- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Hobby elektronika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
A többi -nem MS által fizetett- tesztprogram mikorra várható?
-
Joshi
titán
válasz idegen lény #47 üzenetére
Ez a gyorsulás dolog érdekes mivel a DX11-es játékok nem fognak DX12-ben futni, a DX12-es játékok meg majd úgy futnak ahogy, ez majd kiderül ha lesz DX12-es játék. Itt megint az AMD vs Nv lesz érdekes mármint hogy melyikkel lesz gyorsabb az adott DX12-es játék vagy Benchmark. Egyébként a Benchmarkok megint csak nem lesznek mérvadóak, mert azokat szénné lehet optimalizálni egy adott GPU-ra. Én a DX12-es játékokra leszek kíváncsi de azokra még sokat kell várni, főleg úgy hogy eleinte biztosan lesznek bugok.
(#49) idegen lény itt nem értem hogy mire gondolsz, vagy hogy mire válaszoltál.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
"heterogén multiadapter"
Szerintem pár techdemón kívül semmi nem fogja kihasználni rendesen, mert manapság nem költenek az optimalizálásra és a tesztelésre túl sokat, ez meg egy olyan funkció, ami nagyon komoly és nehéz fejlesztést igényel és mellé még nagyon újszerű is és ezt nehéz és drága lenne kitesztelni. Egy igp pedig nem hoz annyit a konyhára, hogy muszáj legyen bevállalni.
Talán azt tudom elképzelni, hogy valami nagyon független dolgot kipakolhatnak oda, hogy az ott ellegyen magában, de ennyi. Fizikát vagy ilyesmit, ami mondjuk a jobb többmagos processzorkezelés miatt nem biztos, hogy szükséges lesz.
Ez programozásilag egy rémálom kategória egy komoly játékszoftvernél. Iszonyatosan nehéz és sok munka, relatíve apróságért. Ennél többet lehet kihozni belőle, ha ezt a pénzt és időt az optimalizálásra költik meg a tesztelésre.
Ehhez képest az SLI vagy a CF kb 1+1 szint, és még azt sem sikerül mindig jól megcsinálni...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #16939776 #51 üzenetére
Ez nem MS projekt, csak segítenek. Az MS projektek később jönnek. Az első a Gears of War felújítás lesz, a második a Fable Legends, míg a harmadik jövőre az új Tomb Raider. Egyikben sem lesz DirectX 11-es mód. Csak Windows 10-en futnak.
(#53) Joshi: Ez egy játék lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
steven84
tag
válasz idegen lény #52 üzenetére
Sok gépben alulméretezett hűtő van, mivel ezen spórolnak sokan.
A mostani proci kihasználtság mellé még elmegy pl. a Hyper 212, de ha 100% pörög majd az olyan mintha prime95-öt futtatnál folyamatosan.
Battlefieldben a mantle aktiválása után is felugrik 60-ról, 100%-ra a cpu használat, ezzel együtt a hőfok kb 9C-vel, a játék meg semmit nem gyorsul tőle.
Remélem a legtöbb DX12-es játékba berakják az asszinkron shader támogatást.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz CyberPunk666 #56 üzenetére
A heterogén multiadapter az egyik legjobban elterjedt dolog lesz. Ennek az oka, hogy nagyon sok játékosnak van IGP-s gépe, még akkor is, ha ma az IGP-t nem is használják. A teljesítménycél eléréséhez egyszerűbb egy nem használt hardverhez hozzányúlni, mint a használt hardvereken optimalizálni a kódot.
A CF-et és SLI-t azért nem lehet jól kezelni, mert az API oldalán nincs ra támogatás. Ez lesz a DX12-ben a multiadapter.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Joshi
titán
válasz idegen lény #64 üzenetére
Milyen DX12-es videókártyára gondolsz? A Jelenlegi VGA-k natívan nem támogatják a DX12-es API-t.
Egyébként arra gondoltam hogy a DX11-re írt játék nem fog DX12-ben futni, vagy ha esetleg futni fog nem úgy mint egy direkt DX12-re írt játék. -
Joshi
titán
válasz idegen lény #66 üzenetére
A DX12 is hasonló módon működik mint a Mantle v a Vulcan API, meg van a minimum feltétele de nem kell natívan támogatnia a GPU-nak. Elvileg Win10 se kellett volna hozzá, de a Microsoft úgy döntött hogy mindent újra ír.
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
-
m0h0senator
őstag
válasz idegen lény #66 üzenetére
Semmi nagy "dologra" ne gondolj. Intelnél teljesen mindegy a sandy óta. hogy milyen processzorod van. AMD-nél meg lehet gyorsulásra számítani a gyengébb teljesítményű proci ellenére is. (már ha ennek lehet még hinni).
AMD-nél HD7000 sorozat feletti kártyák natívan támogatják a DX12-t.
nVidiat nem tudom, de szerintem sok probléma ott sem lesz.
Ennyi a történet, nem kell ide skylake meg broadwell stb...
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Crytek
veterán
válasz Malibutomi #70 üzenetére
Kb percenként jön hozzá frissités. Az utóbbi idők szerintem az egyik legjobban felkapott korai cucca.
Next PC Upgrade: 2022
-
rocket
nagyúr
válasz Malibutomi #70 üzenetére
Early Acces a jatek az lenne fura, ha tokeletes lenne.
A lenyeg az erem masik oldalara is hamar fenyederul.
Sot ha minden igaz a Project Cars DX12 patchre se kell mar nagyon sokat varni, talan vegre egy picit gyorsabb lesz a 290X a GTX960-nal#71: Steam summer sale-en kozel fel millio darabos eladassal, ~10millio dollart hozott a konyhara a 2. helyen vegezve, es mindezt early access jatekkent.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Zoshi85
aktív tag
Szerintetek Witcher, F1, Batman, Gta5 vajon kap ilyen patchet?
Xbox Series X - XLive: ZoshiSXHUN // PlayStation 5 - Psn: ZoshipsHUN https://linktr.ee/Zoshi85
-
idegen lény
őstag
válasz m0h0senator #69 üzenetére
Azért az alaplapos topik gazdája szerint fejlesztésnél érdemes megvárni a Skylake-et. Csodálnám, ha nem lenne itt karácsonyra.
[ Szerkesztve ]
AVerMedia Game Capture HD C281 játékfelvevő olcsón eladó! Xbox360, PS3 és Wii játékokhoz! Pesten házhoz viszem!
-
Joshi
titán
válasz idegen lény #79 üzenetére
Nem értem hogy mit akarsz a Skylake-al, az Intelnek erős a Haswell procija is. Ha az igpu kihasználására gondolsz akkor az más téma, azt ne keverd ide. Ez a funkció akkor jön jól, ha az adott alkalmazás támogatja. A Mantle és most a DX12-nél a tényleg gyenge procikra kell gondolni, leginkább ott fog eredményt elérni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #70 üzenetére
Ők alapvetően a main Unreal Engine 4 branchet használják, a teljesítményproblemáik arra vezethetők vissza, hogy meg nem optimalizálták a tartalmat, ami ezért egy amatőr csapatnál, nem ritka. De ez az UE4 DX12-es változatával nem lesz akkora gond. Az támogatja az alapokat, mint az async shader és a multiadapter.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegyik amelyikhez van WDDM 2.0-s driver és támogatja a DX12-t. Az IOMMU módhoz kell speciálisabb hardver. Oda valóban nem jó minden proci. Jelenleg csak a Kaveri, Godavari, Carrizo, Broadwell támogatja az IOMMU-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Morph76
aktív tag
A DX12 elméletben megszünteti a processzorlimitet SLi és Cf alatt??Elméletben még jobban fognak skálázódni a játékok ezeken a rendszereken??Illetve mindegyik megoldásnál és mindegyik kártyánál összeadódnak majd a vrammennyiségek?
-
janinitez45
tag
Sziasztok !
Ráhúztam a win 8.1-re a win 10 pro-t . Letöltöttem a win 10-es drivereket . Az aida64 mégis azt írja ki : Hardveres DirectX támogatás DirectX v11.1 . Hol a dx12 ? Videokártya : R9 290-es Radeon .
-
Cassi
senior tag
válasz janinitez45 #85 üzenetére
A dxdiag mit ír ki?
-
pkornel
aktív tag
válasz janinitez45 #87 üzenetére
Kiváncsi vagyok mit tudd majd az fx 8350 procim
-
janinitez45
tag
Én is amd-s voltam világ életemben eddig . asrock 970 es lap + 955-ös phemonom volt . Mikor lett pénzem úgy május környékén elkezdtem keresni amd3+ os procit , az egyik fórumtárs azt írta hogy az amd halott álljak át a kék oldalra ! Megtettem . Szerintem szépen fog muzsikálni Neked a proci ! Csak jó erős hűtés kell neki ugye . Milyen videokarid van ? Én a HD 4790 -es kártyámat cseréltem le a hardveraprón .
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
A tesztben szereplő játék a Singularity folytatása lesz?
Perpill egy 750k van a masinámba, érdemes lehet helyette egy apu-t beszereznem amíg még tudok?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
SpongyaBob
veterán
-
Cassi
senior tag
Érdekes módon a dxdiag 6044 MB RAM-ot mutat a GTX 960-as kártyámra (a Képernyő lapon). Ez másnál is így van? Erről még azt is nehéz megmondani, hogy bug vagy feature, mert az is lehet, hogy valamilyen okból így kell maradnia, ha valamilyen virtualizációs sémát használnak.
-
Cassi
senior tag
válasz SpongyaBob #92 üzenetére
A második lapon van a részletes információ a driverről.
-
janinitez45
tag
-
Cassi
senior tag
válasz janinitez45 #97 üzenetére
Közben megnéztem egy Haswell-es gépen, ott is csak 11_1 -et lát.
Máshol azt írták, hogy a memória kiírása mindig is bugos volt, figyelmen kívül lehet hagyni.
Nincs itt semmi teendő, egyszerűen meg kell várni, amíg úgy-ahogy befejezik az oprendszert és a drivereket. Már az is meglepő, hogy az alapfunkciók működnek.