- Hobby elektronika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - nagy képernyő mindenre
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Radeon termékcsalád tudtommal mindig játékra készült, akkor is ha gyakorlatilag sokkal többet használták másra (crypto-bánya, folding@home, kisiparos render/compute akármik) az utóbbi ~8 év nagy részében. Ez a fajta érvelés másrészt kétélű penge is:
Ha így nézzük, akkor vesd össze nyers erőben a professzionális Vega-t és Volta-t, vajon tartja-e a lépést az AMD olyankor is HPC-szerű felhasználáskor, mikor a Tensor magok is ki vannak használva.
Az, hogy olyanoknak adsz olyan extrákat, akik nem tudják ezt kamatoztatni, még nem nagy előny. Jó példa volt erre az AMD féle fix funkciós tesszelátor, amit aztán a gyakorlatban nyakon alázott az nVidia az emulált kivitellel (ami rugalmasabb, így adott szituációkban gyorsabb is volt). De legalább ez is foglalta a helyet az AMD GPU-kban, amiket az ilyen fix funkciós és extra tranzisztorigényes dolgok miatt állandóan az ideálistól magasabb feszültség/órajel konfigurációban kell hajtani, amitől melegednek és zajosabbak a gyári léghűtőkkel, mert "holt súlyt" cibálva kell tartaniuk a lépést a szellősebb kivitelű nVidia GPU-kkal.
Persze ezt is lehet kétféleképp nézni, meg lehet magyarázni úgy is, hogy a Microsoft és a játékfejlesztők hibája, hogy nem ugranak rá azonnal minden ilyen új AMD funkcióra, nem mindenki más állandóan hozzájuk igazodik kezet-lábat törve, mert akkor milyen jó lenne ... nekik (az AMD-nek) és állítólag nekünk is (játékosoknak).
-
nyakdam
aktív tag
Tegyük hozzá, hogy amit írsz játékokra igaz. Fentebb írtam a véleményem, ami most is áll. Nálam is azért van most NV mert éppeszű ember játékra az elmúlt majdnem 2 évben a pénzéért NV- t olcsóbban megkapta. Az AMD kártyáinak nagy része 'munkára' lett véve, és azért mert jobb teljesítményt/watt mutatója van ezen a területen.
Tehát továbbra is tartom, hogy nem illik kijelenteni, hogy gyengébb és forróbb. Felhasználás függő.
Ha csak a játékot nézzük, személyes véleményem, hogy sajnos a memória helyzet rontja a versenyt és pesszimista vagyok az új szériával kapcsolatban. Az NV tartja előnyét, pedig sokat fejlődött/fejlődik szoftveresen is az AMD, és lemondhatunk továbbra is az olcsó/megfizethető középkategóriás kártyákról -
#47205632
törölt tag
Jöhetnek a 64 és 32 bites buszok is akkor már....
-
A hozzászólásában még nagyobb gond a záró kérdés, hogy "mégis miben van lemaradva az AMD?", ami nyilvánvalóvá teszi, hogy teljesen elsiklik afelett, mennyi időkülönbség volt a GTX1070 és Vega56 megjelenési dátuma közt (na meg hogy milyen sokáig volt még a megjelenése után kvázi beszerezhetetlen, majd mennyire irracionálisan magasan rekedt a Vega kereskedelmi ára).
Sokaknak már rég a gépemben porosodott a GTX1070, mielőtt egyáltalán bejelentették a Vega-t. Már több, mint egy éve használom a 1070-est, de még mai napig várhatnám epekedve, hogy lemenjen oda a Vega56 ára, amennyit a 1070-ért kértek annó (persze közben járt magasabban a 1070 ára is, de már visszakúszott, míg a Vega reménytelenebb esetnek tűnt).
De még ha egy árban lennének és egyszerre jelentek volna meg, akkor sem feltétlenül a Vega lett volna a jobb választás. Szóval ja, 1-2 év lemaradás az semmi, 15-30% árkülönbség az semmi, 15-30% fogyasztás különbség szintén semmi... De ha egy pár tesztben esetleg 5%-al gyorsabb a Vega, na az már valami (akkor is ha, ha a tesztek >50%-ában nem).
