Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #23 üzenetére

    Nem a számítási kapacitás a VR legnagyobb gondja ma. Jó ha van, de ettől még sem a mostani és közeljövőben érkező API-k (DX12/Vulkan), sem az operációs rendszerek nem igazán alkalmasak arra, amit a VR valójában megkövetel. Például tökéletes front buffer leképezést egyetlen általános VR SDK sem tud. Pedig ez aztán baromira fontos, mert nem kell átmenni az OS több ms-os késleltetést hozzátevő kijelzőkezelésén. A Sony számára ezek a problémák nem jelentenek gondot. Megváltoztatják az OS-t a VR-nek megfelelően és kész.
    A VR PC-n nagyjából annyi, hogy az AMD LiquidVR csomagban benne van az, amit az Oculus bele akar tenni a szabványba, mert ezek sajnos szükségesen a jó élményhez, de ez a csomag gyártóspecifikus! Nem jelent általános megoldást, és az OS-t így is fejleszteni kell majd.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák