- OLED TV topic
- Amazon Fire TV stick/box
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
Nem semmi felvételek.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
scarabaeus
őstag
Érdekes belegondolni ebbe a sztereó gömbpanorámába.
Ha szigorúan közelíteném meg a problémát, statikus képpel nem működhetne a gömb "egyenlítőjéhez" közeli részen sem a dolog, hiszen jobb esetben mindkét szem más és más pontból néz a 360° különböző irányaiba (amennyiben a forgáspont a két szem közötti szakaszra merőleges síkon van valahol), de még ha az egyik szem a gömb középpontjában van is, a másik akkor még nagyobb parallaxissal forogna körben a középpont körül, mint egy bolygó.
De ne legyek ennyire szigorú, ne legyenek annyira közel dolgok, hogy ez problémát okozzon. Ebben az esetben is fennmarad viszont a zenit és nadír közeli részek problémája. A zenit ne legyen gond, általában ég, nem okoz parallaxishibát a két szem távolsága a felhők távolságához (egy szobában már nem ilyen egyértelmű a helyzet). A talaj viszont más. Ahogy egyre jobban lefelé döntve fordulok körbe, egyre inkább gond lesz az, hogy ami a bal-jobb szétválasztással a bal illetve jobb szembe kell, hogy kerüljön, az a statikus képet leképezve oldalt nem egymás melletti, hanem egymás fölötti eltolást mutat, sőt a nadír környékén már láthatók a fordított részek, ahol a másik szemnek szánt képet látják a szemek, a 3D hatást kifordítva.
Mondjuk most épp nincs a közelemben szemüveg az anaglif-módhoz, de meg fogom nézni ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
Quoth the Raven "Nevermore."
-
Márton
nagyúr
válasz scarabaeus #2 üzenetére
Hát igen, ezért nem is megyünk teljesen le
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz scarabaeus #2 üzenetére
Ja, egy nagy büdös pofon a guglinak, hogy csak anaglif 3D van a HTML5 lejátszóban
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__