Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #05364992

    törölt tag

    válasz bit_bro #23 üzenetére

    Az ideális eset ez lenne, de hiba mindkét oldalon lehet. Eleve jöhetnek a motor frissítésben is nem dokumentált változások, amik adott speciális körülmények között gubancot okozhatnak (sok esetben azért is nincs dokumentálva valami módosítás, mert senki se gondolta volna hogy akárhogy is gondot okozhat). Ugyanennek egy másik verziója, ha a játék kódjából a motorban valami rosszul paraméterezve volt használva, de különféle "csillagegyüttállások" miatt mégis működött a dolog. (A határidő közeledtével általában egyre jobban kell sietni, és egyre esélyesebb hogy ilyen gondok nem jönnek ki mondjuk code review-kon, a teszten meg nem bukik meg, mert "véletlenül" működik.) Ebben ugye a legaljasabb hogy a renderer kódja a progi futásának 100%-ban dolgozik, de lehet valami mondjuk csak egy adott pályán jön ki, mert a bemenetek ott vágják ki az új verzióval a biztosítékot. Összefoglalva az egészet, én még nem látom hogy a pc hardver ilyen low level elérése hogy lenne egy pozitívabb jövő, inkább tűnik egy adott valós probléma túlreagálásának, mint megoldásnak. Szóval én a hobbi projektjeimen tuti maradok még d3d11.x-en, amíg csak lehet. :)

Új hozzászólás Aktív témák