Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • TheSpy

    csendes tag

    válasz XZoli #21 üzenetére

    Az a helyzet, hogy óriási nagy kotyvassz van a boltosok fejében is. Én többször átolvastam a jelenlegi Ptk.(új)-ban lévő hibás teljesítés, kellékszavatosság, termékszavatosság jótállás részt és hát izé….

    Szerintem az van benne jelenleg is, hogy ha pl. elromlik a külön vásárolt tápod a gépedben jótállási időn belül, akkor szépen felhívod azt, akitől a tápot vetted. Majd ők kijönnek hozzád, kiszerelik azt a gépedből elviszik. A javítás idejére biztosítanak neked egy tápot, kivéve, ha csak a gamer gépedről van szó mert akkor a kárt nehéz bizonyítani. ☹
    Majd miután megjavították, szépen visszajönnek a helyszínre visszaszerelik, kipróbálják, a jótállási jegyre felvezetik, hogy pontosan mi volt a hiba és melyik alkatrésszel, így ismét meghosszabbítva az adott részre vonatkozóan a jótállási időt. Majd szépen a visszaveszik a cipőjüket és elnézések közepette távoznak.

    Ide vonatkozó Ptk. rész:
    XXIV. Fejezet Hibás teljesítés
    Kellékszavatosság
    6:166. § [Költségviselés]
    (1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

    Amit a cikk ír, az szerintem Magyarországon jelenleg is így van csak be kéne tartani a jelenlegi törvényeket.

Hozzászólok Aktív témák