Hirdetés
- Pánik a memóriapiacon
- Valami fekete közeleg…
- Számos VGA kihalhat a memóriapánik miatt
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nyomtató topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Mondjuk (a jelenlegi tudásod birtokában) 1880-ban melyik cég részvényét vetted volna, a startup Ford-ét, ami akkorra még egyetlen autót sem gyártott, vagy valamelyik piacvezető lovas szekér manufaktúráét?
Nyilván sok hurráoptimista EV befektetésnek sírás lesz a vége (az USA-ban a 20. század elejére 500 autógyártóból 3 maradt talpon), de attól még az EV trend elég nyilvánvalóan visszafordíthatatlanná vált.
A tőzsde mindig azt nézi, hogy a jelenlegi futamon kinek van esélye a dobogóra kerülni és nem azt, hogy a múltban ki hányszor nyert, így érthetően többen fogadnak arra, aki legalább a pályán van, mint a tradicionális autógyártókra akik még mindig az öltözőben melegítenek, mikor a startpisztoly már vagy öt éve eldördült. -
vanye
senior tag
Amúgy látta bárki is itt Marques Brownlee (vagy éppen Michael Fisher) videóját a Rivian szóban forgó pickupjáról?... Sztem innovatívabb, jövőbe mutatóbb a gépjármű, mint bármi, amit a GM/Ford jelenleg le tud rakni az asztalra (aszfaltra
) az EV-piacon. A tőzsde pedig EZT nézi, nem mást. -
hardzsi2
aktív tag
"... az Amazon 2 éve például 100 ezer elektromos kisteherautót rendelt tőlük" ...
"Az Amazon a Rivian legnagyobb részvényese, a cég 22 százaléka van Jeff Bezos óriásvállalatának kezében."Akkor már értem: ez a Bezos <-> Musk csatározás újabb hadszíntere. Ha már nem sikerült Bezos-nak megfúrnia a NASA - SpaceX holdprogramot, akkor a Tesla irányából próbálja betámadni, esetleg idővel -és mérhetetlen pénz ráöntésével- valahogy felülmúlni.
-
Yoshida
aktív tag
ráadásul nem szoktak foglalkozni a helyi szennyezés miatti károkkal, amit a közlekedés generál (tudom télen a fűtés is sok helyen hozzátesz, vagy akár még rosszabb is)
"Az 1960-as évek végéig valóban az ipar volt a légszennyezés legjelentősebb forrása a
városokban. Azóta viszont az ipari és fűtési technológiák korszerűsödtek, és a leginkább szennyező gyárakat kitelepítették a városokból, így bár az ipari termelés és kiemelten az energiaszektor még mindig döntően felelős a légszennyezésért, városi környezetben a fokozatosan óriásira növekedő gépjárműforgalom lett az első számú felelős.
A negyvenes években jelentkezett először a probléma egy új jelenség képében. A kaliforniai nagyvárosokban észleltek egy újfajta, nem ipari eredetű füstködöt, szmogot (smoke = füst, fog = köd), melyet elsősorban a gépjárművek kipufogógázai okoztak. A hetvenes évektől kezdték figyelembe venni a környezetvédelmi szempontokat a gépjárműmotorok fejlesztésekor. Egymás után fedeztek fel újabb és újabb ismeretlen hatású szennyező komponenseket a városok levegőjében. Egyes hazai statisztikák szerint minden 17.
haláleset és minden 24. rokkantság a légszennyezés következménye (www.gkm.hu).""Európa városainak levegőjében az antropogén (emberi tevékenységből eredő) NOx
körülbelül 47%-át, a CO 65-80%-át, a szénhidrogének 50%-át a gépjárművek bocsátják ki. Ezen túl egy átlagos gépjármű több, mint ezer egyéb szennyezőt, közöttük szervesanyag-tartalmú kormot, cinket, nikkelt, krómot, benzolt és aldehideket bocsát ki. A levegő-üzemanyag arányon kívül a szennyező anyagok mértékét befolyásolja a motor felépítése, műszaki állapota, valamint az, hogy a jármű éppen gyorsul, egyenletesen halad, fékez, vagy üresjáratban van." -
Kinder
senior tag
Kamuzöld szerinted.
Mert te nem akarod elhinni, hogy igaz, attól még igaz.
A villanyautó mostmár egyértelműen jobb és környezetbarátabb, mint a belső égésű, és ez a különbség ( amennyivel jobb ) csak nőni fog.
Ne az olajlobbi által szponzorált statisztikát/kimutatást nézd, mert az "kissé" ferdít. -
Sinesol
veterán
Azért vicces és valahol szánalmas is, hogy egy zéró autót leszállító cég többet ér, mint egy óriási mennyiségű autót valósan szállító vállalat.
-
btprg
senior tag
Ez valami olyan lehet, mint a bitcoin értéke... Csak tudnám hogy miért nyomják bele ebbe a józan paraszti ésszel átgondolva is életképtelen lítiumakkus villanyautózásba a világ minden pénzét, meg támogatják, erőltetik mindenhol. A lovak értékesítését se akarták betiltani x évtől, maguktól választották az emberek a jobb alternatívát – a kamuzöld lítiumakkus villanyautó meg se nem jobb, se nem olcsóbb, se nem nyilvánvalóan környezetbarátabb, mégis már mindenhol kezdik az ellehetetlenítő terveket a normál autókra.
-
L3zl13
nagyúr
Egyrészt lufi az egész, bár annó ezt mondták a Tesla-ra is és még nem durrant ki.
Másrészről viszont állítólag akku válság előtt állunk, úgyhogy nem tudom mi lesz abból az állítólagos 10000 jövőre leszállítandó furgonból.Viszont azért megnézném a GM és Ford vezetőinek képét, hogy egy ilyen zéró autót leszállított cég beelőzte őket. Ebből látszik, hogy nem vették elég komolyan az érdeklődést az elektromos autók iránt és lehet, hogy most futhatnak a piac után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPad 9th Gen 256GB, Wi-Fi+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone Xs Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3537, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
) az EV-piacon. A tőzsde pedig EZT nézi, nem mást.



