Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • makkmarce

    senior tag

    válasz NKing #68 üzenetére

    én PC-s krumplin játszottam végig 480-as ATI-val, teljesen játszható, ráadásul rástream-eltem steamlinkel a projectorra. Semmi gond nincs PC-n a sebességgel szerintem. Ahhoz már tényleg integrált vagy 10+ éves videokártya kell, hogy gond legyen.

    okoskodom, tehát vagyok

  • tasiadam

    őstag

    válasz NKing #68 üzenetére

    [link] kedvenc bugom amit találtam

    "Nehogymár olyan nyerje *****meg aki nem tud főzni!" - Damu Roland 2009

  • Habugi

    addikt

    válasz NKing #83 üzenetére

    "Ha megkérdezel egy tériszonyost, hogy milyen ejtőernyőzni, akkor garantálom, hogy te sose fogsz ejtőernyőzni."

    Ez eddig a legnagyobb hülyeség amit ma írtál ide pedig a #68-as sem volt gyenge. :D

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • CptAdamica

    veterán

    válasz NKing #89 üzenetére

    Mondjuk a megjelenéskor is kiemelkedő volt a játék értékelése Steam-en, pár órás játékidővel, szóval ez semmit nem mond el, ami inkább a hype értékelés volt, mintsem a játék valós pontszáma.

    Megyen!

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz NKing #68 üzenetére

    Ahogy én látom, 3 fajta ember szapulja a játékot:
    1. Aki divatból vagy sértettségből szapulja - mert amikor kijöt a game, akkor nem olyan volt, mint a hype sejtette, azóta pedig ahelyett, hogy játszana vele, csak arra veszi a fáradságot, hogy lehúzza, ahol éri. Aztán ezekkel példálóznak még sokan - akik a játék kiadása óta abban a pillanatban élnek, amikor az kijött - mintha azóta semmi se történt volna...

    Erről elsősorban a CDPR tehet. Ők lőtték az egekbe a hype-ot, de konkrétan még hazudtak, illetve túloztak is nagy erőkkel.
    Nehogy már az legyen a hülye, aki elhisz valamit egy olyan cégnek, amelyik a saját imázsát arra építi, hogy egy játékosbarát képet prezentál magáról, amit okosan építget az évek során különféle módszerekkel (pl. igényes ingyenes tartalmak, szinte már teljes játék méretű DLC-k, színes-szagos merchandise az alapjáték dobozában, stb.).
    Csak hogy utána keresztbe szarja az egészet egy alapjaiban nem működő, bugos, generic open world-nek nevezett játékkal...

    2. Aki prev-gen konzolon kínlódott vele - ez valóban a kiadó hibája, nem kellett volna erőltetni, mert ez a játék túlmutat még az aktuális generáción is picit, nemhogy az előzőn.

    Ez részben igaz, de a játék nem technikai jellegű problémáit figyelmen kívül hagyó megállapítás.
    Itt nem csak az volt a probléma, hogy a játék nem futott jól prev-gen hardveren, az csak a jéghegy csúcsa.

    3. Aki PC-n azt hitte, hogy elég lesz egy krumplin játszani, 4K Ultrán - Nekik javaslom, nézzenek körül a játékban, hogy milyen textúrák, milyen shaderek, milyen poligonszámok mozdulnak meg minden pillanatban és gondolkozzon el egy picit, hogy mit is vár el, amikor betölti a játékot egy 1050-en vagy korábbi generációs VGA-n...

    Nem akarlak elkeseríteni, de egy tisztességes középkategóriás rendszert is kifingat a játék még 1440p-ben is, és itt 100 ezres prociról, illetve békeidőben is 250 ezres VGA-ról beszélünk.
    És akkor természetesen amit feljebb írtam, az pécére is érvényes. A tecnikai jellegű problémák csak a jéghegy csúcsát jelentik.
    Ott van még a rengeteg hazugság az open world kapcsán, a játékba be nem került, de az utolsó pillanatig promózott feature-ök, a mélysége (inkább sekélyessége) az egésznek mint szerepjáték, az alapjaiban hibás és rossz fejlődési rendszert, stb.

    Én örülök ha valaki jól szórakozik, de aki teljes mellszélességgel véd egy ennyire nyilvánvalóan mellément release-t, elefántcsont toronyból szemlélve a dolgokat, az része a problémának. És mivel sajnos elég hangosak azok is, akinek a szar is csokoládé ízű, fél év alatt szinte semmit nem változott a játék eddig.

    Szóval igen, jól fogalmaztál: ahogy Te látod.
    De hogy kicsit változtassak a perspektívádon, én egyik általad felsorolt kategóriába sem esek bele.
    Én ismerem a játék alapját képező tabletop rpg-t, a '90-es évek eleje óta játszottam, hosszú éveken át.
    Ebben a játékban meg 90 órám van, az bőven több mint elegendő ahhoz, hogy jogos és alapos véleményt tudjak róla alkotni.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz NKing #104 üzenetére

    Marketing és marketing között is van különbség. A marketing és a szégyenérzet nélküli hazudozás közé nem kell, és nem lehet egyenlőségjelet rakni.
    Nem gondolom hogy be lettek skatulyázva, annyiban talán igazad van, hogy letettek valamit az asztalra, nyilván nem várt utána annál kevesebbet tőlük a közönség.
    De ez teljesen normális dolog. Végül is a Rockstar sem a GTA V után készítette el a GTA IV-t...

    Végére egy kérdés: vajon a release hiányosságai miatt a játék már egyáltalán nem lehet soha élvezhető?

    Én nagyon boldog lennék, ha ez így lenne. De fél év alatt nem sok minden történt sajnos, ami bizakodásra adhatna okot.

  • makkmarce

    senior tag

    válasz NKing #114 üzenetére

    nekem se crashelt sohasem.
    szerintem 2 dologtól függhet
    1. 1.2 előtti verzió volt
    2. kevés RAM, és lehet azt rosszul manageli. (nekem 32gb van)

    okoskodom, tehát vagyok

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz NKing #114 üzenetére

    Nálam sem volt olyan sok crash pécén, az 1.2 utáni néhány crash amit a topikjában is dokumentáltam, RAM oc miatt volt, mint kiderült.
    A crash rate dolog valószínűleg a konzolos verziókra vonatkozik, azok viszont crasheltek orrba-szájba (az mondjuk önmagában is elég abszurd, hogy egy konzolos játék egyáltalán képes crashelni, látszik rég volt már konzolom...).

    #117 worxland

    Elsősorban a durvábbnál durvább gliccsek vitték a pálmát, ezek inkább immersion breaking jellegű dolgok, mint game breaking. És nem csak gliccsekről van szó, hanem igénytelen designbeli döntésekről.
    KC Deliverance-el nem játszottam, nem érdekelt soha, valamikor ingyenes volt Epic-en, ott van accountomon, lehet egyszer ránézek.
    A GTA V és az RDR2 kapcsán viszont közel nem volt ekkora morgás, mert a kezdeti, technikai jellegű nehézségek ellenére a felszín alatt egy-egy igazán kiváló játék volt.
    Ráadásul jóval a pécés megjelnés előtt mindkettő megmérettetett már konzolon.
    És pécén is rendbe lettek téve a megjelés után pár hónappal.
    Szó nem volt széles tömegeket érintő, az immerziót kinyíró gliccsekről vagy designbeli döntésekről, meg totál generikus open world-ről egyik esetében sem (ezek jó része a mai napig megvan a Cyberpunkban).
    A másik dolog pedig az, hogy a Rockstar nem hájpolja évekig a játékait teaserekkel, trailerekkel, meg hangzatos ígéretekkel.
    Amikor már úgy érzik hogy lassan elkészülnek a játékukkal, akkor jön a trailer, meg a gameplay bemutató. Srácok, ilyen lesz a játék, 1.5 hónap múlva jön. Ennyi.

    [ Szerkesztve ]

  • carl18

    addikt

    válasz NKing #114 üzenetére

    Nem írtam adják gombokért csak hogy azért ennyi "Marketing" után az ember többet várt volna.

    Off Topik! :D
    Ez a zene milliárdszor veri a Cyberbugot! :K

    Ratt - Lack Of Communication

Hozzászólok Aktív témák