- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Prémiumot kér a TSMC a Tajvanon kívüli gyártásért
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kolopele
nagyúr
Másod autónak elmegy egy családban, lehet vele könnyen parkolni, bevásárolni, asszonynak vinni a gyereket a nagyihoz
-
tepenzed
őstag
hát ez még mindig rohadt ronda és drága is
Nem értem, majdnem 5 millióért ki venne ilyet, azért azok az extrák nem túl nagy számok. Inkább akkor egy szép opel astra, az is 4,8 körül van
-
gcsaba70
csendes tag
"Tempomat...
Digit klíma..
LED fényszórók."Ezek pont benne vannak...
A hangerőt pedig a csuszka helyett a kormányról, bal hüvelykujjal sokkal egyszerűbb kezelni.
Az 1.2 GL+ 3.450.000.- (közepesen felszerelt)
1.2 GLX 4.050.000.- (ez a digitklímás, LED lámpás, magátólfékezős...) -
tepenzed
őstag
"Ha a műszerfali kijelzőre is vágyunk, akkor már a GLX felszereltség szükséges, ami listaáron 4 780 000 forintot kóstál"
Ami abban a csomagban van, manapság alapvető elvárás egy új kocsival szemben
Ráadásul még mindig egy kis foskeverőt kapsz, ami az első fától totálkárosra törik[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Plusz metál persze
tepenzed: pont nem, mert a GL+van is van központi kijelző, csak az SD kártyán lévő térkép hiányzik, megveszed 21k-ert ha nagyon szükséges. Ja és elég jó a Swift töréstesztje, egyáltalán nem rosszabb, mint egy Corsa-é, sőt...
És még mindig 3,5M-rol beszélünk, nem 5-ről...[ Szerkesztve ]
-
gcsaba70
csendes tag
Kedves mindenki:
A Suzuki árképzési rendszere felettébb idegesítő! Jelenleg van egy listaár, amire mindenki hivatkozik.
Persze így drága. Az ok: több kereskedő is úgy gondolta, hogy ő majd teríti a kocsit Nyugat-Európában a Suzuki helyett. Ezt szeretnék megakadályozni ezzel. (a forgalomba helyezés után regisztrálni kell a kocsit a Suzuki rendszerében.)
És van a kedvezményes ár:
S-Cross esetén a listaárból jellemzően -940.000.-Ft-tal, Vitaránál -700.000.Ft-tal, a Swift esetében -730.000.-Ft-tal lehet számolni. (kivéve dízel.) Ha valaki orvos/ügyvéd/egyéni vállalkozó/őstermelő, akkor még valamivel többel is. -
Locutus
veterán
Uhum, mi is így futottunk neki tavaly. Aztán bekerült a képbe a Fiat 500. És igazából tesztvezetés, és ajánlatok után lesöpörte a palettáról az összes többi lehetőséget Immár 7 hónapja hajtjuk az 500S-t, és teljesen elégedettek vagyunk vele. Nem csak műszakilag hozza a többiek színvonalát, hanem még árban is jobb volt, plusz ennek legalább stílusa is van, és nem csak egy négykerekű esernyő.
Benne van minden extra amit a többi tud, sőt. Ugyanazon az áron még több is. Én pl mindig Hondás voltam, de az új Jazz olyan ronda, hogy az elmondhatatlan, és ennek tetejébe még vérgagyi is minden rajta, de legalább drága. (Meg úgy általában az összes új Honda is giccsparádé.) A Micra egy rönó, lehet hogy van akinek tetszik, nekem nem. Mondom ezt úgy, hogy pont micrát váltottunk le, csak az még a régebbi japán volt. A Yaris/Aygo meg ott bukott el, hogy olyan csomagokat adnak, amiből nem tudod rendesen összeválogatni ami tényleg kell, ezért ha minden igényedet meg akarod találni, akkor igen drágánál kötsz ki. Plusz az Aygoban még váltó is vérszar volt, kb mint egy 30 éves pözsóban. 10-ből 10-szer reccsent hátramenetbe rakáskor a tesztautó is... Pl nem volt bele tolatóradar, csak kamera. Wtf? A kamera szépen tud egyenesen hátra nézni, ami pont jó, ha nyíl egyenesen tolatsz be valahova. Csak semmikor máskor. Akkor viszont minek?
