Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • TheSpy

    csendes tag

    válasz petymek #24 üzenetére

    Ez egy valós példa lenne azzal, hogy persze jóhiszeműen sajátpénzemen visszaküldtem annak, akitől vásároltam, hogy minél gyorsabban megcsinálják, ez végül 50 nap alatt sikerült is.

    Jótállási időn belül most megy tönkre 2x egy corsair táp. Összesen már több mint 100 napot töltött a szervízben. Kiszerelés beszerelés feladás is idő. Az idő meg pénz, a pénz meg kár ez esetben. És ezután még hülyének is néznek. (lásd csomagolási dolgok, stb.)

    Csak, hogy mennyire szigorúak véleményem szerint a jelenlegi szabályok: (azért írok véleményt mert nem vagyok jogvégzett)

    A bojleres példánál maradva, ha tényleg jótállás alá eső hiba az oka annak, hogy szerelni kell a bojlert és ehhez le kell engedni a vizet mondjuk, akkor bizony a víznek az árát is meg kell téríteni. Persze tudom, hogy ebben az esetben ez filléres dolog, de az én esetemben a táppal már sok-sok beleölt óránál tartok.

    Ide vonatkozó Ptk. rész véleményem szerint:
    6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
    (1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.

    A kereskedőknek igen is fel kell mérniük végre, hogy szart nem lehet eladni. Azért a kereskedőknek, mert velük állok kapcsolatban a vásárlásnál. Persze ő úgy is tovább passzolja az importőrének, de nekem ehhez már semmi közöm.

    milan26: Igen lehet szakszervízben is javítást kérni. De ez a fogyasztó döntése, tessék neki elmagyarázni miért jár úgy jobban. Én tuti hálás lennék, ha ilyen tippet kapnék a kereskedésbe, ez így rendben van.

Hozzászólok Aktív témák