-
Lacccca87
addikt
Értem tehát, a GTX1070 már kellemes de a vele egy árban lévő és gyorsabb Vega56 már nem.
Vagy mondhatjuk akkor hogy akár NV oldalról is 1070 alatt semmi nem jó játékra? Mert 1060-tól olcsóbb a 580 és gyorsabb is, sőt a 3gb 1060 tól meg a 570 gyorsabb kb azonos áron. Ez alatt 1050ti vel fordul a kocka, a felső kategóriába meg 1080ti amire nincs válasz.
Remélem érted mire gondolok, és mire gondoltam akkor amikor azt mondom hogy nem értem az "AMD le van maradva" jellegű beírogatásokat -
válasz
Lacccca87 #43 üzenetére
Nézegettem én az új hardware-eket is. Tavaly puszta heccből és kíváncsiságból is komolyan fontolgattam, hogy Ryzen+Vega gépre váltok Sandy+Pascal-ról, akár még úgy is, ha a tesztek alapján picit rosszabb döntésnek tűnik. Pontosabban korábban még Sandy+Hawaii-ról, de nem tudtam kivárni a Vega-t, a Polaris-okat pedig inkább csak csákánynak használtam (vettem egyet megjelenéskor, és játékra egyáltalán nem győzött meg, de jó ötletnek tűnt Ethereum-ot tekerni még annó), a Furika pedig egy vicc volt, ahogy aztán a Vega is olyan rossz viccnek tűnt nekem, hogy az akkor már nem Hawaii, hanem Pascal helyett őrültségnek tűnt volna, illetve a Ryzen sem volt túl meggyőző a 8600K mellett, főleg hogy játszom is és nVidia driver-ekkel még inkább jobbnak tűnt erre az Intel hagyományos mag-cache felállása, mint a fabric téma, illetve régebbi játékok esetére is jobbnak a magasabb tuning órajel, mint a több mag (és akár szál, bár egyik gyártó SMT megoldásáért sem rajongok, szóval hiába adja kvázi ingyen az AMD, könnyen lehet hogy a 8700K-n is inkább letiltanám, ha valamiért olyanom lenne...).
Szóval nézegettem teszteket bőven. De nem tudom te olvasgatsz-e esetleg ilyen "alternatív" elmélkedéseket is, mint pl.: gbors - Játékos VGA-k fejlődése az elmúlt 10 évben
(#44) nyakdam - Persze, mindenre lehet találni olyan alkalmazási területet, amire jók, de a bányászat egy előre nem látott és kiszámíthatatlan hobbi (vagy ma már inkább üzlet, vagy ahogy többen szeretik hívni nyerészkedés). Ezért lehetnek drágák a Radeon-ok is, és egyik ok a listán, amiért nem megy csődbe az AMD VGA-s részlege. Ha így nézzük nekem is vagy harmindszor annyi Radeon-om volt, mint Geforce-om és örültem is a munkájuknak, de játékra a HD5800 volt az utolsó, amivel elégedett voltam és a HD4xxx (már nem emlékszem a számra, de a sorozat legjobb 1 GPU-s kivitele) a legutolsó igazán jó vétel, utána csak nyafogni tudtam miattuk. Nem úgy, mint a GTX1070, ami kellemes meglepetés volt, pedig nem hittem, hogy megéri az árát (még az áremelkedés előtt vettem viszonylag új korában).
-
haxiboy
veterán
Hashrate <3
-
nyakdam
aktív tag
Matematikailag erősebbek a Radeonok, a bányászatnál ki is jön a számítási kapacitás különbség. Te a játékokról beszélsz, ahol az NV rengeteg pénzt áldozott sok éve, és áldoz ma is, hogy az ő hardvereire legyen optimalizáció. Legalább 3x-4x anyi NV logós játék jön ki évente + a játék motorok DX11-optimalizációja sem segíti az AMD-t. Ott az Unreal motor pl szinte NV-re van írva, a Forsbite-ot most "segíti az NV" PC- re optimalizálni. Csak a fanok nem látják, hogy szoftveresen lejt a pálya, és ezt hardverrel nem egyszerű behozni.
