Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Raysen623 #45 üzenetére

    Nem sok esélyt látok.Igazi előrelépést a GPU-s PhysX jelenti, itt csak annyi változás történt hogy a már nem támogatott verzió lesz nyílt forráskódú, szóval a már nem támogatott verziónak meg tudod oldani a végleges támogatását.Eddig vagy írtál-áttértél saját fizikai motor,vagy upgradeltél a támogatott PhysX verzóra,ami alól pár év múlva szintén kihúzzák a támogatást.Akit hosszú távú támogatás hiánya tartott vissza,azoknak a dilemmáját oldotta fel Nvidia,a fő problémát, teljesítmény kontroll elvételét a fejlesztőktől NEM.Már pedig ez miatt rökönyödtek a PhysX használatától, mostanra meg csináltak saját fizikai motort.Egyébkként a játékok csapnivaló fizikájáért nem PhysX sikertelenségét/koncepcióját kell okolni.Nvidia megmutatta hogy a GPU milyen hatékony a particle és más szimulációk számolásában.Soft Body,rigid body,Cloth,Fluid,Smoke fizika, ezek mind jól futnak GPU-n.Képtelen vagyok rájönni a fejlesztők miért nem csinálnak saját GPU alapú fizikai engine-t.PhysX maga korlátozott systemébe,akkori hárdverekkel tökéletes minőségű particle törmeléket tudtak prezentálni Mafia 2-be(2010),saját rendszer,mai hardverekkel, ennél csak jobban működhet.Oszt még hír sincs róla hogy ilyesmibe gondolkodnának. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák