkal a cpu, szétdobálja struktúrákra. Kis blokkokban olvassa be (a 2. ponthoz kapcsolódik). Vagy elég sok esetben van vmilyen kitömörítés, akár ram is lehet szűk keresztmetszet.Szóval plz, olvass vissza és gondolkodj.
Nyugodtan lehet a többi hsz-em is, talán kiderül, hogy némileg értem mi és hogyan történik.
Köszi.[ Szerkesztve ]