- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bear_
aktív tag
Azért, mert ~300 töltési ciklus az ilyen akkuk élettartama. Ha egy átlagos elektromos autót veszünk 300km-es hatótávval (és még sokat is írtam), és évi 20 000 km-es futásteljesítményt, akkor 5 naponta lehet töltögetni a kocsit, ami azt jelenti, hogy 5 év után nagy valószínűséggel cserés lesz. És még azt nem is melítettem, hogy az esetleges gyorstöltések mennyire gyilkokják pluszban az akkut.
Aról meg, hogy 20 év múlva mi lesz fogalma sincs senkinek. Az elmúlt 15 évben folyamatosan jöttek a hírek a hiperszuper grafénos meg mindenféle új technológiákról, aztán még mindig egyhelyben toporgunk, nem igazán fejlődtek a litiumos akksik azóta.
[ Szerkesztve ]