- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Dell notebook topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen joysticket vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem nevezném magunkat olyan vérprofinak, de mi DSLR-el videózunk és jobban fekszik, mint egy MILC. Sokkal több kellék, gyűrű, csigarendszer, stb érhető el hozzájuk. A Full Frame szenzorméretről nem is beszélve (és nem, nem azért, hogy agyon mossuk a hátteret). Rengeteg profi videóz DSLR-el, van aki praktikussági szempontból (pl: riporterek, dokumentumfilmesek), míg mások a költségeiket akarják csökkenteni (ahogy mi is). Egy 5Dmk3 + 27-70mm f2.8L bérlése egy napra megvan 15 + 10 ezerből (attól is függ, hogy sikerül-e régi ismerőstől bérelni, vagy idegentől kell), plusz rengeteg kompatibilis kiegészítő érhető el szintén bérlésre, tételenként pár ezer forintért. Ezzel szemben egy RED, Arri, CineAlta kamera önmagában 30-40 ezer, plusz prime PL objektívek szintén borsosak és a kiegészítőkről sem beszéltünk még (SSD alapú tárhelyek, külső recorderek, vezérők, stb) és ott van az is, hogy ezeket a kamerákat ritkán adják ki kezelőszemélyzet nélkül, akinek szintén napi bért kell fizetned, akkor is ha hozzá sem nyúl a kamerához (mert nyilván a saját jól bevált embereiddel akarsz dolgozni).
Rengeteg nagy kaliberű videoklip, reklámfilm készül DSLR-el, mert ezen alaposan meg lehet fogni a költségeket... sajnos a haszon nem több, mert minden megrendelő egyre kevesebbet tud költeni erre. Mindenki spórolni akar. Szó se róla, az én szívem is hevesen ver egy RED vagy Arri láttán, de hacsak nem nagy költségvetésű produkcióról van szó, egyszerűen nem éri meg őket bérelni. Hát még megvenni...
Persze lehet arról beszélni, hogy egy MILC is mennyire jó, lehet mutogatni a videókat ahol a GH3 hozza az 5Dmk3-mat, de a gyakorlat nem így működik. A Canont kibérelheted minden sarkon, de GH3-mat sehol sem kapsz. Ráadásul kis szerencsével Magic Lantern firmware van a vason vagy már legalább egy CineStyle.
"de dslr-rel egy nagy szívás"
Használtál már RED Epicet? Bármilyen DSLR sokkal kevesebb szívás. Ezt a kamerát legtöbben a teljesen idióta kezelése miatt szidják. Ez egy nagy, megfoghatatlan, kezelhetetlen, formátlan doboz, aminek az orrán lóg egy objektív. Ja és rolling shutter ugyan úgy van, ráadásul épp annyi, mint egy DSLR-nél. De ez az Arri és CineAlta rendszerekre is igaz, kivéve utóbbiból az F55-öt, amiben már global shutter van, elsőként a világon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- War Thunder - MMO Combat Game
- OTP Bank topic
- Projektor topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Renault, Dacia topik
- Xbox Series X|S
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- További aktív témák...