Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmarci21
tag
válasz Tigerclaw #14 üzenetére
Persze, internet előtt is volt reklám - csak azóta pl. megjelentek olyan cégek, akik csak az "interneten át léteznek".. (internetes / digitális szolgáltatások, termékek).
Akik meg "offline" is léteznek, azok is megváltoztak az internet hatására.
Az hogy mindenkit egyformán érint, az meg nem tűnik valósnak:
Ha pl. üditőt gyártok, de csak kisebb mennyiségben, x város környékén értékesítem, akkor viszonylag olcsóbbnak tűnik, ha tudok városra meg érdeklődési körre szűrni hirdetést, mintha csak "bele a nagyvilágba" lehetőség létezne - gyakorlatlag egy tonna olyan megjelenést / átkattintást fogok kifizetni, amiknek értelme sem volt.
Ellenben Cola meg Pepsi mindenütt értékesíti a termékeit, így egy ilyen lépés után is jóval több értelmes reklám-megjelenést fog kapni arányaiban a pénzéért - sőt, lehet nekik fel sem tűnne, ha pl. megszűnne a városra való hirdetés lehetősége, mert lehet most sem használják.Tehát az alap probléma, hogy az "offline világban" vannak pl. helyi és tematikus újságok, így tudsz válogatni, hogy melyikben akarsz hirdetni.
Online meg van a Google meg a Facebook, ez az a kettő platform, amit gyakorlatilag mindenki használ, nap mint nap.
Az elsőn fog rákeresni a gyümölcslére (offline ez lenne az, hogy pl. kimegy az ember a piacra), az utóbbi meg nagyon sokak számára az újságok, magazinok legfontosabb (sőt, vannak olyanok, akiknek gyakorlatlag az egyetlen) online megfelelői.
A probléma az, hogy piacból településenként van egy, és kiválaszthatod, mikor-melyikre akarsz kimenni, Google-ból viszont összesen van 1 db, amit New York-tól Pusztaröcsögéig mindenki használ...
De ha a nyelv-beállítást még nem vesszük tiltandó célzásnak, csak a többit, akkor is Budapesttől Aradig, mindenkinek megjelenik a gyümölcslé-hirdetésed, amit amúgy csak Szegeden tudsz kiszállítani... - nem tűnik túl hatékony megoldásnak, meg felhasználóként sem tűnik hasznosnak, hogy olyan tartalmat kell nézned, aminek semmi értelme nincs a te esetedben.[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<