- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Steam Deck
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
- ZIDOO médialejátszók
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Elég sok esetben előfordult, hogy az adott eszközt már leírták, de a megvalósíthatóság különféle okokból (tipikusan technológia vagy anyag) akadályozva volt. A gőzgépet sem Watt találta fel, már az ókori görögök is ismerték, Héron épített is párat. A Héron-labda néven ismert eszköz a világ első dokumentált gőzgépe és reaktív hajtóműve is egyben. Utóbbiból egy külső égésű gőz/gázturbinának felel meg. Csak éppen a használhatósága volt kétséges. De lehetne példaként említeni a folyékony hajtóanyagú rakétahajtóművet is, amit szintén nem Werner von Braun és csapata talált fel, mint azt a közhiedelem tartja. Az első működő példányokat Robert H. Goddard építette (1926), de az elméletét Ciolkovszkíj írta le.