- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Intel Core i3 / i5 / i7 2xxx "Sandy Bridge" (LGA1155)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
ph A Qualcomm nem kínálja olcsón a friss fejlesztését, így a gyártók a prémium szintre lőnek majd vele.
-
Hosszú üzemidő és aptX Lossless a Cambridge Audio Melomania M100-ban
ma 199 eurós áron kínál Qualcomm aptX Lossless kodekkel veszteségmentes hangzást, hétsávos hangszínszabályzót és tízórás üzemidőt a Cambridge Audio új fülhallgatója.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Islets
gp A jövő hét folyamán ismét megkapjuk a The Outer World-öt, mellé pedig a Thief lesz az ajándék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hűha. Szóval elvileg nem csak hogy a processzorok sebessége nem változott lényegesen az utóbbi időben (elvégre a 2500k és a 6700k "ugyanazt" a tempót tudja), de még az optimalizáció király és gyakran sub-30 fps bajnok konzolok hardvere is csak 60-70%-ben van kihasználva, és ezért lesz "ingyenes" az AI számítás? Minden bizonnyal a 4790k-m küszködik hogy hogy maradjon életben a sok számolgatás miatt, de már az előző 8320-asom magjainak fele is ott állt szinte kihasználatlanul.
Szóval ha még több AI-val tömjük meg a konzolokat, az gyakorlatilag ingyen lesz, és majd lehet mondani, hogy a 24 fps igazi filmszerű élményt nyújt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
KevinMulder
tag
válasz Menthirist #1 üzenetére
Gondolom itt a kulcsszó a szinkronitás körül van.
-
Jim Tonic
nagyúr
Szerintem egyenlőre az igények nem elég erősek ahhoz, hogy ez fejlődjön. Sőt, ha belegondolunk, a mai játékok könnyebbnek tűnnek, mint a régiek, legalábbis én mostanában nem játszottam olyan játékkal, ami igazán nehéz lett volna. Rengeteg a gyerek játékos, és sok fórumon megy a hisztizés, hogy túl erős az AI.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #1 üzenetére
Részben igen. Ma a játékok 80%-a még konzolon sem használ alacsony szintű elérést. Xbox esetében ez az arány 90% fölötti. Az egyik kedvelt lehetőség az optimalizálásra a GPU-s kihasználatlansági buborékok betömése. GPGPU skinning és más aszinkron feladat, de jó irány a GPGPU-s AI. Mivel ezek az erőforrások amúgy is malmoznának, így a befogásuk célszerű.
Az, hogy elméletileg mit tud egy i7 vagy egy FX teljesen mindegy. A gyakorlat számít. A legnagyobb probléma a finanszírozás. Azt egy ideje lehet hallani a konzolos előadásokban, hogy például az AVX legnagyobb baja, hogy borzalmasan regiszterszegény. Ahhoz, hogy az AVX-ből annyit hozzanak ki, mint mondjuk egy GPGPU-s irányból sokkal több pénzt kell befektetni. Elméletben minden lehetséges, de a kiadók olcsón akarnak eredményeket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
válasz KevinMulder #2 üzenetére
már most is egy rakat dolgot lehet (és kell is) szinkronban csinálni.
Abu85: a gyakorlat konzolon is azt mutatja, hogy hiába van "tengernyi" erőforrás még szerinted a konzolokban, mégsem haladt semerre az elmúlt két évben, pedig kapott pár API frissítést ha jól emlékszem (ráadásul nem két éve kezdtek fejleszteni a nagy cégek ezekre a konzolokra, pláne nem 2 éve kezdtek programozást tanulni). Annyira fejlődnek a mai játékok, hogy most már nem ritkán 30 fps-t sem tudják stabilan tartani, a fullhd-ról nem is beszélve. Ez még pár éve elfogadható lett volna, de mára már nagyon nem az. Legalábbis nekem nem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoNR
csendes tag
Sziasztok,
Amikor AI-t emlegetnek játékokkal kapcsolatban akkor ált. az útkeresés jön fel elsőként.
Számomra amikor AI-ról van szó, akkor inkább a stratégiai/taktikai AI ötlik fel.
Utóbbira is vannak engine-k, keretrendszerek, amik profitál(hat)nak a GPGPU fejlődéséből?
