Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Duracellm...

    veterán

    Igazi GPU limitnél szerintem mindenképpen shit lesz a végeredmény microlagzás miatt, de ha a GPU időzik a jelenettel 1ms-ot, míg a CPU 2x,3x annyit, akkor parancslista nélkül is használható lesz. Az ilyen CPU limit/ mesterséges FPS limit ebben az esetben nem okozhat problémát szerintem.
    A chill fix FPS beállítása után, honnan tudja előre, hogy mennyi ideig fogja a GPU renderelni adott scence-t, mennyit kell késleltetni a driver-t elhagyó adaton, hogy a teljes CPU+Delay+GPU render idő fix legyen, ugye itt sincs a GPU után frame buffer(?) miatt plusz késleltetés?

    Amikor még én fiatal voltam ATI-n nem volt igazi, működő frame buffer a GPU után, Nv még 0 pre rendered frame beállítás esetén is jóval legalább 2x többet késett a képpel ugyan akkora FPS-nél, de fordulásnál sokkal simább volt az első két sorban leírt esetben vizsgálva. Most AMD milyen frame buffert használ, ha használ?

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák