Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AGE-T
senior tag
Remélem ez nem egy másik Mantle. Az most nagyon csöndben van.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
-
-
Mate
nagyúr
Win7, Win8 meg fogja kapni vajon?
Kíváncsi leszek, megjelenése után mivel fognak mentegetőzni a programozók. Valamit mindig kitalálnak, hogy miért nem csinálták meg rendesen a dolgukat.
[ Szerkesztve ]
-
bsh
őstag
"csökkent is a Surface Pro 3 fogyasztása, ráadásul majdnem a felére. Utóbbi annak köszönhető, hogy a központi processzormagok hatványozottan kevesebb munkával szembesültek a DirectX 12-es mód futtatásakor." hát a képeken nem ez látszik... ugyanúgy a max. tdp-n fut az apu, csak nagyobb keret jut az igp-nek a cpu kisebb terheltsége miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert ez a képen nem látszik. Ez ugyanis külön mérés volt. Onnan származik, hogy nagyjából felére csökkent a fogyasztás, amellett, hogy majdnem a kétszeresére gyorsult.
(#6) Dtomka: Majdnem mindegyik ma elérhető. Egyedül az lesz az eltérés, hogy bizonyos effekteket csak AMD GCN-en, vagy Intel Haswell IGP-vel lehet bekapcsolni. De ettől a program futni fog NV Fermin, Kepleren és Maxwellen.
(#7) hegegege: Semelyiket. Mindhárman annyira másképp látják a piacot, hogy nem fognak szövetkezni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
AGE-T
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugyan miért. A StarSwarm techdemó nagyjából ilyesmi terhelés és VGA-kkal is dobálja a kétszer-háromszor nagyobb sebességet Mantle-lel a DX11-hez képest. Oké, hogy ott van 100k batch is, de akkor is ugyanígy működik a DX12, ami látszik 50k batch mellett is.
Nincs különösebben szerepe a hardver kialakításának. A low-level API csupán megszünteti azt a temérdek munkát a processzor oldalán, amit ma csak úgy elvégzünk, de semmi értelme.(#10) Bici: Konzervatív raszterizálást.
Szerintem az AMD nem igazán akar DX12 drivert írni. Ráwrappelik a Mantle driverre és kész.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #17954112 #12 üzenetére
Ha a fejlesztők szembeni értékrend alapján nézzük, akkor abban AMD és az Intel áll a legközelebb egymáshoz a három közül. De még így is messze állnak, mert az Intel szerint csak alapvető eljárásokban kell segítség a fejlesztőknek, míg az AMD szerint az igen speciális effektekben is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#16939776
törölt tag
Dx11-es kártyával is lesz előrelépés, vagy kell a DX12-es Feature level ?
-
Armagedown
őstag
Ez csak porhintés, a Mantle már most is létezik, nem csak valamikor fog megjelenni.
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
-
Dtomka
veterán
válasz Armagedown #16 üzenetére
Azért előbb utóbb lesz "kézzel" fogható produktum, nem két ismeretlen cégről van most szó. Nekik is érdekük, hogy jó legyen hiszen a következő windowsban benne lesz a DX12. Sokan kíváncsiak a teljesítményre, és ha az nem hozza az elvártat akkor nem fogják lecserélni a jelenlegi oprendszerüket és a hozzá használt konfigurációt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #17954112 #15 üzenetére
Az AMD és az NVIDIA nagyon messze áll egymástól a játékfejlesztők felé tanúsított értékrend alapján. Az AMD arra törekszik, hogy egyre több dologhoz kapjanak hozzáférést a programozók, és lássák, hogy amit beírnak az a hardveren hogyan működik. Eközben az NVIDIA pont azt akarja, hogy ne lássák a programozók a program működését és ne elemezzék a hardvereket, hogy ne legyenek képesek önállóan írni egy játékprogramot. Ezt a különbséget nagyon nehéz leküzdeni.
Az Intellel hamarabb szövetkezne az AMD, mert az Intel értékrendje is inkább a programozók önálló munkájának segítése, és nem annak ellehetetlenítése.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Joshi
titán
válasz #17954112 #15 üzenetére
Szerintem az erős desktop gpu-ra még sokáig szükség lesz nem hinném hogy egyhamar kihalnának. Megnézném hogy ki játszik manapság asztali gépen igpu-val, ha van is ilyen az nagyon kompromisszumos.
(#14) Duracellm... azt ígérték hogy a DX12-höz nem kell DX12-es vga, csak akkor ki fog venni új vga-t?
-
7time
senior tag
Sokan kíváncsiak a teljesítményre, és ha az nem hozza az elvártat akkor nem fogják lecserélni a jelenlegi oprendszerüket és a hozzá használt konfigurációt.
A hardveres oldalon a Microsoft nem érdekelt úgyhogy neki tökmindegy sőt inkább bekavar a konzolok miatt, szoftveres oldalon pedig a játékos közösség egy porszem a Microsoft forgalmát nézve.
