Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Duracellm...

    veterán

    Nekem kell elnézést kérnem, mert ezen a dián 4K 60Hz-es szetting van, egyben azt is visszavonnám, hogy ez a feature HC játékosoknak szól. Már értem miért beszéltél folyamatos GPU limitről, és itt tényleg értelmetlen a micro lag problémával foglalkozni, mert olyan ritkán jön a frame, hogy +/- 2-3ms-et sem vennél észre.

    Köszönöm a felhomályosítást.

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A Chill az input alapján szabályozza a számítást. Ha nincs input, akkor a minimum értékkel csinálja a scene pacinget, ha van imput, akkor a maximummal. A Radeon Anti-Lag itt annyiban különbözik, hogy méri a képkocka elkészültének idejét, és ezeket menti el magának, és a szabályozásnál a képkockák elkészültének idejéhez igazít. Ez tulajdonképpen ugyanaz, mint a Chill, csak nem az input, hanem a számítások időigénye szabályozza a scene pacinget.

    Frame buffer és back buffer attól még van, hogy 0-s a flip queue/prerender. A parancslista a kérdéses. Akkor egyébként nincs különösebb szükséged rá, ha valahogyan szabályozod a jelenetszámítást, csak egy ilyen rendszert nem könnyű ám felépíteni. Évek, mire bármit is kihozol belőle.

    A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

Hozzászólok Aktív témák