Hirdetés

2018. augusztus 15., szerda

Hozzászólások

(#1) LordX


LordX
(PH! kedvence)

Mindegyik hírportálon elolvastam a megfogalmazást, de nem világos.

SYCL == OpenCL C++?

Leírás alapján ugyanazt tudja, mint a C++AMP: Az is egy C++ forrás, fordul natív kódra és egy GPU-s immediate nyelvre..

Forráskódot képben? Srsly?

(#2) MCBASSTION válasza LordX (#1) üzenetére


MCBASSTION
(fanatikus tag)

gondolom ez a khronos megoldasa a c++ kodba beagyazott heterogen kodra. Tehat ez meg mindig opencl, csak azt csinalhatod, h ilyen templateket irsz (c++-ban, sycl-el) amiket ujra lehet hasznalni. Ja meg nem kell kulon fileokat irni amiben az opencl compute shader van, hanem ez be lesz epitve igy a c++ kodba.
(en igy ertettem)

am nagyon jonak tunik, remelem hasznalhato lesz, es nem lassabb mint a klasszikus opencl

[ Szerkesztve ]

windows7sins.org

(#3) Meteorhead válasza LordX (#1) üzenetére


Meteorhead
(fanatikus tag)

OpenCL legnagyobb hibája, hogy nem tud C++t. A SYCL annyit csinál, hogy specifikál olyan szénné template-ezett könyvtárakat, amivel megoldható egy 2-pass fordítás: tetszőleges C++ compiler lefordítja a gazda oldali kódot, és az implementáció pedig tartalmaz egy C++ light compilert is, ami a SYCL megszorításokkal bíró C++11 subset-ben írt eszköz oldali kódot fordítja le. Lehet 1-pass is a fordítás, de úgy van tervezve, hogy ez ne kelljen. C++AMP egy nyelvi kiterjesztés, amit a compilernek ismernie kell. Ez viszont egy tisztán könyvtár Magic megoldás, noha a runtime-ba kell egy majdnem C++11 conformant fordító.

Remélem érthető voltam.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.