-
flexxx2
őstag
Mondjuk én nem az űrszimulátorokat tartom a grafika netovábbjának. És lehet hogy ott 50ezer aszteroida van, de attól még csak 33 fps-t látok a sarokban, ami szerintem egy max érték lehet nem átlag. Majd meglátjuk 1.5 év múlva...
-
Goblin12
őstag
(#7) hegegege: Semelyiket. Mindhárman annyira másképp látják a piacot, hogy nem fognak szövetkezni.
Ha úgy teszem fel a kérdést, hogy ha ma most elmennél egy új izmosabb asztali PC-t venni játékra, akkor melyik két oldalt választanád? Azt a kettőt ami a profilodban is fel van tüntetve, vagy esetleg mást kombit?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem költenék izmos PC-re. Inkább X1 és PS4 egyszerre. Az MS egy rakás pénzt rakott félre, amelyből visszahozzák a 3rd party exkluzívokat, lásd új Tomb Raider. Ha xy kedvenc játékom nem jön PC-re, akkor nem sokat ér ez a platform számomra. Mármint játék szempontjából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
jozsef8
aktív tag
Csak azt nem értem miért húzták eddig az időt? Ha mantle nem jön 2017-re sem dobták volna ki a DX12-t.
-
szmissz
senior tag
Arról nem is beszélve, hogy a Pc jelen formájában ÉLETKÉPTELEN a nextgen konzolokkal szemben és ebben minden iparági szereplő egyetért. Arról nem is beszélve, hogy a tesztek is igazolják, hogy pc-n a multiplatform címek nem futnak és nem néznek ki olyan jól, mint a konzolokon, amikre kiválóan lehet optimalizálni az alacsony absztrakciós rétegnek köszönhetően.
Próbálkoznak most itt a DX12-vel, de az is kevés lesz, hogy a fejlett nextgen architektúrával felvegye a versenyt. Legjobb esetben több effektet tudnak átmenteni a konzolos portokból.
Jól mondom mester?
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
a DirectX 12 .... rengeteg feladatot a programozó kezébe ad, amelyeket eddig a grafikus meghajtó kezelt a maga nem túl hatékony módján
Aztán ad-e fizetésemelést is a programozóknak, vagy csak plussz feladatot?
Szmissz: gondolom ez irónia volt, ugye mester ?
J.
[ Szerkesztve ]
-
-
TTomax
nagyúr
-
#00137984
törölt tag
Most komolyan a DX12 előnyét ennél látványosabban szemléltető mérőprogramra nem futotta. Legalább egy galaxist lemodellezni mozgás közben, magas felbontású texturákkal. DX9, DX10, DX11 és DX12 között választható opciókat felajánlva ezt publikusan is elérhetővé téve mindenki számára. Az Unigine néhány benchmarkján kivűl alig van használható program. A Futuremark nekem már nem tetszik, mert egy középkategóriás kártyától csak diavetitésre fútja. A Catzilla...
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
-
pakriksz
őstag
válasz #00137984 #43 üzenetére
mert akkor ott vernék a hisztit hogy a félkész dx12 driver miatt nem megy nekik jól, és hogy mekkora hülyeség ez, nem is igaz, kamu az egész, ahogy a mantle-nél is tették.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
f_you
tag
Elite: Dangerous-ben már most is elég jól meg van oldva, és (állítólag) nem egy gépgyilkos.
-
#00137984
törölt tag
A nagy MANTLE amit hellyel-közzel használhattam a még remekebb Battlefield 4-ben. Ez tényleg lekerült a napirendről. Nagy hallgatás van most körülötte, de nagy visszhangot keltett és reklámfogásnak sem volt utolsó. Megvettük az AMD kártyákat a GCN és a MANTLE miatt, amire most a legkevésbé használható. Érkezik a GCN 2.0 és vele a TONGA és megint döntés előtt állunk. MANTLE vagy DX12.
-
7time
senior tag
válasz #00137984 #48 üzenetére
A Mantle kitűnően működik a BF4 -ben csak nem azokat az internetes leírásokat kell olvasgatni amik még a Beta állapotban valamikor Decemberben készültek, de ha nem is lesz belőle semmi akkor is segbe rúgták a bandát és elkezdtek vakarózni ott is ahol eddig nem fajt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
"Eközben az NVIDIA pont azt akarja, hogy ne lássák a programozók a program működését és ne elemezzék a hardvereket, hogy ne legyenek képesek önállóan írni egy játékprogramot."
Ezt gondolom te se gondoltad komolyan.Ez gondolom elég erős ferdítése a valóságnak. Ezzel azt akarod mondani hogy az Nvidia azt akarja hogy en tudjanak írni játékprogramokat az ő kártyájukra.
Megint jönnek a nagy ígérgetések meg izé, aztán mire ideér egy nagy kamu lesz. Dx 11 nél is ez volt, aztán dx 9 re még mindig majdnem gyorsabb grafikus motorokat hoznak....
Amúgy meg a jobb oldali képen, jobb oldalon egy igénytelen belehúzás van képszerkesztővel, bárki követte el gratula.."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK