Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    @lionhearted és @btprg

    Értem amiket írtok, de jelenleg a világ nem így működik közgazdasági és üzleti, marketing szinten.

    "mert nem kell cégér, akkor az olcsóbb lesz..." -- ez már így önmagában értelmezhetetlen. Ez a "jó bornak nem kell cégér" téma ez már nagyon idejétmúlt, nem igaz.

    "de ha valakinek egy célzott reklám kell ahhoz hogy valamit megvegyen, az rég rossz." -- azt a hibát követed el, hogy magadból indulsz ki és ezt vetíted ki mindenkire - illetve nem látod át azt, hogy hogy működik ez az ipar (ami érthető, hisz te nem ebben mozogsz).

    A reklám célja nem a tukmálás és hülyeségek rásózása az emberekre. (persze, valaki ilyet is csinál, ezt most hagyjuk).

    Kevés olyan helyzet van, hogy ha valaki venni akar valamit, akkor azt beírja a google-be, megnézi a találatokat és megveszi ott akkor. Igen ilyen is van, de kis százalékban. Attól függ, hogy éppen a problématudat melyik szakaszában van, "mennyire fáj" neki az, amire megoldást keres.

    Általában az van, (most tényleg nagyon leegyszerűsítve), hogy a user beguglizik valamit, de nem veszi meg, mert még nincs kellő infója, nem volt meg a jó választás, stb. Majd ezután elkezdi a releváns hirdetéseket kapni pl. egy hajszárítóról, mert mondjuk éppen azt akar venni. Hirdet neki X cég. Ha a cég jól hirdet, akkor meg tudja fogni az illetőt, és tőle vásárol. De ez tényleg nagyon le van egyszerűsítve.

    Úgy nem fog senki sem hajszárítót venni, hogy éppen nincs rá szüksége, nem is akar, de meglát egy hirdetést, kattint és vásárol.

    Bonyolultabb és összetettebb sokkal a marketing és a reklámozás, mint amit laikusok gondolnak róla, a fenti kis leírt helyzet is csak 1 a sokból, ami előfordulhat, mint vásárlási helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák