Hirdetés
- Egészen pofás házzal jelentkezett az Enermax
- Philips LCD és LED TV-k
- A CUDA ellen szövetkeznek a legnagyobbak
- ASUS notebook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós kamerák
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz GodGamer5 #46 üzenetére
"most meg erőltetik ezt a legacy régi verziók ingyenessé tételét, ráadásul csak cpu-n fut, pedig a gpu-s lenne a lényeg."
Ezt honnan vetted?
Az SDK-ban a teljes PhysX benne, nem csak CPU. Azt csinál vele a fejlesztő, amit akar és innentől az aki csak akar, boldog, boldogtalan csinálhat GPU PhsyX-et, az egész forráskód meg lett nyitva. Ha valamelyik fejlesztő a CUDA kódot átírja például OpenCL-re, máris mehet AMD kártyákon is a GPU PhsyX.
#26 kikikirly: Nem kell feltétlen GPU-s kód, hogy jó látványos rombolást érhess el. A PhysX 3.4 CPU kódja piszok nagyot gyorsult a 3.3-hoz képest. Ezt az Exor Studios a gyakorlatban is megerősítette, ők 2-3× gyorsulást tapasztaltak a 3.3-hoz képest.
"Mai napig nem láttam egy játékba se olyan Particle debris fizikát mint a Mafia 2,Fallout 4,Metro 2033 Reduxba."
Nézz rá erre. Nem sok játék ad ilyen brutálisan látványos rombolást és ez CPU kód (PhysX 3.4).
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Premier előzetest kapott a South Park: Snow Day
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Egészen pofás házzal jelentkezett az Enermax
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...