- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Micro Four Thirds
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Steam Deck
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Az régi kiadás lecserélése az új verzióra lehetséges pl. a Tomb Raiderben, vagy ez túl sok munkával járna?
-
Ragnar_
addikt
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ha jól tudom, akkor egy játék jelent meg eddig 1.0-val (Tomb Raider) és egy 2.0-val (Lichdom Mattlemage) PC-re. Utóbbi mondjuk felejthető kategória.
Milyen játékokban számíthatunk PC-n a 3.0 megjelenésére? A 3.0-nak is mindössze DX11 a követelménye?
Mennyire valószínű, illetve lehet arra számítani, hogy a könnyebb implementáció során mostantól lényegesen több játékban fog felbukkanni a technológia?A 3.0-ban bemutatott újdonságokat a GrassFX is megörökli vagy azt teljesen külön választotta az AMD?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
arn
félisten
Hat hogy ujra divat a fanszor, hasznos
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6 üzenetére
A Star Citizenben már egy modernebb TressFX lesz. Minimum DX11 a követelmény. Compute shader nélkül ez nem fut.
A fejlesztők inkább saját technológiákban gondolkodnak.A GrassFX a szimulációra OpenCL-t használ, szóval az eléggé eltérő rendszer. Elég komplexek a követelmények is. A Microsoft miatt készül egy C++ AMP implementáció is. Az már kedvezőbb lehet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
leviske
veterán
Ha jól látom, hogy ez egy DAI-ből kiszedett medve, akkor vigye el az ördög a szőrzetével együtt.
MÁS: Lassan várható egy röpke Mantle teszt az eddig megjelent játékokkal? Konkrétan esetleg arra kihegyezve, hogy az API mellett mekkorát csökkent a CPU bottleneck különböző játékokban. Pl BF4 alatt elvileg CPU limites beállítások mellett (medium vagy low) ki lehet hozni 100>300fps ugrást csak DX11>Mantle váltással, de jó lenne tudni, hogy ilyesmi csak i7-eseken történik-e, vagy esetleg egy Kaveri mellett is megtud így lódulni mondjuk a BF4 multiban.
Kártyának "elég" volna egy 280X vagy 290X, de ha hozzátok vágnak ehhez egy 295X2-t, az se lenne gond.
[ Szerkesztve ]
-
Bundyta
tag
Egyszerűen nem értem, minek ennyit rágódni ezen a szőr-témán. Időt és pénzt ölnek bele olyasmibe, amire semmi szükség.
Nézd meg, ugye hogy kibírtad TressFX 3.0 vagy mi a rák nélkül:Vagy:
Itt sem sírt senkinek sem a szája, h Vidal Sasoon reklámot nem lehet forgatni az ipsével:
És akkor sem sírt senki, h nem látja a választékot a csóka hajában, meg hogy nem is lobog a haja - ja, mert biztosan lezselézte:
Egyesek a jóléttől nem látnak. Inkább élvezhető, sokszor elővehető, mindig izgalmas, kihívásokkal teli játékokat kéne készíteniük, nem arra verni ki a balhét, h a szőrszál hogy karcolja össze a főhős szemét a viharban, mert ez a kutyát sem érdekli.
A pénz nem boldogít. Pláne, ha nincs.
-
arn
félisten
nincs ezzel semmi gond, csak ez kb 20adik szempontnak kellene lennie... a jatekmenet, meg ilyesmi mostanaban le van sz*rva, csak nezzen ki jol. hat nem ettol lesz klasszikus egy jatek.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Findzs
addikt
én továbbra sem értem, hogy erre mi szükség van?
egy ember se néz ki úgy a valóságban frissen mosott hajjal sem mint lara ezzel a tressfx -elnincs más ami fejlesztésre szorulna e helyett?
pl:
- ai
- animáció (egy ló ne úgy forduljon már mintha fából lenne)
- fizikastb.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
h-yle
addikt
-
SylverR
senior tag
Úgy látom ti sem értitek amit én akarok közölni.
Tudod mennyire lehangoló, hogy 2014-ben vagyunk, és a karakterek ruházata még mindig egy hülye textúra némi 3d mesh-sel, meg a haj is ugyanez? Nagyon ritkán esetleg raknak rá némi shadinget, amivel létrehoznak pár mű hajszálat, vagy kontyot, aztán ennyi. A hardver sokkal többre is képes lenne, ha ki lenne használva.Ne feledd, hogy félig az AMD állja a fejlesztést, és rengeteg segít a fejlesztőknek. Szerintem ez példás magatartás. Ráadásul platform független fejlesztés.
Illetve még valami. Nem hiszem, hogy az "új" Tomb Raiderre illene az a gondolat, mi szerint a játékélmény elveszik a hajszálak közt. Mert nem.
Nem!
-
Sir Ny
senior tag
szőrös és nyitott nők
-
-
Szatyor95
aktív tag
Szerintem kár ezen vitatkoznotok. Mindenki mást szeret egy játékban. Neked fontos ezek szerint a grafika ahhoz, hogy élvezd a játékot. Neki pedig az a fontos, hogy legyen egy hangulata a játéknak, ami a maiakban már nincs meg.
Egyébként én a mai napig imádkozok például egy olyan játékért, mint amilyen mondjuk a Mafia. Ne a grafikával akarják eladni, hanem a történettel, és a hangulattal. Egyszerűen azt szeretem, mikor van egy olyan erős történetszál, amivel legalább kicsit azonosulni tudok.
Nyugodj békében Integra!
-
Gainka
őstag
válasz Szatyor95 #30 üzenetére
Talán az egy ket super multis jatekon kivul (cod bf) meg coh single, egyben sem tudok ugy elmerulni mint a Heroes 3 vagy a stronghold 2 ben. Mai napig.
Ebből is latszik hogy nem minden a grafika.
Szerk: Az nfs mw-t kb 10x vegigtoltam mindig mas autóval. Mai autokas játékokal, egy kor utan helo.
Sajnos keves jo jatek van mostanában.[ Szerkesztve ]
-
Szatyor95
aktív tag
Én is így vagyok, csak más játékokkal. "Mostaniak" közül ami megfogott, az a Mafia II, a Crysis 2, a Metro széria, meg talán a GTA 4. Meg ha idesorolható, el tudok lenni a Minecrafttal is. De sokkal jobban szeretek régebbi játékokkal játszani. A Most Wanted történetét mondjuk már kívülről tudom, de még mindig nem unom.
Nyugodj békében Integra!
-
válasz Szatyor95 #30 üzenetére
Egyet értek.
Amúgy szerintem a TressFX leginkább egy Sims epizódba illene bele a legjobban, hiszen ott sok csaj haját lehetne szépen megcsinálni, valamint az állatos DLC-k esetében is nagyon szépen festene. A gond csak ott van, hogy a Maxis technikailag nincs a helyzet magaslatán.
Igen, valószínűleg minden - vagy legalábbis a legtöbb - játékosnál van olyan játék, ahol a játékmenet a grafika felett áll. Nálam például az ETS2 az egyik legnagyobb favorit, pedig messze nincs forradalmi grafikája.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
SylverR
senior tag
válasz Szatyor95 #30 üzenetére
Tévedsz.
Annak mondod ezt, akinek a 4 kedvenc játéka 2000 előtti. 98, 98, és 99, 99.
A hangulat és a játékmenet elsődleges. De a játékok grafikája körülbelül 2003 óta stagnál. Egyedül a poligon, a felbontás nőtt. Egy-két csúcskategóriás játékban megjelentek ezek az egyedi megvilágítási módok, meg a tesszeláció. És kész. A karakterek ugyanolyan bugyután vannak megcsinálva. Engem igenis bosszant, hogy jó 10 éve semmi komoly fejlődés. Aláírom, hogy van 1-2 játék ami ennek ellenére brutálisan jól tud kinézni.A hajszimulációban nem is a grafika a lényeges egyébként, hanem az, hogy fejlődjön a technika. Ez olyan mint annak idején a GTA3. Tudod te milyen kicsi volt a GTA3 városa akkor amikor a játék megjelent? Vagy a FarCry milyen pici pályákkal dolgozott? Mikor már rég többet tudtak a gépek? Csak mindkét játék olyan újításokat akart behozni - GTA3 esetén a nagy bejárható terület, FarCry esetében a hatalmas látótávolság, és dús növényzet -, hogy az akkori hardverek miatt butítani kellett a grafikán úgymond. Ennek ellenére mindkét játék meggyőzte a játékosokat, és szépnek találták, mert újítást hozott. Ugyanez kellene ide is. Sajnálom, hogy engem zavar, hogy nincs újítás.
Nem!
-
SylverR
senior tag
válasz Szatyor95 #36 üzenetére
Enyhe túlzás... Nekem már az is megfelelne, ha a 2004-es San Andreas térképméretével, az 1999-es Outcast AI-jával, és ennek, és a Skyrim-nek a világ-kidolgozottságával létrehoznának egy játékot. Ütne mindent, és még csak túl sok újítás sem kellene... De amit manapság megengednek maguknak a fejlesztők, az siralmas.
Nem!
-
Fairplays
aktív tag
válasz Szatyor95 #30 üzenetére
Azért azt is meg kell hagyni hogy a Mafia a maga korában, igen jó grafikával rendelkezett.
Az a lehengerlő játékélmény amit nyújt, máig nem éreztem egyetlen játékban sem.
Nálam ezt közelíti meg a második része, az Alan Wake, Silent Hill, talán a Gears of War is.Vissza térve az elejére azért megnézném a Mafiát CryEngine-re ráhuzva...
Új hozzászólás Aktív témák
- Micro Four Thirds
- Le Mans Ultimate
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen routert?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...