- Bluetooth hangszórók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- eGPU tapasztalatok
- Steam Deck
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- Projektor topic
- OLED TV topic
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
Hirdetés
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meteorhead
aktív tag
Köszönöm. Bár a mostani nagyságrendekkel én is tisztában voltam, engem leginkább az érdekelne, hogy az L1-2-3 késleltetésekhez képest mekkora a különbsége egy nem main memóriának, hanem egy on-chip megoldásnak. Ennek szellemében van valakinek infója az IrisPro sideport memóriájának a késleltetéséről?
Ha teszem azt a sideport memóriának csak másfélszeres a késleltetése az L3-hoz képest, és nem 2,5-szeres, mint ahogy a main memóriának, akkor az L3 létjogosultsága szerintem erősen megkérdeőjeleződik. Miért kellene a lapka 15-20%-át beáldozni, ha a rendszermemóriát nem sokkal nagyobb késleltetéssel lehet olvasni? Akkor mehet oda IGP, memóriavezérlő, CPU mag, kisnyuszi, akármi...