Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Nem működik a low latency mód Vulkan és DirectX 12 alatt, mert maga az API már nem kérdezi le ezt a beállítást a drivertől, hanem az alkalmazás adja meg. A driver ebbe a DirectX 12 és a Vulkan API specifikációja szerint nem tud beleszólni. Placebo-hatás, amit érzel.

    Persze, hogy módosítottak, csak a jelenetszámítást semmi sem szabályozza 0-s beállítás mellett, így az kétséges, hogy működik-e minden programban, elvégre az API előírása szerint illegális dolgot csinál az NVIDIA. Ezért béta az ultra beállítási szint. Az On opció már nem béta, ott van parancslista.

    Ugye az az alapvető probléma, hogy parancslista nélkül a legacy API-k nem tudják garantálni, hogy a jelenet valóban jól lesz biztosítva a GPU számára. Ezért használ a Radeon Anti-Lag Chillt, mert ha szabályozzák a jelenetszámítást, akkor már az elején lehet egy olyan scene pacingot alkalmazni, hogy a jelenetek optimális időben készüljenek el, amikor azokat ideális továbbadni a GPU-nak.
    Régen a 0-s maximum pre-rendered frames beállítás pont az előbbi miatt került ki. Nem garantálható a működése. Az NV csak bele lett kényszerítve, hogy visszahozza, de ettől még közel sem teljes a megoldásuk, amit a béta állapottal jelölnek is. A parancslistát egyszerű kikapcsolni, az nem igazi fejlesztés, rengeteg ellenérv merül fel.

    [ Szerkesztve ]

    A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

  • rodrigez

    senior tag

    Our new Low Latency Mode is being released in beta with support for all GPUs in DX9 and DX11 games (in DX12 and Vulkan titles, the game decides when to queue the frame).

  • mobal

    MODERÁTOR

    Vulkan és DX12 alatt biztos, hogy működik? Én azt olvastam tegnap, hogy nem mert ahogy Abu is írta.

    Amúgy sokáig elérhetetlen volt a telepítő, ezért: [link].

    i = 0x5f3759df - ( i >> 1 );

Hozzászólok Aktív témák