Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #15 üzenetére

    Ez a 3.4-es verzióra vonatkozik. Ráadásul az említett játékok nem is használnak GPU-s PhysX-et. Minden rendszeren CPU-n fut a programon belül szállított bináris. Ha nincs olyan állomány a programban, ami a GPU-t célozza a számítással, akkor semmilyen trükkel nem tudod rárakni azt a GPU-kra.
    Azt egyébként nem tartom valószínűnek, hogy a PhysX-től elpártolt nagyobb kiadók visszaváltanak, hiszen azért nekik elég sok pénzük van már a saját rendszerükben. Ha most visszamennek PhysX-re, akkor az még több pénzbe kerül, és csak időt vesztenek. Nekik ez már "too late, too little". A kis pénzű függetleneknek hasznos lesz, nagyon is. A Unity és az Unreal Engine fejlesztőinek nem feltétlenül, nekik valószínűleg annyira nagy változást nem jelent, hiszen eddig is megkaphatták mindezt az NV-től. Borzasztóan csodálkoznék, ha az NV úgy kezelte volna őket, mint egy átlagjóskát.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák