Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz NKing #114 üzenetére

    Nálam sem volt olyan sok crash pécén, az 1.2 utáni néhány crash amit a topikjában is dokumentáltam, RAM oc miatt volt, mint kiderült.
    A crash rate dolog valószínűleg a konzolos verziókra vonatkozik, azok viszont crasheltek orrba-szájba (az mondjuk önmagában is elég abszurd, hogy egy konzolos játék egyáltalán képes crashelni, látszik rég volt már konzolom...).

    #117 worxland

    Elsősorban a durvábbnál durvább gliccsek vitték a pálmát, ezek inkább immersion breaking jellegű dolgok, mint game breaking. És nem csak gliccsekről van szó, hanem igénytelen designbeli döntésekről.
    KC Deliverance-el nem játszottam, nem érdekelt soha, valamikor ingyenes volt Epic-en, ott van accountomon, lehet egyszer ránézek.
    A GTA V és az RDR2 kapcsán viszont közel nem volt ekkora morgás, mert a kezdeti, technikai jellegű nehézségek ellenére a felszín alatt egy-egy igazán kiváló játék volt.
    Ráadásul jóval a pécés megjelnés előtt mindkettő megmérettetett már konzolon.
    És pécén is rendbe lettek téve a megjelés után pár hónappal.
    Szó nem volt széles tömegeket érintő, az immerziót kinyíró gliccsekről vagy designbeli döntésekről, meg totál generikus open world-ről egyik esetében sem (ezek jó része a mai napig megvan a Cyberpunkban).
    A másik dolog pedig az, hogy a Rockstar nem hájpolja évekig a játékait teaserekkel, trailerekkel, meg hangzatos ígéretekkel.
    Amikor már úgy érzik hogy lassan elkészülnek a játékukkal, akkor jön a trailer, meg a gameplay bemutató. Srácok, ilyen lesz a játék, 1.5 hónap múlva jön. Ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák