Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz nonsen5e #14 üzenetére

    Piacot célszerű szétbontani:
    1. AAA kategóriás játékok
    2. Középkategóriás játékok
    3. Indie, vagy ahhoz közeli játékok

    1. Általában saját motort fejlesztenek, hatalmas szakember gárda és tőke áll rendelkezésre. Náluk jönnek elő az olyan problémák, hogy az absztrakció miatt nem tudnak egy-egy bugot javítani, vagy bizonyos funkciókat megcsinálni. Náluk lényegében ugyanannyi munkával is jobb minőséget lehet elérni, mivel amit elvesztenek a több fejlesztésen, azt visszanyerik a plusz funkciókkal és az egyszerűbb debugoláson
    3. Esetek többségében nem fejlesztenek saját motort, licencelnek valamilyen megoldást. Ugye pár ember dolgozik a projekten, nincs se idő, se pénz a saját motorra. Őket nem érinti a dolog, a licencelt motorokat úgyis átírják DX12/Mantle-re, ők ugyanúgy csak használják amit eddig. Ha minden jól megy, náluk ugyananyi munkával jobb eredményt fognak elérni, de legrosszabb esetben is csak ugyanolyan lesz, mint eddig.
    2. Na náluk van a probléma. Gyakran saját motort írnak, de nincs igazán kapacitás arra, hogy ezeket komolyan fejlesszék, illetve nagyon extra funkciókat bele tegyenek. Náluk plusz nehézséget jelent az új API, viszont hozadéka nem igazán van. Főleg ha a kód karbantartását is figyelembe kell venni. Jó eséllyel amúgy idővel ők is át fognak állni a licencelt megoldásra épp emiatt.

Új hozzászólás Aktív témák