Hozzáteszem az is fontos szempont volt, hogy voltak szalonok, ahol szóba se álltak velünk. Skoda, Hyundai, Kia, Suzuki ezért is pottyantak ki pl. Lehet csak én vagyok ilyen fasz, de ha hiába téblábolok köszöngetek 5 percig egy szalonban, akkor viszlát. Ha nem akarnak eladni autót nekem, akkor ennyi. A Skodának adtam második és harmadik esélyt is, hol nem volt értékesítő, hol csak 1 volt, és fél órát kellett volna várni. A VW-nél meg pl szépen megbeszéltünk mindent az UP kapcsán az értékesítővel, csak aztán soha többet nem hallottunk felőlük emailben, a beígért árajánlatok se jöttek. Pedig az UP sokáig esélyes volt, mert 5 ajtós, jól felszerelt, "autó formájú autó" lett volna, jó minőséggel, egyedül árban és stílusban verte az 500-as. Szal akár az is bejöhetett volna.Az 500S-nél nekem egy nyűgöm van, és az pont a cikk témája. Ugyanis be volt ígérve az android auto/mirrorlink támogatás 2016/4-re szoftverfrissítésként, de ez azóta sem érkezett meg. Ellenben kiadtak egy 500 mirror editiont azóta, ami elvileg tudja alapból, de magyarországon az se. Szóval nem értem hova tart ez az egész, és miért. Pedig szívesen kiraknám néha a wazet a 7"-ra középre. De valahogy a waze se izzad azon, hogy támogassa a különböző autókat, és mirrorlinket rendesen. A többi autós funkció meg igazából mindegy, mert a telefon kihangosítás, meg a közösségi média funkciók (feleslegesen) most is mennek, ahhoz nem kell az android auto.
Amúgy csak lábjegyzetként, de szerintem az egész Swift kategória elég furcsa. Mert ugye a swift/yaris/micra/jazz már nem kisautó, de még nem is kompakt. Most akkor mi a cél? Kicsi városi, amivel könnyű parkolni, befér 1-2 személy (plusz gyerek), plusz csomagok? Mert akkor nem ez a kategória kell, hanem az Up/Aygo/Smart stb. Ha meg kell a full 4 személy, 4/5 ajtó, csomagtér, utazni is stb, akkor megint minek ez a kategória? Akkor minimum kompaktot kell venni, mint a Golf/Focus stb. (Ilyen szempontból is igazából a kisautók, meg a hízlalt kisautók közé igen jól passzol az 500-as, jó átmenet.)
Erre asszem a totoyánál mondták azt egyik szalonban, hogy igazából az ár az oka mindennek. Mert a valódi városi autók (aygo), és a hízlalt kisautók (yaris) között annyira kicsi az árkülönbség, főleg jobban felszerelve, hogy mindenki inkább a yarisnál köt ki, holott praktikussági magyarázat nincs mögötte.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
pitiless
senior tag
Nekem Vitara van, várom is a frissítést. A Swiftet úgy mentem el kipróbálni, hogy az Android Auto fel volt telepítve és volt nálam usb kábel. Az érdekelt leginkább, bár azért csaptam vele egy kört.
A navikártya teszi a dolgát, angolul használom, jobban kedvelem, mint a waze-t (főleg a sávasszisztens miatt).
CarPlay megint csak hibátlan, bár ott a térkép eléggé bugos, meg fura a magyar nyelvezet egy kicsit, de működik.
MirrorLink meg úgy egy trágyadomb, ahogyan van. Gyakorlatilag lehetetlen tartósan használni és erről valószínűleg nem a Bosch/Suzuki tehet.