Kérdezem ezt mint teljesen laikus. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #5 üzenetére
Addig nem is lesz változás, amíg mindenki ki nem jön az új konzolra tervezett motorokkal. A régi motorok ráerőltethetők a konzolra, de rossz lesz az eredmény. Nem tudják használni velük az alacsony szintű eléréseket sem. A multiplatform címek közül egyedül a Frostbite használ alacsony szintű elérést.
(#6) PoNR: Az útkeresés a legnagyobb probléma. Az AI többi elemét meg tudja oldani a processzor. Legalábbis konzolon, mert ugyanoda lesz visszaírva minden számítás. PC-n ilyet csak az újabb IGP-kkel lehet majd csinálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
Szerintem meg a fizika az amire toronymagasan szarnak.
Egyszer jó lenne már egy direkt fizikára izmoló game amibe szarrá lehet löni mindent.
De hát ez csak örök álomNext PC Upgrade: 2022
-
veterán
de már a mostani motorgenerációt is új, job központú, jelenlegi konzolokat figyelembe vett módon fejlesztett motoroknak nevezik. Akkor nyíltan hazudnak?
mellesleg frostbite ide vagy oda, konzolon az is csak 900p és 720p-n tolja a 60 fps-t, miközben a lesajnált PC-n ezt egy i3 egy 950-nel hozza a digital foundry szerint. Egy 980 erre 1440p-ben, tehát az xbox one-nál négyszer nagyobb felbontásban képes.
#10: ez az, amiben a felhő számol a hatalmas erőforrás-felesleggel rendelkező konzol helyett, amit aztán késleltetve kap meg a user? Király!
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yutani
nagyúr
válasz Menthirist #5 üzenetére
Csodák nincsenek, egy fHD-n jó sebességű konzol nem lehet sokkal olcsóbb egy hasonló képességű PC-nél. És akkor lehet gondolkodni, hogy egy 100k-s PC mennyire alkalmas játékok futtatására magas beállításokkal fHD-n. Valószínűleg mindannyian ugyanarra az eredményre jutunk.
Tehát ha fHD-n jó teljesítményű konzolt akarunk, akkor 100k-ba nem fog beleférni a megfelelő hardver, még ha az alacsony szinten is programozható és marha jó teljesítményt ad, mint ahogy Abu itt hirdeti. (Mondják, hogy veszteséges a konzol eladás, de magasról teszek rá.)
#tarcsad
-
Zeratul
addikt
válasz Menthirist #11 üzenetére
Az I3nak legalább 2x akkora a CPU teljesítménye mint egy XBox One APUnak, a 950 meg min egálban van 7850-el nyers teljesítményben.
-
sb
veterán
A piaci igény hiányzik szvsz. Minden innen indul.
Vagy van vagy generálható... ami bevételt jelent, nyilván azzal már mindenki nekiesne az új technológiáknak.De jelenleg jóval több pénz, vagy legalábbis jóval könnyebb pénz van a casual, ultramobil játékokban mint AAA címekben. Inkább pár 10M felhasználó*1-2USD egy szögegyszerű, ezért költségkímélő játékkal.
szerk: Annyit módosítanék, hogy generálható valószínűleg lenne az igény, de mindenki a könnyebb utat választja. Majd ez is lelassul pár év alatt mivel telítődik a mobil/casual piac is.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #11 üzenetére
Valaki nem hazudik. A Frostbite például tényleg úgy van felkészítve, hogy támogatják a low-level elérést. A CryEngine is elég jó ebből a szempontból. Az Unreal Engine 4 még nem, de a microsoftos verziója, amit a Lionhead csinál már tényleg alacsony szintű elérést használ Xbox One-on.
Ugyanazzal a beállítással mint konzolon? PS4-en minden effekt a PC-s port ultra megfelelője, kivéve a texture quality, mert az maradt high, de a post-process az ultra fölötti szint. Az Xbox One-on ugyanez, de a texture filter egy speckó mód, ami high és ultra közötti szint. Én a PS4 szintet legalább egy 285-től láttam. Most leszámítva, hogy konzolon jobb a PP, azt majd úgyis megkapja a low-level PC kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
Ez nagyon kevés.Ennél több kéne.
Fentebb írta valaki nem igazán befolyásolja a játékélményt.
Ekkora földrengető baromságot rég olvastam.Mekkora császárság lenne már ha egy fpsben a nagy lövöldözésben a leomlott falak,törmelékek,üvegszilánkok között a füstben kéne csapatni és minden ott marad úgy ahogy szétlötted. Már csak így leírva is elélveztem hát még ha meg is valósítanák.
De ilyen soha nem leszNext PC Upgrade: 2022
-
arn
félisten
ai? majd kvantumszamitogeppel
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Jim Tonic
nagyúr
Nem érted, mit írtam. Nem dob akkorát a játékélményen, mint amekkora erőforrásigénye van. Gondolj bele, hogy minden szilánkot ki kellene számítanod, aztán tárolnod, majd újra számítani, majd újra tárolni. Épp elég a szükségszerűen mozgó objektumokkal ezt megcsinálni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
#16939776
törölt tag
Úgy is a legfizetőképesebb réteg igényeit(leszálló ág) követi a piac, én nem reménykedek benne hogy 1X év szünet után, lesznek újra: lelkiismeretesen, sok fantáziával megírt, gondolkodásra késztető játékok, akár milyen jó technikai feltételek is lennének hozzá adottak, akár most vagy 3-5 év múlva.
Abba kellene hagyni azt az agymosást, ami a pénzbányászat miatt folyik, és talán a következő generáció már igényelné a színvonalas szórakozást.
/kb.:Esélytelen/ -
veterán
Na várjunk csak.
1: az előző generáció nagy hiányossága is az volt, hogy nem bírta a fullhd-t normálisan. Azt mondod, jópár évvel később egy új generációban még mindig ott tartunk hogy "bocs, 100k-ért nem lehet olyan gépet kapni ami elég fullhd-ra jó minőségben", és ezzel kellene beérni kb 2018-2020-ig? Bocs, ezt nem fogadom el."Csodák nincsenek, egy fHD-n jó sebességű konzol nem lehet sokkal olcsóbb egy hasonló képességű PC-nél."
2: de, lévén egy rakat dolgot megspórolhatunk, amire a pc esetén külön költeni kell. Fix hardver miatt a gyártási költségek alacsonyabbak, ráadásul egy rakat dolgot lehet integrálni, és be lehet lőni (nem kell 30 ezres tápot venni hozzá, nincs benne 4-5 vinyó, stb). Szóval jóval olcsóbban gyártható mint egy alaplap-apu-ram kombó.És ez még ugye a jelen, jövőre már megint olcsóbb lesz az a kategória, amiről most beszélünk, és egy konzolnak ugye képesnek kellene lennie hogy tartsa az ütemet hosszú éveken át. Az a baj hogy jelenleg sem teszi ezt. A legtöbb amit ki tudok nézni belőle, hogy az "erőforrás és api töblettel" talán 1-2 évig tartani fogja tudni a 30 fps körüli tempót a jövőben is, miközben enyhén talán fejlődnek a játékok látványban (másban kétlem), aztán jön megint a felbontás csökkentés.
"Mondják, hogy veszteséges a konzol eladás, de magasról teszek rá"
Tudtommal ez az előző generáció elejére volt igaz, a mostani generáció már a kezdetektől fogva nullszaldós vagy profitábilis hardveres szinten is.Zeratul: jah igen, de épp az volt a konzol mellett mondva, hogy jóval kisebb az overhead, és jóval alaposabb az optimalizáció rá mint pc-re, ahol megeszi az erőforrást a driver meg a többi. Ehhez képest az hogy egy konzol ugyanolyan teljesítményre képes mint egy ugyanolyan pc, siralmas dolog.
Abu: a digital foundry ugyanazok mellett az értékek mellett hasonlította össze őket. Ők is kielemezték, és nem látták nyomát sem annak hogy az Ultra-nak megfelelő értékek mellett futna konzolon. De akárhogy is, az xbox one 720p-je az 720p. Nem 900p, de pláne nem fullhd. A 900p is jó 40%-al kevesebb pixelt tartalmaz (1.44 millió) mint a fullhd (2.07 millió). És ez még nem low level, ez még a lesajnált és korlátos dx11.
Tehát a legfejlettebb motor a legerősebb konzolon, de fullhd-nál 40%-al kisebb felbontáson képes erre. Ehhez kellene tapsolnom?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jim Tonic
nagyúr
A fejlesztőket meg az nem érdekli, hogy értetlen vagy. Nincs rá sem hardver, sem szoftver, ami erre képes, és a kedvedért nem fogják megcsinálni. Rétegigény, amiről beszélsz. Ennél jóval nagyobb igény lenne egy jó AI-ra, de szerintem még az sem elég nagy.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Teasüti
nagyúr
Erről volt már szó régen, hogy nincs értelme rágyúrni a taktikai képességekre mondjuk egy fps-ben, mert amint elkezdenek csapatban mozogni, fedezéket használni és szinkronban támadni, ne adj isten mögéd kerülve (mindig más megoldással), azonnal jön a hiszti az átlagos játékostól, h csal a gép. Mert ugye elég pár ellenfél egy nyitottabb pályán és az egyszeri játékosnak esélye se lenne. Mire feloszlana a füst amíg tűz alatt tartanak, vki máris mögéd került.
Senki nincs kiképezve harci taktikákra, ezért egy ilyen AI könnyedén bedarálja a játékosok 99%-át.
Azt meg ugye könnyű belátni, hogy szórakozni akarunk, nem pedig 5 másodperc alatt meghalni egy katonai vagy speciális erők taktikai szimulációjában. Ez frusztrációt okoz, nem élményt. Az élmény az, mikor az AI kirohan a puskacső elé és Rambo módjára irtod az ellent.Ui: és ez full komoly. Ezt hozta ki az akkori felmérés is, hogy akkor élvezték a játékot a legjobban, hogy ha csak szemből támadott az AI, nyomokban felfedezhető taktikai "próbálkozással" és gyenge fedezék használattal (kilógó testrészek tipikus példa, úgy az összes játékban belőhető az ellen fedezék mögött is).
[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
válasz #16939776 #20 üzenetére
Úgy látom nagyrészt egyetértünk abban, hogy nem erre van igény, nem itt van könnyű pénz.
Abban viszont vitatkoznék, hogy ez generációs probléma. Maximum csak félig.Szerintem - sajnos vagy szerencsére - van egy abszolút igényszint ami fölé az ember, fizikai, szellemi korlátai miatt nem fog menni. Vagy nem belátható időn belül. Pl. nekem is hiába sír az egyik szemem, hogy 20 éve nincs egy Transport Tycoonhoz vagy Settlers-hez hasonló összetettségű stratégia. Se időm se energiám nem lenne már rá. Gyereknek meg elég ugyanaz vagy a remake kis túlzással.
Persze vannak újabb technológiák amik bejöhetnek, de az összetettségi szint nagyon nem változik attól, hogy 320x200-ban nyomtad 20 éve vagy most érintőképernyős UHD-n... vagy 20 év múlva hologramos kivetítőn. Más lesz, de ugyanaz.
Hasonló ez szvsz ahhoz, hogy egy autóba is bekerül a huszonkettedik extra, de, hogy minden háztartásban 2db 400LE autó legyen a bevásárláshoz meg ovihoz... ez felesleges. Hiába indultunk a T modelltől.
Persze ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne bődületeset előrelépni még és ne értékelnék "páran".
Abban egyetértek Crytek-kel, hogy lehetőség azért lenne, és főleg nem a grafikában. Hogy ez mikor lenne átlagigény, azzal kapcsolatban már szkeptikus vagyok. -
Yutani
nagyúr
válasz Menthirist #21 üzenetére
Ezen mérés szerint (persze lehet ez teljesen félrevezető) a PS4 GPU-ja egy 7850-nek felel meg, az XO GPU-ja pedig ennél gyengébb. Nyilván az alacsony szintű API jelentős előnyt ad a konzolnak, de ez inkább a CPU magok kihasználtságára van jó hatással.
Tegyük fel újra a kérdést, de most kicsit másképp: ki szerint lesz elég egy 7850 a fHD megjelenítéshez DX12 vagy Vulcan alatt? Mert ha a konzolon fHD-ban elég egy 7850 vagy annál gyengébb GPU, akkor a DX12 éra beköszönésével lehet nyugodtan eladni a drága kártyákat, elég lesz a Pitcairn/Curacao/Trinidad is.
Vagy nem.
#tarcsad
-
bf4
Mekkora császárság lenne már ha egy fpsben a nagy lövöldözésben a leomlott falak: pipa
törmelékek: pipa
üvegszilánkok között a füstben kéne csapatni: pipa
és minden ott marad úgy ahogy szétlötted: pipa
sőt házakat dönthetsz össze, tornyokat dönthetsz le, a robbanások nyomai, kráterek a földben mind ott maradnak, lövedéknyomok a falakon, még egy felhőkarcolót is le lehet dönteni az egyik pályán, Falakat lőhetsz szét, vagy nem értem te mit szeretnél[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Robert07
aktív tag
válasz Menthirist #21 üzenetére
Majd amikor elterjedtebb lesz a 4K akkor lesz normalis hardver FHD-ra.
-
Razzul
senior tag
OpenTTD-t gondolom ismered. De ha mégsem, akkor belinkelem.
-
Teréz Atya
senior tag
En meg attol kapok agyf*szt, hogy egy akarmilyen csilivili, uber-brutal jateknal olyan bena a fizika, hogy az mar faj. Amikor odacsap az emeber egy asztali lampanak es semmi. A szetlohetetlen akvarium. Hello, Half-Life 2, 2004!
Amikor mar tobb, mint 10 eve vannak a mechanikat tobbe-kevesbe jol szimulalo flash jatekok, ne etessenek. Angry Birds?Temanal maradva, ott volt a Battlefield Hardline. Olyan idiota, eszabott AI-t mar jo regota nem lattam. Ellenfel orra elott setafikalok egy tavcsovessel, semmi. Sprintelek egy epulet parkanyan, meglat, es az osszes haverja tudja, hogy ott vagyok. Lelovom az egyik parasztot, haverja ideges lesz. Letelik a cooldown, es ugy setafikal a fejbelott gyerekkori baratja mellett, mintha a vilag legtermeszetesebb dolga lenne.
Ahogy nezem, ezek nem a szamitasi teljesitmeny miatt ilyen kretenek, egyszeruen az AI szerkesztesenel, amikor az allapotgrafokat szerkesztettek szabtak el ugy, hogy az mar faj.Es az egesz elszabas allatorvosi lova az rebootolt Medal of Honor. Fu, amikor nem lehetett tovabb jutni egy palyan, mert nem nyilt ki az ajto amig a talib ort fejbe nem lottem a teton. Vagy a vegjateknal, ha tul gyorsan mentem meghaltam, ha tul lassan, meghaltam, miert? Nem tudom. De a lovoldozo talibot nem lehetett kikapni egy raketaval a feszkebol, mert mert felfogta a csudalatos hullampleh.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
sb
veterán
Hogyne, ismerem. Ezzel együtt értettem.
Mármint nyilván fejlődik, de egyrészt ez sem ma született, másrészt nem is normál sw fejlesztő cég által piaci alapokon.Harmadrészt meg bármennyire vágyom tartalomra a grafika rovására, azt azért a mai szintre értettem és nem a 10-20 évvel ezelőttire. Bár kétségtelen, hogy még így is fent figyel a gépen most is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
De megint csak... Teljesen hidegen hagy hogy ez egy cfx Fury X-nek vagy egy 4670 szintű vga-nak felel meg papíron. Az a lényeg hogy milyen, csak játékra kitenyésztett célhardvert kapok a 110k körüli pénzemért (ma, egy éve vagy 3 év múlva), amiért elvileg nem kellene törnöm a fejem a következő 6-8 évben a játékhardver terén. Itt pedig az jön ki, hog 110k-ért kapok egy rendszert ami már most is csak 720p-ben viszi 60 fps-sel a legmodernebb játékmotoron ülő játékot, vagy mondjuk 900p-n 30 fps-sel, és még ha igaz is hogy lehet facsarni még erőforrást belőle, az is max arra lesz elég hogy a következő 1-2 év fejlődését ugyanezen a tempón bírja hajtani. De még akkor is csak az életciklusa felénél jár majd. Utána megint jön a herevere meg a spórolás.
"DX12 éra beköszönésével lehet nyugodtan eladni a drága kártyákat, elég lesz a Pitcairn/Curacao/Trinidad is"
Ezt valahogy nem tudom elképzelni. Inkább azt látom, hogy kisebb cpu is elég lesz a kihajtáshoz (elvégre jobban párhuzamosíthatók és kisebb overheaddel rendelkezők lesznek a kódok), de a tiszta számítási teljesítmény nem nő, és a limitek (ROP-ok, textúrázók, stb száma) ugyanott maradnak. Emellett egyre jobb látványt kitolni vr-ra 20 (de inkább 10) msec alatti motion to photon érték mellett egy erős kártyán lesz igazán lehetséges. Erre egy 7850/70 szintű kártya nem lesz elég még low level api mellett sem.Robert07: nah jah... meg amikor a vr elterjedtebb lesz. De hát ez a mottó, egy generációval maradjunk le!
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#Chris
tag
válasz Menthirist #34 üzenetére
Mit érdekelnek a számok? Én a gamer gépem eladtam és vettem egy PS4-et, meg egy gépet vga nélkül, igp-vel. Amikor a ps-el játszok, teljesen nem érdekel, hogy hány fps, mekkora felbontás stb.. Mindaddig, amíg szép a játék, nem akad és élvezem(!)... Most benchmarkot futtatsz vagy játszol?
-
veterán
Nálam ez nem így megy. Hozzá vagyok szokva a 60 fps folyamatosságához, akik 120 meg 144 hz-es monitorral játszanak azok meg ahhoz. És NEM folyamatos számomra sem a 30, sem egy csomó film. Arról nem is beszélve hogy napi munkaeszközöm egy 2880x1800-as felbontású MBP, napi szinten látok 4k-s tévét, és nem hogy a fullhd nem néz úgy ki, de fullhd alatti látvány felskálázva meg aztán pláne. Szóval nekem egyáltalán nem elegendő egy ps4 színvonala. El tudom fogadni hogy bizonyos embereknek az legyen, de amíg sajnos az ő igényük korlátozza az én igényem kiteljesedését, addig nem értek egyet azzal, hogy további súlyos évekre felejtsük el a fejlődést. Pláne ha hajlandó vagyok fizetni érte igen súlyos összegeket, és nem vagyok vele egyedül.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #36 üzenetére
Mintha azért nem lehetne kapni jó minőségben felvett zenét, mert a legtöbb ember youtube-ot meg mp3-at hallgat, te meg hiába veszed meg a csúcs audiofil hangcuccokat, mp3-ra lennél kárhoztatva.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Menthirist #36 üzenetére
Amúgy kajak irigylem az igénytelen embereket.
Mennyivel jobban jársz anyagilag, ha nem látod a különbséget a 30 és 60 fps között, ha beülsz egy mozira és nem azon vagy fennakadva, hogy homályos is, szaggat is, mozgásfelbontás a béka segge alatt... A hangélményt meg übereli otthon egy belépőszintű épített rendszer.
Én már nem vagyok hajlandó interpoláció nélkül filmezni se. Mások meg csak egyszerűen élvezik azt, ami van. -
Yutani
nagyúr
válasz Menthirist #34 üzenetére
Akkor csak egyetértünk abban, hogy ez a 100k-s fix hardver nem elegendő fHD-n értelmes FPS megjelenítésére, ahogy egy újonnan vásárolt 100k-s PC sem alapkiépítésben (1 HDD, 400W táp, semmi felesleges sallang). És ebből következik, hogy egy olyan konzol, ami megfelelne az ilyen igényeknek, az 150-200k lenne, mert ebbe beleférne egy erősebb HW. Csak mondjuk ilyen méretekben lehűteni nem tudnák.
#tarcsad
-
ki írt fizikáról? mert ő nem, meg én sem
Teasüti: na a mozin én is ki vagyok akadva, hogy otthon sokkal jobb minőségben tudom megnézni, wtf kategória Pláne, ha BLU-RAY veszem meg[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #21 üzenetére
Nem kielemezni kell, hanem megkérdezni, mert bizonyos különbségek nehezen láthatók az egyes területeken. Ha nem állítottak be ultrát, akkor az egész mérés hibás, mert sokkal kevesebbet számolt a PC. Egyébként megnéztem és az effect quality PC-n low volt. Ez az egyik legnagyobb teljesítménygyilkos és konzolon ultrára van állítva. A shadow medium sem helytálló. Ez is ultra mindkét konzolon.
Ezek olyan dolgok, mint a Fallout 4-ben a god rays. A játék 98%-ában nincs látható különbség a minimum és a maximum között, de a maximum beállítás -30-40 fps-t jelent.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
-
mrterminator
aktív tag
Én azt vélem felfedezni, hogy sokan nem látják tisztán a nyilvánvaló dolgokat se, csak visszamondják azt, ami közbeszédben van és vagy olvasnak. Pedig itt van az orrunk előtt, saját kézből megnézhetjük/összehasonlíthatjuk sőtt, ha embereknek nem lenne max 2-3éves memóriája, a múltbéli események összehasonlításával és nagyobb összefüggések és folyamatok figyelésével (elég csak nyitott játékos szemmel is figyelni) sokkal kevesebb butaságot mondanának sokan. (bár tudom ma már keveseknek van idejük gondolkodni ésvagy nem is akarnak/képesek rá és ekkor jön a fórumokon szajkózott hülyeségek saját hülyeséggel párosítva)
-
veterán
Nem, nem értek egyet, egyrészt mert pc-n ott van a lehetőség levenni mediumra is a grafikát, ami sok esetben nem vészes kompromisszum, ugyanakkor a sebesség igencsak megnő, de legfőképp a kezedben van a választás lehetősége. És azért sem, mert amit mondtam, hogy nem csak egy éve, de még jövőre sőt két-három év múlva is ugyanúgy ugyanazt a konzolt kapod 100-110k-ért majd, miközben addigra várhatóan pc-n már butítás nélkül is elég lesz 1080p 60 fps-re egy budget gép. Amúgy pedig ha elvonatkoztatsz a forinttól és dollárban nézed a dolgokat, más képet is kapsz, mert a ps4 árának 1,5x-eséért már i5-ös rendszereket lehet összepakolni MA. Jövőre már lehet csak 1,2x-eséért, két év múlva pedig azonos áron. Miközben még mindig a konzol életciklus felénél fogunk járni kb. Tehát nem hogy féltávnál hozza be a pc a konzol teljesítményét, de féltávnál már árban is behozza kb.
Abu: jah, megkérdezni, mert biztos mindig egyenes és igaz választ kapunk. A Digital Foundry nem kispályás és nem hülye, nem amatőr, és nem először csinálnak ilyet. Nem általános iskolások gyülekezete akik csak hogy villogjanak, azért rakják be csak mediumra meg low-ra a dolgokat hogy fps-ben megverjék.
"the evidence suggests that DICE has customised the console versions on a per-map basis. In one map, a variable could match the PC's high setting while, in another map, we'd see something that was lower than low."
"However, neither system seems to line up with one of the PC preset options, leading us to suggest that it falls somewhere around medium, but it can also match low and high in different circumstances."
" In some cases, we see results on par with the high setting on PC while, in other spots, we found it to be closer to the low setting instead. In all cases, however, we appreciate the existence of shadows for many particle effects."
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Döglött Róka
veterán
válasz Menthirist #48 üzenetére
"A Digital Foundry nem kispályás és nem hülye, nem amatőr, és nem először csinálnak ilyet. Nem általános iskolások gyülekezete akik csak hogy villogjanak, azért rakják be csak mediumra meg low-ra a dolgokat hogy fps-ben megverjék" - De nem is szentiras.
Egyebkent ha nem tetszik a konzolgeneracio es inkabb a PC-det nyalogatod "merazznegykahatvanfps!!!!" - akkor hol erdekel teged, mi van a konzolpiacon?
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Razzul
senior tag
válasz Döglött Róka #49 üzenetére
A #36-os és a #37-es kommentben már leírta miért érdekli.
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair RM850 White, Alza jótállás: 2034-01 (10 év)
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7800 XT GAMING OC 16GB, Alza jótállás: 2027-01
- ASUS TUF GAMING B550-PLUS + 5800x3D + 32 GB 3200MHz ECC ram, bolti jótállás: 2027-01
- Intel Core i7-4771 (LGA 1150) Processzor
- Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 Wireless Gaming Headset - Xboxhoz újszerű