- Apple asztali gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #16939776 #30 üzenetére
Eleve nincs parancslista 0-s értéknél, tehát nincs mit kiolvasni sehonnan. A kernel driver adja a GPU-nak a jelenetet, amint kész. Ezért nem működik az ultra mód 0-s értéknél, mert mindent átad a kernel driver, akkor is, ha a GPU még az előző jelenet képkockáját számolja. Ilyenkor az van, hogy az egész késleltetéscsökkentés előnye hátrányba csap át, mert a driver nem tudja késleltetni a jelenetek átadását parancslista hiányában, tehát eteti a GPU-t, nem törődve azzal, hogy ez pont ellentétes hatást vált ki a késleltetés tekintetében, mint amit a user szeretne látni (emiatt szűnt meg anno ez a fícsőr). Ugye a késleltetés nem igazán amiatt csökken, mert nincs parancslista, hanem amiatt, hogy a GPU mindig csak egy jelenethez tartozó képkockát számol. És ezt akkor tudja biztosítani a 0-s paraméter, ha GPU-limit van, mert akkor a jelenetet egy malmozó GPU-ra küldi rá. Ugyanilyen okból szabályozza az AMD a jelenetszámítást a Radeon Anti-Lag esetében. Nem meghatározható egy programon belül, hogy mikor van GPU- és CPU-limit, tehát a parancslista kvázi hiánya a futtatási idő GPU-limites részében előny, míg CPU-limites részében hátrány. Emiatt a Chillel már a jelenet számítását szabályozzák, hogy sose készüljön el jelenet addig, amíg a GPU az aktuális képkockát számolja. Ilyen szabályozást viszont az NVIDIA nem alkalmaz (még?!), így annyit tesznek, hogy kiemelik GPU-limitesnek kell lenned, hogy a beállításnak előnye legyen. CPU-limites környezetben az ultra mód hátrányos.
(#31) Duracellm...: Azt, hogy semmi sem szabályozza a leképezés előtti munkát. Nincs hova menteni a scene-t, hogy ha éppen nem ideális annak az átadása a GPU-nak. A driver rákényszerül arra, hogy átadja, még akkor is, ha annak nagyon rossz hatása lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple asztali gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Stellar Blade
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...