Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz JoolsNOS #24 üzenetére

    nagyon semmi nem megy 3.5 giga fölé játékok közül, mindenestül.

    az a baj, hogy 32biten mindennel együtt olyan 2300-2600 mega fölött a program nemes egyszerűséggel kifut a memből, aztán meg kidob az asztalra (3.2 giga memóriával megeshet, hogy még azelőtt kidob, mielőtt a teljes memkészletet megeszi). részletesebb textúrákkal lehetne fölé is menni, de amíg az emberek jórésze nem vált 64bitre, addig max le lehetne tiltani a very high textúrákat, amire meg páran biztos ugranának. emlékszem még, amikor a Crysis 64bites exéje kapcsán a tesztek jó része arról szólt, hogy dehát nem gyorsult semmit... ja, a swappelés eltűnése meg már nem tűnt fel, ahhoz picit tovább kellett volna játszani.

    a trendeket elnézve a shaderintenzivitásra váltás ezen segített, de kérdés meddig. szvsz 4 giga ram jelenleg bőven elég, nekem is azért van 8 a gépben, mert 12k hufért 2x2es kit nagyon jó vétel volt a jövőre való tekintettel:DDD

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák