Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    válasz Puma K #12 üzenetére

    Sokat nem lehet várni a vodától, anno a RedSky projektre is eltapsoltak pár milliárdot és nem lett belőle semmi, ha nem változott a manager réteg, akkor a UPC összeborulás után sem várható semmi pozitív változás. Mobil szegmensben az üzleti dominál neki és nem a lakossági. Informatikában pedig nem éppen erősek. Éveken keresztül nem tudtak egy elfogadhatóan működő és használható front-end megoldást kirakni a szerencsételen előfizetőknek, miközben a magenta újrahúzta a lényegesen nagyobb és komplexebb portálját és még használható is.

    Az app-ra pedig valószínűleg magasról tojnak, mert a másik két szolgáltatónak a play store-ban 3,9 és 4 az értékelése, a hazai vodának nem meglepő módon 1,7
    Pedig nem lehetetlen használható, működő self service app-ot készíteni (meg hozzá back-end-et) DT pár évvel ezelőtt kitalálta, hogy lenyomja a natco-k torkán a központi app koncepciót ami sikerült is (nem mellesleg itthon folyt a tervezés és fejlesztés ami azóta tovább vittek Indiába)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák