Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
Tehát tulajdonképpen egy Radeon 6500/6600 van benne... hát ez mégsem HD4800, bár nem tudom mennyivel gyorsabb, lassabb, mindenesetre az már most biztos, hogy az Xbox és PS erősebbel jön majd, ez nem lett hardverileg nagy durranás.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Atocha
senior tag
Lehet nem egy cikket olvastunk? Hol láttad te azt hogy ez a GPU egy 6500/6600-as?
Mutta pls, másold be nekem.Azt írta"míg a nagyobbik az AMD által tervezett grafikus vezérlő. Utóbbi a Turks GPU alapjaira épül"
Ebben nem látok számokat, ez akár lehet 6850 is nem? Ha többet tudsz, linkeld pls, mert érdekel a téma. Thx!
Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!
-
keIdor
titán
sigh... használj Google-t ha nem tudod mit takar a Turks kódnév...
Codenamed Turks, these entry-level GPUs were released on February 7, 2011. The Turks family includes Turks PRO and Turks XT which are marketed as HD 6570 and HD 6670 respectively. They were originally released to OEMs only, but later released to retail.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
PC-rev-RM
tag
A 6800-asok Barts néven nyomulnak. A Turks a 6500/6600 széria. Ez gyengébb, mint a 4800-as. Bár mivel itt nincs api, hanem direktbe küldik, simán jobb grafikát tol, mint egy 4800-as egy pc-ben.
[ Szerkesztve ]
"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"
-
Zirowe
nagyúr
Tehát akkor elvileg 720p-re képes lesz, de 1080p-re ne is számítsunk?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Atocha
senior tag
Upps ezt összekevertem. Velem is megesik.
Ettől függetlenül nem kell lenézni akkor sem, ha csak 6600 lenne a chip, mert ezt direkt programozhatják. Nincs köztes directx, vagyis akár piszok gyors is lehet.
Nem vagyunk mások, mint egy szemvillanásig emberi alakot öltő csillagpor!
-
fatallerror
addikt
pont jókor jön, lesz 1 éve teret nyernie és szerintem sikeresebb lesz mint az előd még akkor is ha jön jövőre az új xbox meg ps
don't tell me what i can't do!
-
geezer
aktív tag
Eddig sem a puszta számítási kapacitásával tarolt, és nem emiatt röhögte körbe a másik kettőt az eladási statisztikákban.
Okosak Nintedoék: ezt a hardvert szerintem fillérekből rakják össze, és az eladásoknál szépen fognak kaszálni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Odaveri az a HD 4800-at. Nem csak a nyers erő számít, hanem a hatékonyság is.
Amúgy erre is van API. A különbség, hogy a konzoloket direktben is lehet programozni, illetve maga az API rendkívül vékony, vagyis ahhoz, hogy kiadjon a proci egy rajzolási parancsot nem kell egy PC-shez hasonló hosszú ellenőrzési procedúrát végigjárni. Ugye ez az oka annak, hogy a legtöbb konzol exkluzív játék simán lead 20000 rajzolási parancsot 60 fps-sel, míg PC-n ha elérnek a fejlesztők 5000-et 60 fps-sel, akkor már örülnek. A Wii U esetében a processzor annyira nem erősödött, így valszeg ez a konzol is hasonló mennyiségű (nagyjából 20000) rajzolási parancsot képes kezelni 60 fps mellett, mint az aktuális Xbox és PS3. Ergo annyira nem lép el a PC-től ez sem.
Az új Xboxot és PS-t a PC-s réteg várja mint a messiást, de valójában csak káros lesz. Ha nő a processzorok teljesítménye, akkor képesek lehetnek 40000 rajzolási parancsot is kiadni 60 fps sebesség mellett, ami borzalmas előny a PC-hez képest. Ezt semmilyen batch-eléssel nem lehet leküzdeni. Ehhez kell egy olyan API, ami radikális változásokat jelent az aktuálishoz képest, különben a Konzolokon még az elméletben jelentősen gyengébb hardver mellett is jobb lehet összességében a grafika. A PC-n persze jobb marad mindig is a nyers tempó, és a nyers fill rate, csak ez olyan előnyök mellett, amilyenekkel a konzolok rendelkeznek nem biztos, hogy túl sokat számít.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
de várjuk mi pc-sek is mert csak kezdetben lesz káros utána rálesznek kényszerülve h minőségben előrébb lépjenek a készítők pc-n is és sikerülni is fog mert a pc hozza a sok pénzt és ezért mindent megtesznek h így is maradjon :]
x360nál is így volt h ámultunk h ott mik vannak és rá 2 évre jött 1 crysis (persze a grafika nem minden de elsőre mindig az a szembetűnő)don't tell me what i can't do!
-
senior tag
válasz fatallerror #14 üzenetére
Szerintem sokkal jobb grafikára felesleges számítani, már most is egy játék költségvetésének a nagy része arra megy rá, és még szebbet csak jóval nagyobb költséggel lehet csinálni, simán nem érné meg nekik. Már így is másodrendű a PC-s játék a gyenge eladások miatt multis címeknél, ha még többe kerülne a játék fejlesztése, simán kifogják hagyni mint platformot, hanem inkább Wii U-ra adják szerintem.
-
fatallerror
addikt
ez biztos nem fog még bekövetkezni. az amd és az nv is bármennyit képes ajánlani a fejlesztőknek hisz nem akarják h 300-400 ezer helyett 50 ezerért vegyenek gépet az emberek. simán odatolnak nekik akkora összegű szerződést ami garantáltan annyi pénz a fejlesztőknek mint eladni x db-ot konzolra. és az amd-nek és az nv-nek meg kispénz ez, lásd az amd most sok nagy címet "megvett" magának mert a pénz mindenek felett
don't tell me what i can't do!
-
Cathulhu
addikt
Csak szerintem nagyon rossz a szellozes? Az intake annyira rossz helyen van, gyakorlatilag pont az aluborda hutofalaba utkozik es azt szepen kikerulve ki is szivja a venti a hazbol...
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
SylverR
senior tag
Felesleges bosszankodni mások butaságán.
A helyzet az, hogy az Xbox és az új ps egyike sem fogja odaverni a Wii-t. Hiába pedáloznak. Már az előző két generációnál is gond volt a hűtéssel, és a túlmelegedéssel. Éppen ezért egy HD7770-nél erősebb chipet nem tehetnek bele. 6850 a másik rossz ötlet. Akkor már inkább 7850. Az még határon lenne. Azt esetleg kinézném belőlük, hogy beteszik az xboxba. De szerintem nem lenne értelme. Csak újabb visszahívott/szervizelt konzol áradat lenne belőle. Szerintem max 7770-et, vagy annak egy okosított változatát kapják. Ez Turks+40-50%. Az nem olyan vészes. Sokkal közelebb lesz a Wii U a nagykonzolokhoz, mint az előző genben.Nem!
-
Cathulhu
addikt
Viszont a 7xxx mar GCN architektura, ami elvileg sokkal konnyebbe teszi az altalanos celu feladatokra valo felhasznalasat, ugyhogy nem csak az a +40-50% lesz a lenyeg, es itt is lathatod, hogy pont a gyenge proci miatt panaszkodnak.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Zirowe
nagyúr
Abból, hogy a jelenlegi konzolok már 720p-nél is szenvednek friss játékoknál.
Ha ez erősebb lesz náluk, de nem annyival, akkor kérdéses, hogy mire lehet számítani.
Gondolom legalább 720p-re.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #14 üzenetére
A Wii U az megfelel a PC-seknek, de nem tudjuk, hogy pontosan mi lesz az új MS és Sony konzolban. Nyilván vannak sejtések az alapokról, de akkor is kevés a tényleges adat.
Itt igazából az a kérdés, hogy a CPU teljesítménye mennyire nő, mert a direkten tervezett API már eleve nagyon gyors az aktuális konzolokon. Ha ehhez még nő a processzor oldalán a teljesítmény, akkor az komoly előny a PC-s DX11.1-hez képest.
Van egy olyan határ, amit azért a PC képes áthidalni, de egy rajzolási parancs kiadása PC-n hat lépcső (D3D->UM driver->CB->SQ->KM driver->DMA bufffer), míg egy konzolon egy, vagy esetleg kettő. Ezt kellene egy jövőbeli API-val elvékonyítani. Nem kell konzolos szint, de hat lépcső azért baromira sok, és a program oldalán is komoly büntetés lesz akárhogy batch-elsz, vagy trükközöl. Ez egy nagyon fontos fejlesztési szempont. Most nagyjából ott tartunk, hogy a visszafelé kompatibilítást is megéri feladni egy új API-val, mert kritikus a probléma.
Persze még annyira nem gáz a helyzet, de nem ártana ezen elkezdeni agyalni, mert gondok azok lesznek. Ha nem jön erre egy átfogó megoldás, akkor a HSA-hoz kell írni egy grafikus futószalagot. Ez azért a Microsoftnak sem lenne kedvező, mert a HSA az operációs rendszertől független.(#21) Edenyke: A Wii U GPU-ja legalább 10-szer erősebb, mint ami van az Xbox 360-ban, és ennél is jobban veri a PS3 GPU-ját.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dfsz34
őstag
Nekem a 1,5Giga veri ki a biztosítékot. Nagyjából 3e forinttal lett volna drágább a 4gb, de nagy tételben lehet, hogy 2 vagy még kevesebb a különbség.
A fejlesztők az xbox-nak meg a ps-nek is rimánkodnak, hogy legalább 4 gigát tegyenek már bele.
Egy csomó programozási idő megy el arra, hogy tárhelyet kell optimalizálni. Okés, hogy a hatékony és szép programozás törekszik a tárhely optimális használatára is, de ilyen árak mellett tényleg az van, hogy ostobaság a memórián fillért ba...ni.
jó, tudom, hogy 10 millió darabnál az már 20milliárd forint, de szerintem a fejlesztők meg simán több értékű munkaidőt töltenek a memóriába való bepaszírozással, ergo valahol ez rohadtul nem költséghatékony. Legalábbis a mai memória árak mellett nem az.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolni kell arra, hogy a konzol életciklusa 6-8 év. A 4 GB DDR3 az ma pite költség, de 3-4 év múlva már drága lesz.
Az Epic rimánkodik a több memóriáért, de elnézve az UE4-et, nekik a 4 GB sem lesz elég.(#24) fatallerror: Tiszta mák, hogy egy alapítvány nem eladó.
A visszafelé kompatibilitás kilövése gáz. Az extra munka a fejlesztőnek, mert az új API mellett meg kell csinálni a régire is. Persze nyilván, ha nincs más út, akkor ok, de lehetőség szerint gondolni kell ezekre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dfsz34
őstag
Szerinted egy konzolgyártó nem köt olyan beszállítói szerződést, ami a termék várható életciklusát lefedi? Egyébként sokrszor pont onnan tudják, hogy hány évre tervezik a terméket, hogy a beszállító elkotyogja.
Az igaz, hogy a mezei usernek horror ddr3-as árakkal kell számolni miután vált az ipar ddr4/ddr5-re de ezzel nem értek egyet, hogy a konzolgyártók is drágábban veszik. Szerintem inkább még olcsóbban vagy átlagáron végig,.
Meghagyják a gyártó kapacitást a DDR3-ra, ameddig szól a szerződés, nagyjából amennyi kell a nintendónak (meg szerintem az xbox és ps is ddr3-as lesz, majd kiderül) és a fölösleget meg eladják a mezei usereknek, akiknek még régi gépük van, horror áron.
Nekem ez így tünik logikusnak.
-
Angel1981
veterán
válasz macilaci78 #3 üzenetére
Igen, így van.
Én kb. erre számítottam, de remélem, az XBOX és a PS nem követi ezt a "kisebb, gyengébb hardvert, olcsóbban" elvet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #26 üzenetére
Be kell lépni, és lesz beleszólásuk, de nem hiszem, hogy az MS azért ennyire elkötelezett lenne az open irány iránt.
Azért kell megcsinálni, mert nem mindenki vesz azonnal új generációs hardvert. DX9 vs DX10. A DX10 sem volt visszafelé kompatibilis.(#27) dfsz34: Lehet, hogy a gyártók odamennek ezzel az ötlettel, de a csúnyán el fogja őket kergetni minden memóriagyártó. Ez nem jótékonysági dolog, ha nincs profit, akkor nincs termék. A nagy tételben való kedvezmény lehetséges, de senki sem fogja a saját profitját megkurtítani, csak azért, mert az MS és a Sony úgy akarja. Ha ez a gond áthidalható lenne, akkor nem fél giga memória lenne az aktuális konzolokban, és nem 1,5 GB a Wii U-ban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dfsz34
őstag
Vagy nem érted vagy nem akarod érteni, amit mondok.
Értek valamicskét a beszerzéshez és az biztos, hogy ezek nem adhoc beszerzések, amit a nintendo csinál, hanem évekre előre megállapodik, sőt akár leköt valamekkora gyártókapacitást is, de azt vállalja, hogy azt át is veszi. Egy gyártó már miért ne menne ebbe bele? Sőt az ellátási láncban végigmegy ez és leköti a szükséges kapacitást az ő beszállítójánál is, mindenki boldog, évekre előre tervezhető bevétele és nyeresége van.
A gyártónak meg a profit ilyenkor biztosított, mert pontosan tudja, hogy minden hónapban mennyit kell gyártani és azt meg is veszik tőle. Sőt még az árat is szokták ilyenkor rögzíteni, vagy végig fix árat fizetnek vagy tipikusan valamennyivel kevesebbet, hiszen a gyártónak is dolgoznia kell a folyamatinak a javításán. Ha be is szüntetik a DDR3 gyártást valamikor a nagyközönség számára, szerintem simán elképzelhető, hogy meghagynak annyi gyátókapacitást amennyi a nintendónak elég és amennyit jó előre lekötöttek a szerződésben. Ha a nintentdó rosszul számolt, akkor úgy járt, de az nem tartozik ide szorosan.
Ezért mondom, hogy a memóriával spórolni igen elvetemült egy ötlet, mert jelenleg nagyon olcsóak.
Ugyanez a helyzet pc-nél is, hogy szívják a fogukat sokan, hogy még plusz 4giga ramot vegyenek 5e-ért, inkább vesznek nagyobb SSD-t, pedig szerintem a userek 90%-nak elég lenne ssd-ből 60giga és inkább a több memóriát kéne pár ezret belerakni és mondjuk a VM-et kikapcsolni.
Most már nem annyira, de még 5 éve is, haver számtech boltjában ha a vevő érdeklődött, hogy mivel tudná a gépét gyorsítani, akkor a legjobb megoldás, hogy vegyen bele még memóriát. Ma már annyira nem igaz, mert általános a 4 giga és 4 és 8 között nincs akkor különbség, de azért észrevenni.
A programozáshoz is értek valamicskét és úgy gondolom, hogy lehet egy programot optimalizálni a memóriahasználat tekintetében, de akkor ez a munka más fejlesztésektől veszi el az időt és egyébként teljesen feleslegesen, mert már nem a memóriának kéne a szűk keresztmetszetnek lenni.
-
zooole
senior tag
Ezt hogy a jó életbe szűrted le? Nem értem, sajnálom
A Sony egy 90nm-es Cellt és RSX-et le tudott hűteni egy ventivel, halkan, nagyon hatékonyan. Ez egy egybetokozott chip, ami maximum 45nm és konzolos rétegekben erős. Nézd meg ezt mivel hűtik. Egy borda és egy hangyányi venti. Az meg egyértelmű, hogy nem vagyon vacakoltak a hűtéssel, egyszerű, mint a faék. Magyarul nem melegedhet annyira. A PS3-akról ordít, hogy ezt így megoldani kemény dió lehetett, ugye a kényszer...
Ennél kétszer erősebb konzolok is jöhetnek, egybetokozva, normálisan hűtve.
-
-
marcias
őstag
Engem foglalkoztat ez az elméleti kérdés a PC-s "layerek" kapcsán, amit említettél, hogy 6 van belőlük, míg konzolon megoldják max. 2-ből. Mi az oka ennek a sok rétegnek, illetve mi az akadálya, hogy csökkenjen? Paraszti észjárással max. 1 vagy 2 kéne, hogy pluszban legyen az OS bonyolultsága miatt (illetve az abba nem natívan beágyazott driver, DX, framework miatt).
Steam: marcias88
-
veterán
PC-s játékok legnagyobb problémája nem a túl sok réteg, hanem a sok konzolport vagy multiplatform játék, amiknek elavult, korszerűtlen hardveren is jól kell menniük (konzol) és emiatt a PC-s vasból nem hozzák ki a maximumot. Ez az egész rétegprobléma csak Carmackot zavarja nagyon, mert az idTech 5 -el eléggé elszámolta magát. PC-s játéok egyébként sosem lesznek annyira optimalizáltak, mint egy konzolos, azért mert rengetek különböző vas van és így nem lehet annyira optimalizálni, de nem is kell.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maximum addig éri meg megállapodni, amíg az adott konzol első verziója elérhető, de egy konzolt az életciklusa során háromszor, vagy négyszer is átterveznek.
Ha annyira egyszerű lenne ahogy leírod, akkor már most is 1-2 GB lenne a 6 éves konzolokban. A helyzet az, hogy nem annyira egyszerű. Sajnos a memória az idővel a konzolba is drágul. Nem fogja érdekelni a Samsungot, hogy ez nem tetszik a konzolgyártóknak.(#36) marcias: Az oka, hogy sok hardver van, és nem igazán történik reform az API tekintetében. Az API-val kell alkotni, hogy ez a gond redukálódjon. Addig batch-batch-batch felkiáltással kell köszönteni a program fejlesztőit.
(#37) bmwk1200s: A közvetlen hardverelérés problémája egyszerű. Jó, mert marha gyors lesz, és az API büntetését nem kapod meg. Viszont rossz, mert minden egyes architektúrára meg kell írni az adott játékot, vagyis nem egy, hanem legalább két tucat renderrel kell számolni, ráadásul azok az új hardverekkel nem lesznek kompatibilisek. Az ötlet nagyon jó, de a valóságban kivitelezhetetlen.
(#38) Loha: Ez maximum csak annak probléma, aki leszarja a PC-s portot. Amúgy a konzolos kód nem befolyásolja a PC-s kódot. A modelleket emelik át a konzolból, és készítenek hozzá jobb textúrákat. Utána már csak pár extra effekt van hátra. Jellemzően itt költik el a PC-s VGA erősebb throughput tempóját.
Carmacket ez egyáltalán nem zavarja. Őt az zavarja, hogy a ki kell kódolnia a megatextúrát és a CPU illetve a GPU még ma sem dolgozik közös memóriába. Ez az egyetlen jelentős gondja, illetve még az, hogy a megatextúrázás szoftveres, vagyis pepecselős. Mindkettőre lesz megoldás jövőre egy új hardver formájában, úgy hogy ő örülni fog.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bmwk1200s
őstag
Hm.. de ha egy konzol életciklusa pl. 6 év.. akkor arra 6 éven keresztül lehet fejleszteni.. vagy az annyira nagy elvárás, hogy a régebbi játékok is fussanak az új vason?
Mert akkor nem értem a hardver kompatibilitási problémát..
Bár az tény, hogyha nem egy exkluziv címről beszélünk, akkor nagy meló minden vasra portolni...
Carmack kapcsán milyen új hardver jön?Semmit sem írok alá!
-
fatallerror
addikt
-
shaddam
aktív tag
Prevgen nextgen áron...a kérdés ugranak-e rá a casualok, akik úgyis telefonon tapicskolnak.
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bmwk1200s #40 üzenetére
A legtöbb konzolra 10 éven keresztül is fejlesztenek. Csak hat évente van generációváltás, de ettől a régi konzol nem tűnik el.
A kompatibilitási probléma PC-n lenne, ha direkten írnák a játékokat a GPU-kra. Meg lehet csinálni, csak semmi értelme, mert a PC előnye a szabvány. Ha veszel egy új hardvert, akkor még szeretnél játszani a régi játékokkal. Persze ma is előfordul, hogy valamelyikkel már nem lehet, de jellemzően jó a kompatibilitás.
Carmack nedves álma a Kaveri APU. PRT képes IGP, és teljesen koherens megosztott memória a CPU és az IGP között. Nagyjából ez a környezet felel meg a legjobban az IDTech5-nek.
A legtöbb jövőben érkező APU is ilyen lesz más gyártóktól.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gergosz2
veterán
válasz fatallerror #41 üzenetére
Azért én nem lepődnék meg ha a következő generáció is 6 vagy esetleg annál több évig húzná ki.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
LSL1337
őstag
válasz fatallerror #45 üzenetére
mert lövésed nincs az egészről, talán azért lepődnél meg.
13ban jön a köv, akkor lesz NYOLC eves 360.
es fogy mint a cukor, tehát piacképes, de szerinted a következő gec harmad ilyen hosszú lesz mert betettél egy Dt a végére.ügyes vagy
jellemző rengeteg ph kommentelőre ez a szűk csőlátás konzolokkal szembenpedig én is PC párti vagyok, de 2012ben is tudom ps3t élvezni, vagy a 360t, van velük tapasztalatom. most se lenne velük semmi gond ha tudnának natív 1080t, ami pont hogy meglesz köv generációban. 4k kijelző azért nem akkora ugrás lesz majd mint az sd hd volt, szoval simán lesz 7 éves a köv gen is
szerintem meg épphogy lelassult a grafikai fejlődés az utóbbi időben, de ezt fogjuk a konzolokra
legalabb két éve nem kellett PCre költenem, bf mégis megy highon -
LSL1337
őstag
ja és respect abu, minden kommented öröm olvasni
-
SylverR
senior tag
Én sem látom, hogy lehetne élvezettel konzolon játszani. És igen. Ellene vagyok. Futtasd csak a 30 wattot evő tv-t, 20 wattot evő minihifit, 150 wattot zabáló konzolt. Mellé futtass egy PC-t, ha esetleg valamit megakarsz nézni, vagy segítséget akarsz a játékhoz találni. Ami plusz 200 watt mindenestől. Tényleg megéri! Nem.. Egy cakkumpakk 150-200 wattot zabáló rendszer sokkal jobban megéri. Hoppáhoppá. De örülj csak a konzolodnak. (Egyszer kölcsönzőből volt nálam egy PS1 3 napra. Soha többet konzolt.
Nem!
-
LSL1337
őstag
ps1? wow, up2date vagy srác, geforce2ről nem dobsz gyorsba egy reviewt, érdekelne fifa 98 hogy megy rajta, megvegyem-e
irtam hogy PCs vagyok te analfabéta, de van konzolom is (ez mi ha nem klasszikus csőlátás, köszi hogy bizonyítod a pontom... fail)
miert pont a fogyasztást hozod fel? x360 fat 95 100w közt vesz fel konnektorból, slim még kevesebbet.sztem az 560gtx em egymaga többet fogyaszt
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)