-
air
nagyúr
-
bagkri01
őstag
Mint minden más autó....legyen az egy 2,5 tonnás luxusautó akár. Szeretem az ilyen sztereotípiákat, nézz me egy két amcsi batár töréstesztet, némelyik úgy törik, mint a ropi. Az árról meg csak annyit, hogy minden annyit ér amennyit hajlandóak érte fizetni. De itt legalább nem fizetsz ki a nyelvényért plusz 10-15 milliót és talán még az index is működik benne Az utolsó mondat irónia volt
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
-
bagkri01
őstag
Éppen dícsérem a kisautókat, de a köztudatban még mindig az van, hogy a nagy tömeg egyenlő biztonság.....még mérnök ismerősöm is ezt mondta...erre én csak annyit mondtam, hogy akkor miért van az, hogy a mai autók egyre könnyebbek és mégis egyre biztonságosabbak. A kizashi amúgy szép autó, de az már tényleg drága....nem is volt egy sikersztori ha jól emlékszem.
ui.: én alapból kisautó párti vagyok, lehet azért mert főleg egyedül autózóm, egy személynek nem kell nagy bódé tök felesleges....de ha már családdal megyünk akkor kell a nagyobb autó, hogy kényelmesen legyünk, de most még el kell vinni a gyerekkel a feél házat egy hétvégére.
[ Szerkesztve ]
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
-
Jhonny06
veterán
Ez az autó a 20k-s Auchan-os mobilokra emlékeztet. Ránézésre ugyanazt tudja, mint a 3X drágább telefonok, csak mindent kb. használhatatlanul és brutálisan gagyi UI-val. Nem kéne ezt eröltetni, a Swift-nek maradnia kellene egy olcsó, gyenge felszereltségű autónak, ahhoz értenek.
Azért megveregetném a hátát, aki egy ilyet megvesz újonnan 4-5 milláért.
-
air
nagyúr
Hihetetlenül izgalmas a semmitmondó, szakmailag értéktelen, ellenben mindent fikázó, becsmérlő hozzászólásokat olvasni.
Gratula PH közösség.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Kornel
veterán
Olvass már vissza.
Tiszta vicc ami itt megy
Mellesleg teljesen használható, akadásmentes, könnyen kezelhető, könnyen megtanulható az UI, mire van szükséged, amit ez nem tud?
3,5M-ert...?Ja és PH addikt, PH nagyúr ranggal egyesek.
Teljesen másról szólt ez a közösség még pár éve is.[ Szerkesztve ]
-
-
gyáliSanyi
őstag
Tényleg elszáltak az árak. Ttőlünk nyugatabbra ez egyáltalán nem sok ár értük, azért a fizetésért.
1.6 J Astra már van 4 mill.-ért is és az már nem az a kisautós GL 3,65-ért. Kategóriájában ez a Swift inkább városi kisautó, nem szívesen mennék vele órákon át autópályán.
Mondjuk a Swift előnyére legyen, hogyha ez az a japán verzió lesz minőségben mint a régebbiek akkor ennyiért van egy olyan autó, amivel 200 ezer kilómétert nagyobb ráköltés nélkül el lehet autókázni.[ Szerkesztve ]
Live poor, die ritch.
-
Kornel
veterán
válasz gyáliSanyi #74 üzenetére
1.6 J Astra 4M-ert nincs, inkább 4,2-4,3 mire el tudod hozni, tudom, több helyen is utánakérdeztem.
Ellenben szűk elől és hátul is, az 1.6-os motorral csak vánszorog az autó, menni nem megy.
Felszereltségről meg ne is beszéljünk, fapad környéke.Végülis ezeken túlmenően valóban jó autó.
Pont ennyiert vehetsz egy 1.0T Scross-t, GL+ felszereltséggel, jobban is megy, nagyobb is és sokkal jobban felszerelt.
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
válasz gyáliSanyi #74 üzenetére
Az 1.2-es szívó benzinessel biztosan nem elérhetetlen a 200e km. De a turbós is kicsit átgondoltabb, mint a VW hasonszőrű motorjai.
Az a gond, hogy itthon a kategóriák is úgy vannak, hogy a család férjen be, tehát családi autó minden. Amíg ketten voltunk a feleségemmel, bőven elég volt a Swift (2008). A csomagtartó vicc kategória, de kettőnknek elég volt. Gyerek érkezése után kezdődtek a gondok, akkor került képbe először az S-CROSS (facelift előtt), majd a Vitara. Utóbbi lett, bár kisebb, de formára jobban tetszik, jobb volt az akkori felszereltsége. 1.6-os szívó, nem hinném, hogy problémás lenne. Eddig túl vagyunk 26000 km-en, semmi gond nem volt. Ez sem egy pályajáró, de mentem vele nagyobb távokat, nekem nem volt kényelmetlen.
-
-
.Szaki.
addikt
Jól mondta a kolléga a MultiJet a FIAT dízelmotorjait jelenti.
Egyébként azt jó ha tudod, hogy ha a károsanyag kibocsátás is fontos számodra, hogy az új Euro6-os turbós benzinesek ugyanolyan nano részecskéket pöfögnek ki, mint a dízelek. Ezek azok a részecskék, amiket beszívsz és lerakódik a tüdődben. Szóval amiért régen utálták/tuk a dízeleket és szerettük a benzineseket, az most már egyáltalán nem él sajnos. Lokális szempontból az elektromos vagy hibrid autók a megfelelő választások ilyenkor. Azért csak lokális, mert az akksikat csak elő kell valahogy állítani, de tény, hogy városban nincs kibocsátás (elektromos esetén), hybridnél pedig csak minimális. A Prius egyébként baromi jó, legyen az sima, vagy Plus, de azok persze nem ebben az árszegmensben játszanak.
Suzukink sosem volt, egyébként meg nagyobb autóval járok, egyszer volt nálam kölcsön egy Suzuki Ignis és arra lettem figyelmes, hogy életveszélyes vele közlekedni. Nem adják meg az elsőbbséget, le akarják tolni az ember, (pedig lendületesen vezetek), bevágnak elé, egyszerű besorolásról, vagy bármi másról meg ne is álmodjon az ember. Ilyen jelenséggel még sose találkoztam, pedig sokféle autót vezettem már, kispresztízsű Renault-tól KIA Cee'd-en át VW CC-ig sok mindent, de ezt nem gondoltam volna. Erről persze nem az autó tehet, van ismerettségi körben több vasaló Swift is, mindegyikkel baromi elégedettek, aki félévente váltogatta az autóit már 5 éve nyúz egy facelifteset például. Amiről viszont az autó tehet, az Ignis is és a Swift is valami eszméletlen mód ráz. Na az nem tetszett bennük. Egyékbént jó kis autók, de ahogy az első hsz-ben is írtam, ennél az aktuális Swiftnél egy KIA Rio, vagy Hyundai i20 szerintem jobb választás. Igaz koreai, de ~10 éve van tapasztalatom új koreai kocsikkal és egyik jobb, mint a másik, pedig flottáról is tudok. (i30) Vagy tényleg a Yaris, rokon most adta el a sajátját az is egy jó kocsi.
Egyébként férfiként a Yaris nekem is nagy kedvencem, kivéve a II-t. Az I, és a III mindegyik variánsa remekül néz ki szerintem.
(#73) Krisztián
Nagyon nagy +1!
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
Nézd én két dolgot látok. A híreket több mint 1 meg 2 év távlatából, és hogy azokkal szemben nálam azóta sem működik.
Hogy bétában, meg zártkörűen tesztelőknek mi elérhető, ahhoz én nem tudok hozzászólni. Ahhoz, hogy mi várható egyszer majd, meg már lassan kedvem sincs... de legyen úgy.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
pitiless
senior tag
-
marec1122
senior tag
mivel a fejegység ugyan annak tűnik mint ami a vitarában van, elképzelhető hogy szoftveresn frissíthető a vitaráé úgy hogy menjen benne az android is vagy ez csak ábránd és van hardveres eltérés is?
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
petymeg
addikt
Mi Vitarát vettünk tavaly, abban ugyanez a fejegység van. Buta mint a tök és még randa is. A telefonos részen pl. nincs tárcsázós keresés a telefonkönyvben, egy görgetősáv van ami kb. 1 mm széles. Baromi körülményes keresni így benne, meg veszélyes is.
A mirrorlink ugyan működik az én Sony telefonommal (a feleségem Samujával nem), de csak álló helyzetben , ha kiengedem a kéziféket elmegy a kép, nem használható a a Goggle maps, vagy a Waze. Ennek vajon mi értelme? A térképfrissítés szalonban baromi drága hivatalos úton 80.000 Ft,- és nem is tud magyarul.Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Kornel
veterán
Vissza kellene olvasni.
A térképfrissítés ingyenes, ha egyszer megvetted az SD kártyát.
Az érkező SW frissítéssel tudni fog magyarul a navigáció.
Ha sokallod az összeged, akkor van rá okosban is, 21k.
Mirrorlink nem csak itt szar, hanem úgy ahogy van szar.
Frissítéssel jön az AA, utána szerintem nehéz lesz belekötni bármilyen hiányzó funkcióba. -
petymeg
addikt
Engem úgy tájékoztattak, hogy mindig meg kell venni az új kártyát. Tudom, hogy van okosba' húszé', (olvasom az index Vitarás topikját) de hivatalosan akkor is 80.000. Remélem a frissítéssel a telefonkönyv billentyűs kereső funkciójának hiányát is pótolják.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
kenwood
veterán
vezetes kozben nem csak veszelyes a telefonkonyvben matatni,de szigoruan tilos is.
vannak szabalyok ,amiket at lehet hagni,de itt embereletekrol van szo. nem csak a tiedrol.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
petymeg
addikt
Álló helyzetben sem működik, mivel teljesen hiányzik ez a semmibe se kerülő funkció. De remélem tényleg lesz rá javítás.
A kocsi maga egyébként rendben van, de a fejegység szoftvere erősen béta jellegű szerintem.Kornel
Nem ismerem az android autot.[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
air
nagyúr
Ha az Android Autót használod, akkor nem lesz szükség a Suzuki saját tárcsázó alkalmazására. AA-ban van teljesen jól működő.
Telefonálni amúgyis csak álló állapotban illik, ott pedig lehet lapozni.
Menet közben ott a hangvezérlés.
Persze csak angolul megy, de egy "call <contact>" utasítást ki lehet adni.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
petymeg
addikt
-
petymeg
addikt
Tehát nem tiltja semmi a használatát, csak ne vedd kézbe.
Idézet a jogszabályból:
"(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat. A kétkerekű, továbbá gépkocsinak nem minősülő háromkerekű jármű vezetője menet közben - ideértve a forgalmi okból történő megállást is - kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat."
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
_cHAos_
aktív tag
Pirosnál telefonálhatsz kézbe véve is.
Egyébként ha valamelyik régebbi modellnél csak behúzott kéziféknél megy a tárcsázó az epic fail. Azért van elvileg, hogy menet közben is lehessen (biztonságosan) használni. Ilyen alapon tiltsanak le minden kezelőfelület menet közben, megállsz lehúzod az ablakot, megállsz bekapcsolod a klímát...
mod: ha ez Swift is kimegy a világból ennyi pénzért, akkor éri az árát szvsz, presztizse nincs, de árban nem is az kategória, ahol a presztizsre kellene fektetni a hangsúlyt...
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Alkoholista nevelde
- Windows 10
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!