Ráadásul most a memória kartel is a pénzesebb oldalnak kedvez, lásd a GDDR5X, amit felvásárolt az NV. A köv generációban az NVnek igazán még fejleszteni sem kell, csak lecseréli a DDR5 az X-esre az 5X-et a 6- osra és már is elért 15-20% teljesítmény növekedést, a másik oldalnak meg marad a HBM és a sima DDR5. Nem látok valami nagy versenyhelyzetet. -
Lacccca87
addikt
"Ettől tűnnek mindig magasabb rendű technológának az AMD kütyük, amik aztán a valóságban lassabbak és többet fogyasztanak, akár azonos áron vagy drágábban."
NA látod és pont az ilyenektől mint te terjed ez a legenda monstanság.
Kicsit is vennéd a fáradtságot és ránéznél a jelenlegi választékra akkor nem írnál ilyeket. Egyedül a 1080Ti nek nincs párja. -
Szerintem ha pár éven át olvasgatsz ilyet hírek szintjén, nem nehéz kialakítani egy olyan szintű képeket ezekről a fogalmakról (nem csak erről a két példáról, hanem úgy általában szakszavak és fogalmak), hogy sejted mit jelentenek (elmagyarázni már lehet, hogy nem tudnád egy teljesen amatőrnek úgy, hogy egy igazi szakmabeli ne röhögjön ki, mert nincs a fejedben se a száraz lexikális definíció, se valami gyakorlati tapasztalatokat emléke, mikor belefutottál ezekbe, vagy komolyan fontolóra kellett venned őket bizonyos gondolatmenetekben, de nem lesz teljesen kínai).
A gond itt inkább ott van, hogy ilyen "lelkes amatőr" szinten talán még könnyebb hülyíteni az embert a kicsit komplexebb elméletekkel, mert nem borul ki azonnal a bili az alól, ami elsőre következetesnek hangzik, de nem teljesen egyértelműen következik egymásból a fonál, hanem maradnak nyitott kérdések, amiket csak elfed a homály, vagy egy ügyes fogalmazási csavar. Ettől tűnnek mindig magasabb rendű technológának az AMD kütyük, amik aztán a valóságban lassabbak és többet fogyasztanak, akár azonos áron vagy drágábban.
-
#74018560
törölt tag
válasz
Petykemano #40 üzenetére
Köszi!
-
#74018560
törölt tag
Jól értem, hogy az AMD csak azért rakott HMB2-t a Vega-ra, mert az NV felvásárolta a GDDR5X-et, aminek volt kb 20% előnye?
Valaki esetleg tudna pontos árakat írni GB-ra levetítve?
-
stratova
veterán
válasz
Petykemano #37 üzenetére
Helye igazából mindegyiknek lenne. Az APU mondjuk egy drágább Radeon Pro réteget is célozhat (ha abból indulunk ki hová került eddig NUC készülékeket leszámítva a Kaby G [XPS 9575]).
Egy Apple MacBook Pro szintű gépben bőven csengetni kell Radeon Pro 560-ért is és HP/Dell oldalon is most áprilisban váltotta le NV a Maxwell alapú Quadrokat P1000/P2000-rel (azaz Precision 5530 és Zbook Studio X360 G5 gépekből ezeken felül még minimum egy generáció fog építeni rájuk).
MacBook Proból viszont már 2 széria is épített Polaris 11/(21)-es gépeket (Late 2016, Mid 2017), bőven ideje frissíteni őket egy kis Vega 12-vel.
Perf/watt GTX 1060-1070 Quadro P3000 P4000 szinten még mindig nincs semmi, így ha mobil Vega végre nyugdíjazni tudja RX 570/580 (Radeon Pro 570/575/580) megoldásokat annak bőven ideje. Mobil Quadro P5000 és P5200 szintre pedig jöhet Navi 10 jövőre.
2in1 gépekbe jól jön az APU (szerintem a többibe is, de mindegy) klasszikus notebook kialakításhoz pedig ott a dGPU és olyan procit csap hozzá (azzal főzi meg) az OEM amilyenhez kedve van.
-
GeryFlash
veterán
De én azért nem értem, mert amennyire én tudom a Hynix és a Samsung gyárt HBM2-t, és ők uyganúgy gyártanak okostelefonokba való memóriát, tehát ők is kartelleznek. Miért éri meg nekik HBM-et gyártani, még hozzá olcsóbban mint GDDR-t?
A másik: van bármi esély, hogy a versenyhviatal által belengetett kartellezés vizsgálatának a következő 1-2 évben lesz végre eredménye, és megszűnnek ezek a röhejes árak, ne adj Isten bővítik a gyártósorokat?
Azért is foglalkoztat, mert 2-2,5 éven belül itt a konzolgeneráció váltás, és nagyon szeretném ha most nem már az első években is visszafogó tényező lenne a játékok fejlődésében, ehhez viszont a most reális, spórolós 16GB memóriának a duplája kéne (de minimum 24GB), mivel ott ugye alap lesz a 4k felbontás, de az már jelenelg is necces, hogy egy PC-s architektúrájú gépen egy normális poligon számú 4K játéknál a RAM+VRAM kijöjjön 16GB-ból. Oké, most még kijön, de a konzol megjelenés után 2 évvel (2023) már kapásból korszerűtlen lesz, hát még később, hiába lesz megtámogatva HBCC-vel (legalábbis XBoxon gondolom kelleni fog, mert szerintem ott szintén WDDM2 lesz). És akkor még a microsoft féle direct raytracinghez hasonló konzolos megoldásokról nem is beszéltünk, amit azért illene megcsinálni, miközben zabálja a VRAM-ot (és a sávszéelt, bár az HBM3-nál nem lesz probléma).
Ja és még 1 kérdés
: Amíg a GDDR5 használható a konzoloknál rendszermemóiának, úgy a HBM is alkalmas lehet erre? Vagy elképzelhető hogy a következő generációban külön lesz a VRAM és a rendszer memória?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #34 üzenetére
Nem sok GPU-n lesz GDDR. Jelenleg az összes fejlesztés alatt álló, és tényleg a gyártóknál már kézzel fogható GPU/APU HBM2-t használ. Lehet, hogy ha a memóriagyártók nem kárteleztek volna, akkor más lenne a helyzet, de elég szar VGA-gyártóként telefongyártókkal versenyezni, hogy kéz a kézben verjék fel a memória árát. Sokkal kellemesebb függetlenedni ettől a versenytől a HBM-mel.
A kartelezés amúgy tényleg sokat ártott ennek a folyamatnak. Nem zárom ki, hogy ha a memóriagyártók nem pacsiztak volna le egymással, akkor most látnánk GDDR-es fejlesztést is az AMD-től. -
GeryFlash
veterán
De Abu ezen a gondoaltmeneten tovább haladva eljutunk oda lassan, hogy akkor a következő, 6xx generációs Radeonokon mind HBM memóriának kéne lennie, ha valóban olyan drága a GDDR. Közben meg jó eséllyel az lesz, hogy 650/660/670 minimum GDDR5 lesz, a két csúcs kártya valszeg HBM2-es, a 680 meg nem tudjuk, ugye elvileg a GDDR5X-et vonják ki a forgalomból.
Szóval egyátalán nem tartom valószínűnek, hogy a HBM valóban olcsóbb lenne mint a GDDR, hiába nyomják fel az okostelefonok az árat, attól mert még annak a gyártósorát nem lehet átállítani még nem lesz olcsóbb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden technológiának vannak járulékos költségei. Az interposer is ilyen, csak ugye mindenki elfelejti, hogy például a GDDR ott drága, hogy iszonyatosan combos nyák kell hozzá, komoly árnyékolással. Ez se olcsó ám.
Nézd azt, hogy mit építesz ki a rendszerekből. 256 GB/s-ot HBM2-re építeni nem igazán nagyobb költség, hiszen csupán egy HBM2 stack kell hozzá, amihez szükséges egy interposer. Itt is a jövőben lehet választani, hogy Si, vagy Si-less interposert használsz. Utóbbi olcsóbb, de kisebb órajelet is bír, így 2 GHz fölé mindenképpen Si kell. Ehhez képest mondjuk GDDR5-ből neked szükséges van 256 bites nyákra, amihez legalább kell 8!!! darab memóriastack. Ezt sosem veszi senki számításba, hogy hiába olcsóbb egy stack, ha nyolc kell belőle.(#27) Crytek: A noti az PC. Ez ma az elsődleges piac. Az asztali másodlagos mindenhol.
(#28) Petykemano: Valószínűleg a Fenghuanggal szerintem ők már a Microsoft új DirectX kiegészítéseire készülnek. Azt külsőleg bekötött GPU-val nem lehet támogatni. Csak memóriakoherensen tokozott vagy integrált megoldás a jó.
-
Z_A_P
addikt
válasz
Petykemano #28 üzenetére
Pl Intel cpu mellé?
-
A GDDR6-tal szerintem jelenleg az a legfőbb baj, hogy rohadt drága. Még a sima GDDR5 is kezd annyira elszállni, hogy egy HBM2 stack egyszerűen simán bevállalható.
A HBM plusz interposer és járulékos költségek ellenére is versenyképes a GDDR-el?
Mikor fogjuk ennek a hatásár a gyakorlatban is látni?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #24 üzenetére
Az AMD-től ilyenkor nem kapsz semmit. A gyártóknál van a kis Vega és a Fenghuang Raven is. A kis Vega már dolgozik egy Compal notiban. A Fenghuang Raven infó az máshonnan származik, ahonnan jöttek a Kaby Lake-G infók is.
-
Petykemano
veterán
Abu, én nem bánom, hogy csiripelsz, mint a kismadarak - biztos megkaptad már pár napja az anyagot.az amdtől - de volt módod ellenőrizni? Jóhogy nem a népszerű radeon találgatósban hintelsz, hanem egy eldugott zugban, de ugye nem csak a hype vonatot korbácsolod?
Ha jön a kis Vega, akkor azt magyarázd meg, miért nem jön előtte a szokásos módon a fél hatos busz, ami tényleg elviszi őket oda, ahová menni akarnak?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GDDR6-tal szerintem jelenleg az a legfőbb baj, hogy rohadt drága. Még a sima GDDR5 is kezd annyira elszállni, hogy egy HBM2 stack egyszerűen simán bevállalható. Nagy különbség a memóriagyártók nézőpontjából, hogy amíg a GDDR-ről LPDDR-re egyszerű átalakítani a gyártósorokat, addig a HBM memóriák annyira mások, hogy ott ezt nem ideális piszkálni. Így nem kell versenyezni a telefongyártókkal.
-
nyakdam
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GeryFlash #15 üzenetére
Az még nincs kész. A Fenghuang Raven egy külön készült APU. Eredetileg orvosi célra készült, és persze ott elérhető is lesz, de úgy döntöttek, hogy megy több helyre is.
(#16) Lacccca87: Egy olyan IGP-nek, ami 50 GB/s-os sávszélt kap persze. De a Fenghuang Raven sávszélje 256 GB/s.
-
deadelon
aktív tag
Ez durva.Mikor megemlítettem csajomnak,hogy a wddm2 rendkívül pazarló allokációs menedzsmentje mit csinál belenyomta saját fejét a forró olajba,ezután elmondtam neki ,hogy ez még nem minden,mert se a fragmentáció se az adatallokáció se csubakka problémája nem érinti őket a fokhagymanyomóval aortán szúrta magát!Köszönöm neked ,hogy mindezt megtudhattam,sokan vagyunk ezzel így,teljesen közérthető hétköznapi nyelven elmagyarázod ami soha nem érdekelt és most azok jelentkezését várom akik értik te miről beszélsz!
-
Lacccca87
addikt
Szerintem, ezt majd akor jelentsük ki ha már kézzelfogható és van teszt is róla. Jelenleg a 1050/1050ti ami álomkategória a IGP-k terén, és nem a tőlük 40-60%-al erősebb kártyák.
Az mondjuk jó jel hogy nem nyúznak le újabb bőrt a szériáról és végre középkategóriába is megkapjuk a vega fejlesztéseit. Már ha igaz amit leírsz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #11 üzenetére
A memóriavezérlő nem az architektúra része. Az egy olyan komponens, ami tetszőlegesen cserélhető. Nem kell amúgy itt nagyon belenyúlni a rendszerbe. Hubra van kötve az egész, szóval a Hub előtt és a Hub mögött kompatibilitási probléma nélkül lehet cserélni mindent.
Mármint hol nem azt látni? A Vega 10 óta tervezés alatt álló ismert GPU-k csak HBM2-t használnak. Az Intelnek készült verzió, a Vega 20, a kisebbik Vega, illetve készül egy ilyen APU is (Fenghuang Raven). -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi köze az architektúrának a memóriához? Az AMD azért rakosgat most mindenhova HBM2-t, mert nekik csak annyi memória kell, amit a scene ki is használ. Ennyi, nem érdekli őket, hogy a WDDM2-nek a rendkívül pazarló allokációs menedzsmentje mit csinál, mert ők ezt megkerüli lapalapú menedzsmenttel. Se a fragmentáció, se az adatallokáció problémája nem érinti őket.
-
Mi lehet meghatározó irány a jövőben? A GDDR vagy HBM?
Ki tudja. Jelenleg mindkettő él.
Egyáltalán mik az előnyök és hátrányok, hogy a két nagy külön utakon jár?
A HBM kevesebb helyet igényel, kisebb a fogyasztása, nagyobb az elérhető sávszélesség. Ugyanakkor a gyártása jóval bonyolultabb és drágább, plusz a gyártókapacitás is korlátozott jelenleg.
Emiatt a HBM alapvetően a drága, csúcskategóriás megoldásokban fordul inkább elő (pl. Tesla V100), ahol rá tudják szabni a körülményeket, illetve tényező lehet a sávszélesség. Ahol nem tudják kihasználni az előnyeit (mert nem a memória-sávszélesség lesz a szűk keresztmetszet), ott viszont nincs egyértelműen értelme használni - lásd hiába van HBM memória a Vega-n, attól még a GDDR5X rammal megeszi az 1080 Ti...
-
Dr. X
aktív tag
Mi lehet meghatározó irány a jövőben? A GDDR vagy HBM? Egyáltalán mik az előnyök és hátrányok, hogy a két nagy külön utakon jár?
-
ROBOTER
addikt
A kolléga tökéletesen mondta, ez egy szemábra. Ez egy oszcilloszkóp ábrája, és ahogy mondtad, vízszintes tengelyen az idő látható.
A színek gyakoriságot jelentenek, a piros jelenti, hogy azt a pontot érintette a legtöbbször a jel.
Mivel a 0-1,0-1 átmenetek nem végtelen meredekségűek, a frekvencia növekedésével egyre jobban szűkül a sötét rész. Az ábrán több azonos bit ismétlődése is látható, ezért van a felső és az alsó részen is piros, közel vízszintes szakasz.
-
Male
nagyúr
Aki ért hozzá: a képen tulajdonképpen mi látható? Az elején egy 0->1 és 1->0 váltás ( piros közepű X alakzat ), aztán a stabil 0 és 1 középen, és mivel fekete paca a közepe, ezért ekkor jól megkülönböztethető a 0 és 1, majd egy újabb 0->1 és 1->0 váltás? (feltételezve, hogy a függőleges tengely a feszültség, a vízszintes meg az idő)
Jól tippelek? -
Z_A_P
addikt
AMD is fog erre vga-t alapozni, vagy csak az nVidia?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Ehhez az I/O feszültséget kell csak emelni, ami persze egyszerűnek tűnik, de a fogyasztás oldalán már nagy ára lehet.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Óvodások homokozója
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest