Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #1 üzenetére

    A HBM3 azért jobb, mert a kicsi VGA-knak is kell a sávszél, és ott azért a HBM2-ből több stack kell ugyanahhoz.

    (#14) lezso6: Kérdés, hogy milyen mély a BVH. A BF5-höz is külön extrém low poly megoldást csináltak minden objektumról, hogy le tudják vinni a mélységet level 4-re. Mondjuk, ha ezt nem csinálják meg, akkor aligha fut bármin is ez a dolog. Na most amikor már nem csak egy szem, amúgy raszterizálással is tök jól helyettesíthető effektre alkalmazod a DXR-t, hanem valami tényleg normális dologra, ott már nagyon kell hozzá a memória-sávszélesség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák